BMW: podívejte se, jak funguje hybridní sedan řady 5

BMW: podívejte se, jak funguje hybridní sedan řady 5

Na evropském kontinentu si sice už hybridní X6 nekoupíte, pro ekology je ale k dispozici hybridní pětka. Ta kombinuje přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů s elektromotorem o výkonu 40 kW. Celkově systém vyprodukuje 250 kW a 450 Nm, což stačí na zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,9 s. Spotřeba by v kombinovaném cyklu neměla přesáhnout sedm litrů, ale každý asi ví, jak to s tabulkovými údaji chodí…

BMW 5 ActiveHybrid používá lithium-iontové akumulátory. Pokud řidič nepřekročí rychlost 35 km/h, dá se ujet v čistě elektrickém režimu vzdálenost až 4 kilometry. Maximální rychlost pro jízdu pouze s elektromotorem je 60 km/h. Na přiloženém videu si můžete prohlédnout, jak takový systém funguje v praxi.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky