BMW pozastaví výrobu benzinových sedmiček! Na rok, kvůli novým měřením

18 komentářů

Cikrt
25. března • 17:24

Žádné drama se nekoná, BMW prodává v Evropě 95% aut v dieselu a v těchto vyšší třídách to jde prakticky ke 100%. Takže zrušení nějakého benalu v 7er zákazníci ani nezaznamenají, protože je jim benal ganz egal.

Kuk Vykuk
24. března • 6:56

Jejižimarijá chudáček Bavoráček todle nečekal. Co tam ty kkti v tý automobilce za ty miljardy dělaj, když ani neuměj bejt připravený? Voni si v tý zlatý kleci mysleli, že to maj prolobovaný navěky a že na to můzou srát jak na placatej kámen. B-]
To se fajt nedivím že jim zdrhnul celej vývojovej tým a dizanéři i3 a i8 okamžitě potom jak to dodělali. Prostě je srala tak bezperspektivnost. Teď si to tam zase chvilku užije Kabaň B-]

Kuk Vykuk
22. března • 9:55

BMW si zkouší funus nanečisto. :-D:-D:-D

Kuk Vykuk
22. března • 9:49

Konečně filtru pevných částic i pro benzínový popelnice. Tu linku už spuštět nemusej.

Hloupej Honza
21. března • 15:44

Hlavně mě dostává ta představa EU, že když du kupovat takové auto, tak mě zajímají emisní normy. Řekl bych, že lidi které to zajímá a jdou si kupit nové auto, jsou ještě menší skupina než ti co si kupují EV a hybridy. Protože mít EV či hybridu je často módní záležitost nebo finanční, protože dotace.

jogurt
21. března • 17:21

V okamžiku, kdy konšelé jednotlivých měst začnou před primitivními voliči duševně mastrurbovat formou zákazů vjezdu bez nálepky příslušné barvičky, tak to kupující zajímat začne. Viz současná hysterie kolem dieselů v Německu. EURO5 a dokonce i stávající 6 se patrně rovněž stanou obětí poblouznění, přestože z pohledu sledovaných škodlivin je například EURO4 lepší. Takže automobilky budou přehrávat SW u EURO 5 a 6 na Euro 6c, aby se s nimi mohlo do města.

Hloupej Honza
22. března • 9:08

Kdo má tohle BMW tak to opravdu neřeší řeší. To akorát vonen co pravděpodobně na nové auto ani nemá. Proto nejvíce keců na auta mívají lidi co mají bazarový auto.
Ono až konšelé začnou řešit, že vyberou málo daní, tak se uvidí.

Ne321
21. března • 11:01

Tak to jsem docela zvedav cim budou Evropane jezdit, kdyz dementni bruselska klika zlikviduje evropsky automobilovy prumysl. Tohle je krasna ukazka toho jak se strelit do vlastni nohy. Dieselove verze zarizne nemecky soud a benziny Nemci maji bud spatne nebo zoufale. Ted jeste i ty spatne benziny zlikviduji uplne a muze to BMW rovnou zabalit. Co si mam asi jako zakaznik v dnesni dobe koupit za auto z evropske produkce?

Kvicala
21. března • 11:48

To jeprovokace?Samozrejme,ze cokoli od koncernu,nejlepe Made in Mlada Boleslav.Pohodlna neokoukana auta za dobre penize,vybavene supr motory a vubec se nekradou!

GR8
21. března • 13:12

Provokace. Je to geniální tah. Diesel končí. jejich zásoby na skladě jsou masivní, tak uděláme takové šméčko, aby se vyprodali. A zatopíme to v 7 řadě, protože jsou to movití kupci a kopí cokoli. A ještě ušetří 2 litry na 100.:-DB-] A nebo je to celé jinak? Ti byrokraté v Bruselu jsou vážně sebranka.

GR8
21. března • 13:12

Vyprodaly

jogurt
21. března • 17:15

Vaše naivní představa o realitě je komická. Diesel nekončí a hned tak končit nebude. Naopak se blíží doba, kdy ekopoblouznění úředníci začnou drtit zážehové motory. A "masivní" zásoby na skladě? Aha, tuším, co vy víte o výrobě a distribuci aut.....vůbec nic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GR8
21. března • 18:01

Bylo to myšleno s nadsázkou. ODBORNÍKU. Už všichni víme, že jsi ODBORNÍK na výrobu automobilů. Já mám přístup k informacím jen ve firmě, která je dodává pro automotiv. Takže o tom vím jen okrajově. Ale díky za osvětu.

jogurt
21. března • 18:55

víte o smluvních vztazích v automotive zjevně totéž, jako o funkci iontů osmia v nervové buňce hlemýždě

GR8
21. března • 17:57

Ano. Na skladě = nasmlouvaní dodavatelé. Ve strojařině se nejede na roční dodávky.B-]

Brouk
21. března • 10:27

No tak bude smutných 5 - 6 zákazníků v EU. Not big deal.

Ne321
21. března • 11:02

V kombinaci s rozhodnutimi nemeckych soudu to v nejhorsim pripade muze znamenat likvidaci BMW 7 a nasledne i automobilky jako takove.

jogurt
21. března • 17:11

BMW nezastaví výrobu sedmiček. BMW je jen stejně jako to dělá Audi s Q7, nebude v EU nabízet v benzínové verzi. V USA, Číně, Rusku a arabských zemích samozřejmě pofrčí všechno dál. Celá tahle trapárna je dána evropskou modlou CO2, kdy nové předpisy vyžadují certifikovat vozidlo a"každou část" jeho výbavy samostatně a uvádět to v obchodní dokumentaci. Certifikovat to je opravdu těěěěěžžký porod, prodejce musí uvést kolik CO2 produkuje samotné vozidlo, kolik navíc produkuje tažné zařízení, kolik vyhřívání volantu, kolik zelená barva místo šedé, kolik televizní tuner a kolik osvětlení prostoru nohou.....atd. Jistě pochopíte, že toto otestovat je mírně řečeno nesnadné, drahé a zoufalé.

Doporučujeme

Články odjinud