BMW představuje program Individual v kombinaci s X5 M a X6 M

Komu by nestačilo „standardní“ provedení BMW X5 M / X6 M, ten si bude moci svůj exemplář ještě dále vylepšit pomocí programu Individual. Co máme v tomto směru očekávat, to naznačují první nedávno zveřejněné obrázky.

BMW X5 M a X6 M: 575 koní, stovka za 4,2 s a 280 km/h

BMW X5 M a X6 M: 575 koní, stovka za 4,2 s a 280 km/h

BMW na nich prezentuje dva speciální laky karoserie. X5 M je zobrazeno s barvou Pyrite Brown Metallic, X6 M nese odstín Azurite Blue. Široké možnosti můžeme čekat také v interiéru. Ten je prezentován s béžovým koženým čalouněním Merino kombinovaným s tmavou kůží, která se nastěhovala na palubní desku. Nechybí také leskle černý dekor a bílá Alcantara.

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Nové generace BMW X5 M a X6 M se představily společně koncem října. V obou případech najdete pod kapotou dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4395 cm3. Maximální výkon dosahuje na 423 kW (575 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 750 Nm. Stovka je záležitostí na 4,2 s, maximální rychlost činí 280 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků