BMW pracuje na řadě 2, nové BMW 1 má být předokolka

Podle zákulisních informací automobilka BMW vyvíjí trojici nových modelů, jež by mohly zásadně změnit mnichovské trendy. Nové BMW 2 by se mělo stát nejlevnějším vozem BMW se zadním pohonem, zatímco „jednička“ přejde poprvé v novodobé historii BMW na pohon předních kol. Ještě pod ní se objeví skutečné městské vozítko, vycházet by mělo z nedávné studie Megacity.

BMW 1 s předním pohonem se ale neobjeví dříve než v roce 2015 a bude zřejmě hostit novou hybridní pohonnou soustavu, kterou BMW připravuje ve spolupráci s francouzským koncernem PSA. Bez zajímavosti není, že si značka BMW nechala v USA nedávno patentovat obchodní označení 228, 230 a 235, což naznačuje, že nová „dvojka“ bude dostupná také s šestiválci, ačkoli BMW se v poslední době svého typického značení navázaného na objem motoru příliš těsně nedrží. Nové BMW 1 i malé vozítko se mohou stát hostiteli nového dvouválce, o němž jsme psali na tomto místě.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků