BMW pracuje na řadě 2, nové BMW 1 má být předokolka

Podle zákulisních informací automobilka BMW vyvíjí trojici nových modelů, jež by mohly zásadně změnit mnichovské trendy. Nové BMW 2 by se mělo stát nejlevnějším vozem BMW se zadním pohonem, zatímco „jednička“ přejde poprvé v novodobé historii BMW na pohon předních kol. Ještě pod ní se objeví skutečné městské vozítko, vycházet by mělo z nedávné studie Megacity.

BMW 1 s předním pohonem se ale neobjeví dříve než v roce 2015 a bude zřejmě hostit novou hybridní pohonnou soustavu, kterou BMW připravuje ve spolupráci s francouzským koncernem PSA. Bez zajímavosti není, že si značka BMW nechala v USA nedávno patentovat obchodní označení 228, 230 a 235, což naznačuje, že nová „dvojka“ bude dostupná také s šestiválci, ačkoli BMW se v poslední době svého typického značení navázaného na objem motoru příliš těsně nedrží. Nové BMW 1 i malé vozítko se mohou stát hostiteli nového dvouválce, o němž jsme psali na tomto místě.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků