BMW pracuje na řadě 2, nové BMW 1 má být předokolka

12 komentářů

Brouk
26. října • 14:43

S chuti se zasmeju, az bude za par let BMW na prodej a jediny zajemce bude Geely nebo jina Cinska automobilka. Vedeni BMW na tom usilovne pracuje. Zakaznici BMW jsou sasci, protoze kupujou jen ty srackove motorizace a BMW je sracka, protoze jim je nabizi. Schvalne, za jak dlouho zmizi z nabidky benzinove V8 a pak V6?

Shimi
26. října • 17:22

to Brouk: Zbytečně to hrotíš. To, že je BMW 1 kabelka pro paničky s jorkšírama víme všichni. No tak jim to teď ještě zpříjemní předokolkou, páč s RWD měly pipky problémy, a rovnou jim do toho namontujou městský R2 vysavač. Já se tomu vůbec nedivím, právě naopak. O R6 a V8 bych se nebál viz. 130, 135, 228, 230, 235, 325, 330, 335, M3, atd. Oni maj hrozně široký portfólio, takže to jen tak s víceválci nezabalí.

Brouk
26. října • 22:02

Zdar Shimy, ja to nehrotim, jen jsem presvedcen o tom, ze kroky bmw vedou k jeho zaniku. Lidi jednou pochopi, ze auto je to obycejne a prestanou to kupovat, alespon v takove mire, aby se znacka uzivila. Je mi to ale uplne fuk, protoze ja nejsem jejich potencialni zakaznik.

Shimi
26. října • 22:22

to Brouk: Počkej počkej počkej, jak obyčejný? Co si pod tím mám představit? Obyčejnost a BMW nejdou tak nějak dost dobře k sobě. Neříkej mi, že to nevnímáš. Hlavně, když se podíváš na jejich portfólio. To je jak kdybys řekl, že je Mercedes obyčejný.

KenX
27. října • 7:40

No právě. Před 20 lety se dalo říci, že v Evropě byly běžně dostupné dvě kategorie aut, BMW a zbytek. Nebylo to jen trendy, byly tam logické důvody, nekompromisní prvky z oblasti sportovních vozů přenesené do civilního auta tvořícího stále ještě relativně použitelný vůz pro běžnou potřebu. To co tvoří BMW teď je hrůza, tuctová auta a ne náhodou v těch nových, co každý den v provozu potkávám, vidím naše asijské bratry. Zmíněný Mercedes, když pominu A a B-Klasse si svůj status udržel a pro skutečně zajištěné lidi v Rakousku či Německu je to stále standard. Srovnání BMW a Geely není úplně od věci. BMW dělá spoustu kategorií vozů, v žádné už ale nevyčnívá nad ostatní. Což je škoda.

KenX
26. října • 22:08

Ono netřeba mluvit o budoucnosti, děje se to už teď. Dlouho jsem bawora chtěl, ale nebyly prachy a byly jiné priority. Teď když by to šlo, japonci i němečtí konkurenti BMW nabízí zajímavější alternativy.

Peeskle
26. října • 18:23

No ale jde to s R6 hrozne z kopce... v E46 bylo R6 2.0l 2.2l 2.5l 2.8l 3.0l.. Ted maji jen tu 3.0 ale s vice vykonovyma variantama.... Drive byl 320i sestivalec... dneska ne... Dockame se doby kdy bude 330i 2,0T R43-[

Shimi
26. října • 18:42

A má vůbec smysl to řešit? Uděláme s tím my dva něco? Neuděláme. Až bude nejhůř, a že to dlouho trvat nebude, tak se na celou zku*venou EkoEvropu vyse*u a nechám si dotáhnout 6.1 HEMI a všichni, včetně BMW, mi můžou vlízt na hrb.

Ota
26. října • 21:11

Shimi: Jenze mezitim bude HEMI 2.4 Turbo s vypinanim poloviny, tedy dvou valcu :-).

Pineapple
26. října • 15:33

Po meste len s V8!
..nemam slov na taketo argumenty :).

roadmaster
26. října • 16:04

... a že těch V6 dělají hodně :-)

Brouk
26. října • 16:39

R6, nicmene myslenka je stejna...

Doporučujeme

Články odjinud