BMW představuje osvěženou řadu 1. Na trh zamíří v červenci

S bohatou paletou pohonných jednotek, moderními technologiemi a pro svou třídu netradičním pohonem zadních kol přijíždí na trh omlazené BMW řady 1.

Omlazené BMW řady 1 se dočká drobných změn designu a interiéru. Nabídne také košatou paletu pohonných jednotek, přičemž standardem je pohon zadních kol. Zákazníci však mají k dispozici i pohon obou náprav zvaný xDrive, který patří do prvků volitelné výbavy.

Novinkami exteriéru jsou zejména tmavé ledviny přední masky a černé zbarvení vnitřku LED světlometů. Součástí svěžích edic omlazené řady 1 jsou například 18" kola v pěti nových designech a také dva nové barevné odstíny - modrý a oranžový.

Změny zaznamenáváme také uvnitř. Interiéru vévodí přepracovaný displej s upravenými výdechy teplometů a celou středovou konzolou. K dispozici je kožené čalounění, přičemž zájemci mohou vybírat ze sedmi různých látek. Součástí standardní výbavy je také nejnovější generace systému iDrive.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Navigaci budete obsluhovat z 8,8" dotykového displeje, který kromě cesty nabídne v reálném čase také informace o dopravě či parkovacích místech. To vše díky systému BMW ConnectedDrive. Nechybí ani připojení k WiFi či konektivita chytrých telefonů prostřednictvím Apple CarPlay.

Bohatá nabídka pohonných jednotek startuje 1,6litrovým tříválcem o výkonu 109 koňských sil a vrcholem je řadový šestiválec s 340 koňmi. Nejslabším dieselem v nabídce je jednotka 116D, naopak nejsilnějším naftovým agregátem je 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 224 koňských sil.

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Většina motorů lze spárovat se šestistupňovou manuální převodovkou, případně osmistupňovým manuálem. Výjimku tvoří pouze jednotka 116, kterou lze obsluhovat pouze ručně a M140i xDrive, jež bude spolupracovat výhradně s automatickou převodovkou.

Osvěžené BMW přijede na většinu evropských trhů v červenci. Mnichovská automobilka však již pracuje na zcela přepracované řadě 1, která bude pravděpodobně odhalena příští rok a zájemci se dočkají v roce 2019. 

Prohlédněte si nové BMW řady 1 také v obsáhlé fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

dnes | Miro Mihálik
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků