BMW pracuje na řadě 2, nové BMW 1 má být předokolka

Podle zákulisních informací automobilka BMW vyvíjí trojici nových modelů, jež by mohly zásadně změnit mnichovské trendy. Nové BMW 2 by se mělo stát nejlevnějším vozem BMW se zadním pohonem, zatímco „jednička“ přejde poprvé v novodobé historii BMW na pohon předních kol. Ještě pod ní se objeví skutečné městské vozítko, vycházet by mělo z nedávné studie Megacity.

BMW 1 s předním pohonem se ale neobjeví dříve než v roce 2015 a bude zřejmě hostit novou hybridní pohonnou soustavu, kterou BMW připravuje ve spolupráci s francouzským koncernem PSA. Bez zajímavosti není, že si značka BMW nechala v USA nedávno patentovat obchodní označení 228, 230 a 235, což naznačuje, že nová „dvojka“ bude dostupná také s šestiválci, ačkoli BMW se v poslední době svého typického značení navázaného na objem motoru příliš těsně nedrží. Nové BMW 1 i malé vozítko se mohou stát hostiteli nového dvouválce, o němž jsme psali na tomto místě.

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků