BMW přestane do deseti let vyrábět spalovací motory

BMW přestane do deseti let vyrábět spalovací motory

O nástupu elektrických automobilů dnes už pochybovat asi nemůžeme, stejně tak jako o skutečnosti, že by mohl tento druh pohonu v budoucnu nahradit spalovací motory. Otázkou ale zůstává, jak vzdálená, respektive jak blízká, taková budoucnost je. Jsou lidé, kteří si myslí, že je hodně blízká. Takové BMW by údajně mohlo skončit se spalovacími motory do deseti let.

Elektrický Nissan NV200 oficiálně vstoupil na český trh. Levný není

Elektrický Nissan NV200 oficiálně vstoupil na český trh. Levný není

S tímto tvrzením přišel Ron Baron, který je v tomto směru velký optimista. Není se čemu divit, když prostřednictvím společnosti Baron Capital investoval do automobilky Tesla nemalé peníze. Dva z jeho analytiků před časem navštívili ústředí BMW v Mnichově a továrnu v Lipsku. Finanční tým BMW údajně věří v revoluci. Ta by měla být až tak velká, že by automobilka mohla opustit klasické motory do deseti let.

Ron Baron také tvrdí, že se negativní hlasy na téma elektromobilů berou například od odborářů, protože ti ví, že výroba elektrických automobilů nepotřebuje tolik zaměstnanců. A stejně tak jsou proti údajně dealeři, protože Tesla prodává svá auta přímo zákazníkům a navíc tato auta nepotřebují tak častý servis. A jestli do deseti let nepřestane BMW vyrábět klasické motory, tak zhruba za 25 let budeme údajně všichni zákazníky automobilky Tesla.

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Podle kritiků ale elektrická budoucnost zas tak růžová není. Na to, aby bylo možné zcela opustit spalovací motory, bude potřeba ještě důkladně zapracovat na vytvoření odpovídající infrastruktury, kde by bylo možné taková auta dobíjet. Faktem také zůstává, že některé chudší země si o něčem jako elektrická dobíjecí stanice budou moci nechat ještě dlouho pouze zdát.

Zdroj: Green Car Reports

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků