BMW představila novou prodlouženou verzi řady 5. Určená je pro čínský trh

Německá automobilka na autosalonu v Šanghaji představila nejnovější prodlouženou verzi řady 5. Je delší o 133 milimetrů.
BMW představila novou prodlouženou verzi řady 5. Určená je pro čínský trh

Něměcká automobilka na šanghajském autosalonu předvedla nejnovější verzi prodloužené řady 5. Verzi s označením Li bude vyrábět s čínským partnerem Brilliance. Bohužel tato novinka bude k dispozici jen pro čínský trh.

Celkem bude sedan o 133 milimetrů delší než standardní verze. Inženýři se zaměřili také na hmotnost. Oproti svému předchůdci je s hmotností kolem 1 610 kilogramů lehčí o 130 kg.  

BMW 5 odešlo z testů Euro NCAP s plným počtem hvězd

BMW 5 odešlo z testů Euro NCAP s plným počtem hvězd

Jízdu si dokonale užijí také pasažéři. BMW vylepšilo zvukovou izolaci a přidalo panoramatickou skleněnou střechu. Rozhodně potěší také elektricky nastavitelná sedadla a obrazovka namontovaná ve středové loketní opěrce v zadní řadě sedadel.  

Pod kapotou najdete stejné motory jako v předcházející verzi. Na výběr je z dvou přeplňovaných benzínových motorů s objemem 2,0 a 3,0 litru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků