Kupuju si baworáky proto, abych si je užil ne aby že mě byl pasažér to můžu jezdit rovnou MHDéčkem
Priznam se, ze na to srovnavani autonomnich aut s MHD jsem hodne alergicky. S privrenyma ocima lze autonomni auto srovnat s taxi, ale tezko s MHD. MHD vas temer nikdy neodveze od dveri ke dverim a navic si sam nemuzete urcit, kdy pojede. Moznosti prepravy nakladu jsou v MHD take pomerne omezeny. Prostredky MHD sdilite s mnoha lidmi, ktere si nevybirate a mohou vam byt neprijemni, nemuzete si tam poustet vlastni hudbu, klimatizovat na vam prijemnou teplotu, nejede nejkratsi ani nejrychlejsi trasou a jiste by se dalo vyjmenovat mnoho dalsich nevyhod.Kazdopadne, autonomni auto ma sve vyhody i pro lidi, kteri radi ridi, proste si cestu odridite sam, ale nemusite treba resit parkovani. Dalsi situace, ve ktere bych osobne autonomii uvital jsou kolony, cas od casu proste v nejakem problemu uviznu a desitky minut poskakovani po par metrech me opravdu nebavi.Uvidime, jaky bude vyvoj u BMW, ale zatim vzdy ve vztahu k autonomnim vozum uvadeli, ze si jejich auta casto kupuji lide, ktere rizeni bavi a proto zatim urcite chteji moznost rucniho rizeni zachovat. A nakonec je to vize kolem roku 2030, tak uvidime, jak to nakonec dopadne.
Samozřejmě MHD bylo myšleno s nadsázkou. Jasně že v něčem to má své výhody ( kolony, parkování atd.) Ale "driftem" do zatáčky se mnou nepojede ( nechytat za slovo :) Až mi bude 80 a doktor zakáže řízení tak za to budu asi rád. Hold všechno chce svůj čas.
Jedina firma ktera bude mit 2020 plne autonomni rizeni je google, zbytek firem vc tesly bude mit max jen asistenta na dalnici, do mesta ani omylem. I apple to vzdal (elon porad doufa :)Presne to u googlu vystihli nejde o to mit hafo senzoru (to ma uz tesla ted), jde o umeleho ridice, jeho schopnost predvidat a resit situace ktere za idealnich podminek nenastanou. Ze by od asistentu ala adaptivni tempomat bez testovani v realnem provozu doted mohli za 3 roky neco komercne uvest na trh je proste silena utopie.
Prdlajz Apple jede dál. Nehltej tolik ten bulvár.
Elektromobilita a autonomní řízení - dvě fikce současného automobilového průmyslu, kterými krmí občany v zemích s levicovými vládami.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.