BMW představuje osvěženou řadu 1. Na trh zamíří v červenci

S bohatou paletou pohonných jednotek, moderními technologiemi a pro svou třídu netradičním pohonem zadních kol přijíždí na trh omlazené BMW řady 1.

Omlazené BMW řady 1 se dočká drobných změn designu a interiéru. Nabídne také košatou paletu pohonných jednotek, přičemž standardem je pohon zadních kol. Zákazníci však mají k dispozici i pohon obou náprav zvaný xDrive, který patří do prvků volitelné výbavy.

Novinkami exteriéru jsou zejména tmavé ledviny přední masky a černé zbarvení vnitřku LED světlometů. Součástí svěžích edic omlazené řady 1 jsou například 18" kola v pěti nových designech a také dva nové barevné odstíny - modrý a oranžový.

Změny zaznamenáváme také uvnitř. Interiéru vévodí přepracovaný displej s upravenými výdechy teplometů a celou středovou konzolou. K dispozici je kožené čalounění, přičemž zájemci mohou vybírat ze sedmi různých látek. Součástí standardní výbavy je také nejnovější generace systému iDrive.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Navigaci budete obsluhovat z 8,8" dotykového displeje, který kromě cesty nabídne v reálném čase také informace o dopravě či parkovacích místech. To vše díky systému BMW ConnectedDrive. Nechybí ani připojení k WiFi či konektivita chytrých telefonů prostřednictvím Apple CarPlay.

Bohatá nabídka pohonných jednotek startuje 1,6litrovým tříválcem o výkonu 109 koňských sil a vrcholem je řadový šestiválec s 340 koňmi. Nejslabším dieselem v nabídce je jednotka 116D, naopak nejsilnějším naftovým agregátem je 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 224 koňských sil.

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Většina motorů lze spárovat se šestistupňovou manuální převodovkou, případně osmistupňovým manuálem. Výjimku tvoří pouze jednotka 116, kterou lze obsluhovat pouze ručně a M140i xDrive, jež bude spolupracovat výhradně s automatickou převodovkou.

Osvěžené BMW přijede na většinu evropských trhů v červenci. Mnichovská automobilka však již pracuje na zcela přepracované řadě 1, která bude pravděpodobně odhalena příští rok a zájemci se dočkají v roce 2019. 

Prohlédněte si nové BMW řady 1 také v obsáhlé fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků