BMW oficiálně ukazuje novou X7. Zatím ještě s minimálním maskováním

Nová X7 vstupuje do poslední fáze vývoje. Do prodeje se má na nejdůležitějších trzích dostat ještě letos.

O mastodontním SUV z mnichova se toho nejprve hodně namluvilo, aby ve Frankfurtu loni v září BMW ukázalo koncept blízký realitě. Podobně jako u řady 8 nás napíná dále, a sice maskovaným prototypem a jeho oficiálně šířenými obrázky.

Ty jen potvrzují, jak moc blízko byl odvážný koncept realitě. A a taky fakt, že ty "ledviny" budou vážně obří. Zbytek připomíná nafouknutou X5, zadní svítilny zřejmě budou spojeny, buď chromovou linkou nebo LED páskem. Stejně jako sedmičková limuzína nebo crossover 6 GT bude stavět na modulární platformě CLAR. 

Toto je interiér nové řady 8 od BMW. Od současných modelů se v mnohém liší

Toto je interiér nové řady 8 od BMW. Od současných modelů se v mnohém liší

Vpředu tak najdete lichoběžníkové zavěšení a vzadu pětiprvkové. Vzduchové odpružení umožní zvýšit světlou výšku z výchozích 183 mm až na 243 mm. Za příplatek pak bude k dispozici natáčení zadní nápravy. Jestli v konstrukci karoserie využije karbonu, jako řada 7, zatím není jasné.

SUV bude mít na délku zhruba 5.100 mm, šířku 2.020 mm a výšku asi 1.800 mm. Rozvor má činit 3.010 mm. Díky tomu nabídne sedm míst uvnitř, paradoxně za příplatek nejspíš dostanete luxusní šestimístnou verzi, kde se bude sedět jako v letadle, nebo jako v neúspěšném Mercedesu třídy R.

BMW 6 Gran Turismo dostalo nový základní motor. Budou 4 válce stačit?

BMW 6 Gran Turismo dostalo nový základní motor. Budou 4 válce stačit?

BMW se svěřilo i s motorovou paletou novinky. Jistotou je osmistupňový automat a pohon všech kol xDrive. V plánu je plug-in hybridní varianta s dvoulitrovým čtyřválcem. Ostatně technicky půjde o ústrojí ze 740e, stejně jako je tomu u ostatních motorizací. Jádrem nabídky budou třílitrové šestiválce, benzinový 40i a dieselové 30d, 40d a M50d s jedním, dvěma a čtyřmi turbodmychadly. Především pro Američany bude podstatná verze 50i s osmiválcem 4,4 litru. K dispozic ale má být i výkonnější varianta tohoto motoru, která pohání novou M5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků