BMW představí v Essenu program M Performance pro X4 a M4

Koncem listopadu (přesně od 29. 11. do 7. 12.) se koná Essen Motor Show, kde bude k vidění také automobilka BMW. Ta na této akci představí prvky z programu M Performance určené pro X4, M4 a příbuzné modely. Ve finále tak následující úpravy mohou použít zájemci také pro X3, M3 a M4 s karoserií kabriolet.

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Jak dokazuje přiložená fotogalerie, novinky jsou přesně takové, jaké už jsme viděli u mnoha jiných modelů. Můžete si dokoupit karbonové díly na karoserii, nová kola, která mohou mít u X4/X3 velikost až 21 palců, nechybí také Alcantarou čalouněné volanty a tak podobně.

BMW i3 prošlo další úpravou. Tentokrát si užijete i dvanáctiválec

BMW i3 prošlo další úpravou. Tentokrát si užijete i dvanáctiválec

Za pozornost stojí možnost zvýšit výkon motoru, což se týká modelů X3 a X4. Verze xDrive30d dostanou díky programu M Performance 20 kW, takže jejich finální výkon činí 210 kW (286 k) a točivý moment dosáhne na 600 Nm. V praxi to znamená zrychlení z nuly na stovku lepší o 0,3 s. X4 tedy zvládne tuto disciplínu na 5,5 s, X3 je o desetinu sekundy pomalejší.

Pro M3/M4 M Performance vyšší výkon nenabízí, toho je už v sérii více než dost. Zájemci si ale mohou své auto vylepšit třeba pomocí sportovního titanového výfuku. BMW slibuje hodně zajímavý zvuk a zároveň také decentní snížení hmotnosti. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků