BMW oficiálně ukazuje novou X7. Zatím ještě s minimálním maskováním

Nová X7 vstupuje do poslední fáze vývoje. Do prodeje se má na nejdůležitějších trzích dostat ještě letos.

O mastodontním SUV z mnichova se toho nejprve hodně namluvilo, aby ve Frankfurtu loni v září BMW ukázalo koncept blízký realitě. Podobně jako u řady 8 nás napíná dále, a sice maskovaným prototypem a jeho oficiálně šířenými obrázky.

Ty jen potvrzují, jak moc blízko byl odvážný koncept realitě. A a taky fakt, že ty "ledviny" budou vážně obří. Zbytek připomíná nafouknutou X5, zadní svítilny zřejmě budou spojeny, buď chromovou linkou nebo LED páskem. Stejně jako sedmičková limuzína nebo crossover 6 GT bude stavět na modulární platformě CLAR. 

Toto je interiér nové řady 8 od BMW. Od současných modelů se v mnohém liší

Toto je interiér nové řady 8 od BMW. Od současných modelů se v mnohém liší

Vpředu tak najdete lichoběžníkové zavěšení a vzadu pětiprvkové. Vzduchové odpružení umožní zvýšit světlou výšku z výchozích 183 mm až na 243 mm. Za příplatek pak bude k dispozici natáčení zadní nápravy. Jestli v konstrukci karoserie využije karbonu, jako řada 7, zatím není jasné.

SUV bude mít na délku zhruba 5.100 mm, šířku 2.020 mm a výšku asi 1.800 mm. Rozvor má činit 3.010 mm. Díky tomu nabídne sedm míst uvnitř, paradoxně za příplatek nejspíš dostanete luxusní šestimístnou verzi, kde se bude sedět jako v letadle, nebo jako v neúspěšném Mercedesu třídy R.

BMW 6 Gran Turismo dostalo nový základní motor. Budou 4 válce stačit?

BMW 6 Gran Turismo dostalo nový základní motor. Budou 4 válce stačit?

BMW se svěřilo i s motorovou paletou novinky. Jistotou je osmistupňový automat a pohon všech kol xDrive. V plánu je plug-in hybridní varianta s dvoulitrovým čtyřválcem. Ostatně technicky půjde o ústrojí ze 740e, stejně jako je tomu u ostatních motorizací. Jádrem nabídky budou třílitrové šestiválce, benzinový 40i a dieselové 30d, 40d a M50d s jedním, dvěma a čtyřmi turbodmychadly. Především pro Američany bude podstatná verze 50i s osmiválcem 4,4 litru. K dispozic ale má být i výkonnější varianta tohoto motoru, která pohání novou M5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků