BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

Budoucnost bude autonomní, alespoň tak to vidí všechny automobilky. Také BMW se usilovně připravuje na nejbližší roky. Ve svém videu německý výrobce poodhalil několik levelů ve vývoji autonomního řízení. 

Odborníci: Autonomní vozy mohou fungovat teprve až bude provoz plynulejší

Odborníci: Autonomní vozy mohou fungovat teprve až bude provoz plynulejší

Už teď jsou nejnovější vozy této společnosti na druhém levelu. To znamená, že řidič může krátce dát ruce z volantu. Při čtvrtém levelu už bude moci klidně i spát, stále však bude muset převzít řízení vozidla na některých úsecích cesty. 

Nejvyšší pátý level už znamená plně autonomní jízdu bez zásahu člověka. Řidič se tak stane dalším pasažérem a bude si moci naplno užívat jízdy. Vozy s touto technologií chce německá společnost pilotně pustit na silnice ve vybraných městech už v roce 2020. Na masové rozšíření si ale běžní smrtelníci počkají minimálně do roku 2030. 

Zdroj: Youtube

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků