BMW představuje model 2 Active Tourer v kombinaci s pohonem všech kol

BMW rozšiřuje nabídku pro model 2 Active Tourer o verze s pohonem všech kol. K dispozici je benzinové provedení 225i xDrive a naftová 220d xDrive. Standardem je vždy osmistupňová automatická převodovka. Připojení zadní nápravy obstará elektrohydraulická mezinápravová spojka.   

BMW 2 Active Tourer (F45): „mnichovské poprvé“ v detailech

BMW 2 Active Tourer (F45): „mnichovské poprvé“ v detailech

Rozšíření nabídky pro Active Tourer o pohon všech kol znamená navýšení hmotnosti obou verzí přibližně o 61 kilogramů. Stejně jako u jiných mezinápravových spojek, také BMW slibuje variabilní dělení točivého momentu, které se může (teoreticky) dostat až na poměr 0/100 ve prospěch zadní nápravy.

BMW 2 Active Tourer se systémem xDrive samozřejmě většinu času funguje jako předokolka. Pro tyto situace automobilka připravila ještě navíc systém, který sníží hladinu oleje ve spojce, čímž se mají snížit třecí ztráty a v konečném důsledku spotřeba paliva. Pokud vznikne situace vyžadující pomoc zadní nápravy, je olej doplněn ve zlomku sekundy zpět a spojka se zase sepne.

BMW Active Tourer Outdoor: s mnichovskou předokolkou na kolo  

BMW Active Tourer Outdoor: s mnichovskou předokolkou na kolo  

Naftová 2 Active Tourer s výkonem 140 kW (190 k) stojí na českém trhu minimálně 946 400 Kč. Benzinovou 225i xDrive s maximem 170 kW (231 k) pořídíte za stejnou částku, ale ve verzi Advantage. Ve stejném provedení vyjde naftová čtyřkolka na 980 200 Kč. Active Tourer 220d xDrive je nakonec také to nejdražší, co si můžete u tohoto modelu koupit. V provedení M Sport za něj zaplatíte 1 054 300 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků