BMW potvrzuje výkon nové M3 a M4. Zadokolky s manuálem budou mít 480 koní

goes  |  02. 07. 2020 09:39

Tak papirove to Alfu, Audi nebo Mercedes zrovna nepotrapi, ale jak to uz u BMW byva, pres absenci 100 koni byva v primce rychlejsi no... holt jeden mnichovsky kun je jan dva italske nebo jeden a pul stutagtskeho ci ingolstadskeho...

takze muzeme cekat kilco pod 4. Dve kilca pod 12, takze na urovni 550-600 konovych aut. Kopec vybavy, pripladku a dobrych casu pri blbnuti.

Za mne cajk. Moc lepsich aut pro ridice za 2,5 v plne nalozi po realne cene na trhu neni.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 07. 2020 11:00

To srovnání s Alfou bude zajímavé. Je vlastně paradox, že BMW pořád nemá trojku, která by se dala postavit proti čtyřlístku. V posledních x letech to spíš Alfa neměla co postavit proti BMW, natož proti Mku. A pak postavili Giulii QV - konečně. Aktuální QV je asi nej hračka ve třídě, takže laťka je posazena vysoko. Tedy pokud to v eM vzali jako výzvu, tak z toho bude těžit jen a pouze řidič - bude více hraček. Což je v době, kdy se řeší velikosti displeje příjemná zpráva. Asi to bude ošklivý, jako všechny současné BMW, ale mohlo by to být zábavný řídit. Ale nepředbíhejme. Na to srovnání se docela těším. Ještě by to chtělo, aby jaguár postavil nějakou pořádnou XE šelmu.

Odpovědět  |   | 
goes  |  02. 07. 2020 12:55

Jenze to BMW dle meho necili na to, kam se vydala Alfa, jsou za mne jine a nelezou si vylozene do zeli, takze tak jako BMW neni jako Alfa, tak i Alfa neni jako BMW a o tom to je. M3/4 je za mne porad normalni rodiny dejly kar, alfa uz moc ne. A to se nebavime o variantach a moznostech. Alfa je moc uzce postavena na ty zazitky a to kolem opomiji. Bavor nabidne 95% toho co Alfa, ale prida spoustu jinych veci.

To je jako C63... to je taky takove vlastni. vykonu jak krava, ale jizdnich poskromnu. Proste spolecne maji jen to, ze maji +- podobnyc vykon, ale kazdy nabizi neco jineho a uplne to srovnavat nejde, protoze kazdy oslovuje jine lidi no.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 78 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 16 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta