BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

Budoucnost bude autonomní, alespoň tak to vidí všechny automobilky. Také BMW se usilovně připravuje na nejbližší roky. Ve svém videu německý výrobce poodhalil několik levelů ve vývoji autonomního řízení. 

Odborníci: Autonomní vozy mohou fungovat teprve až bude provoz plynulejší

Odborníci: Autonomní vozy mohou fungovat teprve až bude provoz plynulejší

Už teď jsou nejnovější vozy této společnosti na druhém levelu. To znamená, že řidič může krátce dát ruce z volantu. Při čtvrtém levelu už bude moci klidně i spát, stále však bude muset převzít řízení vozidla na některých úsecích cesty. 

Nejvyšší pátý level už znamená plně autonomní jízdu bez zásahu člověka. Řidič se tak stane dalším pasažérem a bude si moci naplno užívat jízdy. Vozy s touto technologií chce německá společnost pilotně pustit na silnice ve vybraných městech už v roce 2020. Na masové rozšíření si ale běžní smrtelníci počkají minimálně do roku 2030. 

Zdroj: Youtube

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků