Tak papirove to Alfu, Audi nebo Mercedes zrovna nepotrapi, ale jak to uz u BMW byva, pres absenci 100 koni byva v primce rychlejsi no... holt jeden mnichovsky kun je jan dva italske nebo jeden a pul stutagtskeho ci ingolstadskeho...takze muzeme cekat kilco pod 4. Dve kilca pod 12, takze na urovni 550-600 konovych aut. Kopec vybavy, pripladku a dobrych casu pri blbnuti.Za mne cajk. Moc lepsich aut pro ridice za 2,5 v plne nalozi po realne cene na trhu neni.
To srovnání s Alfou bude zajímavé. Je vlastně paradox, že BMW pořád nemá trojku, která by se dala postavit proti čtyřlístku. V posledních x letech to spíš Alfa neměla co postavit proti BMW, natož proti Mku. A pak postavili Giulii QV - konečně. Aktuální QV je asi nej hračka ve třídě, takže laťka je posazena vysoko. Tedy pokud to v eM vzali jako výzvu, tak z toho bude těžit jen a pouze řidič - bude více hraček. Což je v době, kdy se řeší velikosti displeje příjemná zpráva. Asi to bude ošklivý, jako všechny současné BMW, ale mohlo by to být zábavný řídit. Ale nepředbíhejme. :-) Na to srovnání se docela těším. Ještě by to chtělo, aby jaguár postavil nějakou pořádnou XE šelmu.
Jenze to BMW dle meho necili na to, kam se vydala Alfa, jsou za mne jine a nelezou si vylozene do zeli, takze tak jako BMW neni jako Alfa, tak i Alfa neni jako BMW a o tom to je. M3/4 je za mne porad normalni rodiny dejly kar, alfa uz moc ne. A to se nebavime o variantach a moznostech. Alfa je moc uzce postavena na ty zazitky a to kolem opomiji. Bavor nabidne 95% toho co Alfa, ale prida spoustu jinych veci. To je jako C63... to je taky takove vlastni. vykonu jak krava, ale jizdnich poskromnu. Proste spolecne maji jen to, ze maji +- podobnyc vykon, ale kazdy nabizi neco jineho a uplne to srovnavat nejde, protoze kazdy oslovuje jine lidi no.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.