Budúcnosťou možno budú hybridné vodíkovo-elektrické autá. Po jazde po meste na krátke vzdialenosti by sa auto nabíjalo elektrinou, na dlhšie jazdy by sa tankoval vodík, ktorý by poháňal elektromotory. Či to však je technicky realizovateľné, neviem...
Jaký je důvod s sebou tahat neefektivní baterie, když umím skladovat vodík?
Napríklad ten, že vodík si doma nenatankujem, ale elektrinu áno. A pokiaľ niekto bude mať nabíjačku na solárnu energiu, tak môže z času na čas jazdiť zadara...
To je super, že jsou solární panely zadara a nabijou mi přes noc akumulátor. Stavit se jednou týdně na 5 minut po cestě u pumpy je totiž hrozný problém.
Predpokladám, že tankuješ zadarmo. Tak ti blahoželám... :-))
Jo tak já zapomněl, elekřina totiž zadarmo je, že :D
A pan demagog runner42 copak nějak se nám nechtělo dokončit debatu? Jo jo když přijde na konkrétní ověřená čísla tak se nám to nelíbí že....:-D
Jednak stojí len tretinu ceny benzínu, a jednak ak by sa za rozumnú cenu dali kúpiť solárne panely, tak by po určitom čase bola elektrina naozaj zadarmo... :-))Nevidím jediný dôvod, prečo by cena solárnych panelov, batérií a ďalšej súvisiacej techniky a technológie nemala stále klesať. Podobne ako pri notebookoch, mobiloch, laserových tlačiarňach, LCD televízorov, LED žiaroviek atď. atď.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.