BMW představuje osvěženou řadu 1. Na trh zamíří v červenci

S bohatou paletou pohonných jednotek, moderními technologiemi a pro svou třídu netradičním pohonem zadních kol přijíždí na trh omlazené BMW řady 1.

Omlazené BMW řady 1 se dočká drobných změn designu a interiéru. Nabídne také košatou paletu pohonných jednotek, přičemž standardem je pohon zadních kol. Zákazníci však mají k dispozici i pohon obou náprav zvaný xDrive, který patří do prvků volitelné výbavy.

Novinkami exteriéru jsou zejména tmavé ledviny přední masky a černé zbarvení vnitřku LED světlometů. Součástí svěžích edic omlazené řady 1 jsou například 18" kola v pěti nových designech a také dva nové barevné odstíny - modrý a oranžový.

Změny zaznamenáváme také uvnitř. Interiéru vévodí přepracovaný displej s upravenými výdechy teplometů a celou středovou konzolou. K dispozici je kožené čalounění, přičemž zájemci mohou vybírat ze sedmi různých látek. Součástí standardní výbavy je také nejnovější generace systému iDrive.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Navigaci budete obsluhovat z 8,8" dotykového displeje, který kromě cesty nabídne v reálném čase také informace o dopravě či parkovacích místech. To vše díky systému BMW ConnectedDrive. Nechybí ani připojení k WiFi či konektivita chytrých telefonů prostřednictvím Apple CarPlay.

Bohatá nabídka pohonných jednotek startuje 1,6litrovým tříválcem o výkonu 109 koňských sil a vrcholem je řadový šestiválec s 340 koňmi. Nejslabším dieselem v nabídce je jednotka 116D, naopak nejsilnějším naftovým agregátem je 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 224 koňských sil.

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Malý elektromobil na velkých kolech. BMW i3 ve speciální edici

Většina motorů lze spárovat se šestistupňovou manuální převodovkou, případně osmistupňovým manuálem. Výjimku tvoří pouze jednotka 116, kterou lze obsluhovat pouze ručně a M140i xDrive, jež bude spolupracovat výhradně s automatickou převodovkou.

Osvěžené BMW přijede na většinu evropských trhů v červenci. Mnichovská automobilka však již pracuje na zcela přepracované řadě 1, která bude pravděpodobně odhalena příští rok a zájemci se dočkají v roce 2019. 

Prohlédněte si nové BMW řady 1 také v obsáhlé fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků