BMW oznámilo cenu svého nového velkého kupé řady 6

V dubnu zažije premiéru nové kupé BMW řady 6. Stane se tak na autosalonu v Šanghaji. O voze, který vyzve na souboj Jaguar XK a kupé Mercedes-Benz třídy E, jsme již zevrubně psali. Nyní se však objevily další informace.   

BMW oznámilo, že novinka 640i Coupe bude stát v Německu 74 700 eur, což je o 9 000 eur méně než stojí varianta Convertible.

BMW plánuje v Evropě začít prodávat kupé řady 6 s dvěmi benzinovými motory –
verze 640i nabídne přeplňovaný řadový šestiválec (320 koní), vrcholnou variantou pak bude BMW 650i Coupe opatřené dvojitě přeplňovaným osmiválcem s objemem 4,4 l (407 koní). Obě pohonné jednotky budou standardně doplněny osmistupňovými automatickými převodovkami. Prodeje začnou v Evropě a v USA v létě.

Německý výrobce také oznámil, že v brzké době plánuje představit kupé řady 6 s dieselovým motorem a v roce 2012 chce začít prodávat v Evropě i čtyřdveřovou verzi.  

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Cena nového kupé řady 6 začne na 74 700 eur.
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků