Elektrické haraburdy zdražujú konvenčné auta o sumu ktorú musia automobilky vložiť do stratovej výroby elektrických nezmyslov.EV sú nezmysly ktoré dotuju automobilky a vlády z našich daní. V štátoch kde sa elektrický odpad nedotuje sú predaje mizivé. Napr. v Austrálii bez dotácií sa predáva iba 0,2% EV. V Číne si to uvedomili a od polovice 2020 rušia všetky dotácie. Iba po znížení subvencii o polovicu v tomto roku predaje EV padli Činanom o 40%.
A to kdybyste věděl, o kolik prodražuje Superb cenu Fabie, tak zakážete i spalováky. :-D Škodovka větší část "daně z CO2", kterou by měl platit kupec Superbu převádí do ceny Fabie a nebohý majitel Fabie tak "doplácí" na rozmařilce, co si koupí větší a lepší auto. B-]
Sorty, ale s ohledem ma vyrobni a prodejni cenu superba je to spise naopak. Kdyz vezmu zisk superb vs. fabia, tak ze supu bude zisk i po zaplaceni pokuty. Jedine, cim fabia dotuje superb jsou emise co2, teda pouzite motory.
Ale to já netvrdím, že Superb není ziskový. Jen říkám, že kupec Fabie v ceně auta dotuje majiteli Superba jeho "emisní pokutu".
Za drahý superb a momentálne najlacnejšiu dostupnú octaviu 1,5 TSI za 25000€(1.0 TSI sa bude dať objednať o pol roka za 18000€) jednoznačne môže prechod Škody na EV. Iba na mini elektrickom citygo preraba 8000€.https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-prodela... ...
to na autoforu je takova picovina, ze tomu nepomuze ani kdyby to napsali 1 dubna ;-)
Tak VW prodělává i na Veyronu a dotuje to prodejem ostatních aut.
Jasně, VW na všem prodělává, ale po sečtení všech těch ztrát má na konci roku zisk kolem 15 mld. euro. Asi kouzelníci.
Já netvrdím, že VW na všem prodělává. Kde to tvrdím?
A prodělává i na Bentlym. B-]
Bentley loses 17.000 euro per carhttps://newmobility.news/2018/08/08/ferrari-gains-... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.