BMW představuje osvěženou řadu 1. Na trh zamíří v červenci

S bohatou paletou pohonných jednotek, moderními technologiemi a pro svou třídu netradičním pohonem zadních kol přijíždí na trh omlazené BMW řady 1.

Omlazené BMW řady 1 se dočká drobných změn designu a interiéru. Nabídne také košatou paletu pohonných jednotek, přičemž standardem je pohon zadních kol. Zákazníci však mají k dispozici i pohon obou náprav zvaný xDrive, který patří do prvků volitelné výbavy.

Novinkami exteriéru jsou zejména tmavé ledviny přední masky a černé zbarvení vnitřku LED světlometů. Součástí svěžích edic omlazené řady 1 jsou například 18" kola v pěti nových designech a také dva nové barevné odstíny - modrý a oranžový.

Změny zaznamenáváme také uvnitř. Interiéru vévodí přepracovaný displej s upravenými výdechy teplometů a celou středovou konzolou. K dispozici je kožené čalounění, přičemž zájemci mohou vybírat ze sedmi různých látek. Součástí standardní výbavy je také nejnovější generace systému iDrive.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Navigaci budete obsluhovat z 8,8" dotykového displeje, který kromě cesty nabídne v reálném čase také informace o dopravě či parkovacích místech. To vše díky systému BMW ConnectedDrive. Nechybí ani připojení k WiFi či konektivita chytrých telefonů prostřednictvím Apple CarPlay.

Bohatá nabídka pohonných jednotek startuje 1,6litrovým tříválcem o výkonu 109 koňských sil a vrcholem je řadový šestiválec s 340 koňmi. Nejslabším dieselem v nabídce je jednotka 116D, naopak nejsilnějším naftovým agregátem je 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 224 koňských sil.

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Většina motorů lze spárovat se šestistupňovou manuální převodovkou, případně osmistupňovým manuálem. Výjimku tvoří pouze jednotka 116, kterou lze obsluhovat pouze ručně a M140i xDrive, jež bude spolupracovat výhradně s automatickou převodovkou.

Osvěžené BMW přijede na většinu evropských trhů v červenci. Mnichovská automobilka však již pracuje na zcela přepracované řadě 1, která bude pravděpodobně odhalena příští rok a zájemci se dočkají v roce 2019. 

Prohlédněte si nové BMW řady 1 také v obsáhlé fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 181 678 km
Cena: 243 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2011
Stav: 54 374 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků