BMW: podívejte se, jak funguje hybridní sedan řady 5

BMW: podívejte se, jak funguje hybridní sedan řady 5

Na evropském kontinentu si sice už hybridní X6 nekoupíte, pro ekology je ale k dispozici hybridní pětka. Ta kombinuje přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů s elektromotorem o výkonu 40 kW. Celkově systém vyprodukuje 250 kW a 450 Nm, což stačí na zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,9 s. Spotřeba by v kombinovaném cyklu neměla přesáhnout sedm litrů, ale každý asi ví, jak to s tabulkovými údaji chodí…

BMW 5 ActiveHybrid používá lithium-iontové akumulátory. Pokud řidič nepřekročí rychlost 35 km/h, dá se ujet v čistě elektrickém režimu vzdálenost až 4 kilometry. Maximální rychlost pro jízdu pouze s elektromotorem je 60 km/h. Na přiloženém videu si můžete prohlédnout, jak takový systém funguje v praxi.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky