BMW opět investuje na americkém trhu

Německá automobilka se rozhodla pro další investice na americkém trhu, který je pro ni velmi důležitý. Výška investic dosáhne přes 250 milionů Eur a automobilka tak předpokládá, že si zachová dlouhodobý vzestupný progres prodejů.

V minulém roce prodalo BMW v Americe přes 330 tisíc vozů, což představuje podíl na celkových prodejích cca 22%. Zhruba dvě třetiny vynaložených nákladů poputují na výstavbu skladů a distribuční sítě náhradních dílů, zbytek pak na zlepšení prodejní sítě.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků