BMW představuje osvěženou řadu 1. Na trh zamíří v červenci

S bohatou paletou pohonných jednotek, moderními technologiemi a pro svou třídu netradičním pohonem zadních kol přijíždí na trh omlazené BMW řady 1.

Omlazené BMW řady 1 se dočká drobných změn designu a interiéru. Nabídne také košatou paletu pohonných jednotek, přičemž standardem je pohon zadních kol. Zákazníci však mají k dispozici i pohon obou náprav zvaný xDrive, který patří do prvků volitelné výbavy.

Novinkami exteriéru jsou zejména tmavé ledviny přední masky a černé zbarvení vnitřku LED světlometů. Součástí svěžích edic omlazené řady 1 jsou například 18" kola v pěti nových designech a také dva nové barevné odstíny - modrý a oranžový.

Změny zaznamenáváme také uvnitř. Interiéru vévodí přepracovaný displej s upravenými výdechy teplometů a celou středovou konzolou. K dispozici je kožené čalounění, přičemž zájemci mohou vybírat ze sedmi různých látek. Součástí standardní výbavy je také nejnovější generace systému iDrive.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Navigaci budete obsluhovat z 8,8" dotykového displeje, který kromě cesty nabídne v reálném čase také informace o dopravě či parkovacích místech. To vše díky systému BMW ConnectedDrive. Nechybí ani připojení k WiFi či konektivita chytrých telefonů prostřednictvím Apple CarPlay.

Bohatá nabídka pohonných jednotek startuje 1,6litrovým tříválcem o výkonu 109 koňských sil a vrcholem je řadový šestiválec s 340 koňmi. Nejslabším dieselem v nabídce je jednotka 116D, naopak nejsilnějším naftovým agregátem je 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 224 koňských sil.

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Většina motorů lze spárovat se šestistupňovou manuální převodovkou, případně osmistupňovým manuálem. Výjimku tvoří pouze jednotka 116, kterou lze obsluhovat pouze ručně a M140i xDrive, jež bude spolupracovat výhradně s automatickou převodovkou.

Osvěžené BMW přijede na většinu evropských trhů v červenci. Mnichovská automobilka však již pracuje na zcela přepracované řadě 1, která bude pravděpodobně odhalena příští rok a zájemci se dočkají v roce 2019. 

Prohlédněte si nové BMW řady 1 také v obsáhlé fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků