BMW: podívejte se, jak funguje hybridní sedan řady 5

BMW: podívejte se, jak funguje hybridní sedan řady 5

Na evropském kontinentu si sice už hybridní X6 nekoupíte, pro ekology je ale k dispozici hybridní pětka. Ta kombinuje přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů s elektromotorem o výkonu 40 kW. Celkově systém vyprodukuje 250 kW a 450 Nm, což stačí na zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,9 s. Spotřeba by v kombinovaném cyklu neměla přesáhnout sedm litrů, ale každý asi ví, jak to s tabulkovými údaji chodí…

BMW 5 ActiveHybrid používá lithium-iontové akumulátory. Pokud řidič nepřekročí rychlost 35 km/h, dá se ujet v čistě elektrickém režimu vzdálenost až 4 kilometry. Maximální rychlost pro jízdu pouze s elektromotorem je 60 km/h. Na přiloženém videu si můžete prohlédnout, jak takový systém funguje v praxi.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků