Ledvinky sice nezvětšili, ovšem pořád trčí nad rovinu horní hrany světel, takže efekt prasečího rypáku tam stále zůstáva a stejně tak přední kapota je příliš vysoká, nafouklá a baculatá. Ale je jasné, že primární trhem je pro ně dnes Čína, takže čekat něco podle evropského vkusu je zcela iluzorní.
Doufám, že ta poslední verze co v M550iX už ne....B-]. Myslím verzi s 530 PS...Zatím 6000 km a ok. :-D
Přesně tu jsem měl na mysli. ZávidímB-]
přeji:-)
Tak vysoká, nafouklá a baculatá kapota je nejspíš kvůli ochraně chodců...
Ne, řada soupeřů to umí lépe. A navíc samotná kapota dnes není žádný problém, místo kde auta ztrácí body v NCAP za přílišnou tvrdost jsou A sloupky.
Kapota není problém právě kvůli tomu vyvýšení a tvaru.
Vždy, když slyším/čtu podobný "argument", tak se musím smát. Kolik chodců ročně reálně končí na kapotách osobních automobilů? Úplně slyším tu odpověď zdegenerovaného úředníka - nevím, ale i kdyby to mělo zachránit jeden jediný lidský život, tak se to vyplatí.PS: OTTO: Nebrat osobně, myslím to v obecné rovině.
Za mě nic moc - vypadá jak 3er. Interiér má A6 lepší, ale u BMW je víc po staru a to mi vyhovuje víc. Mít love tak beru novou 550ix a nechám si ji navždy.
Nenechas, ten motor se sype
Pokud vím tak poslední roky už ne.
Pětka je ikona, která bohužel ztrácí štávu svou přílišnou masovostí ... z kdyby exkluzivního auta je poměrně běžná masovka nestojící zase moc peněz např. oproti Audi nebo MB, které si drží cenu lépe. Ty motory a převodovka jsou nadále skvostné, ale interiér působí jak z devadesátek. Přesto jde o skvělé auto.
To píšeš o bazarových vozech, nebo o čem?
Takže uvadající prodeje A6 udělaly z 5er masovku? Ona 5er byla vždy jedním z pilířů BMW, tudíž byla svým způsobem masovou vždy.Interiér jak z devadesátek má na rozdíl od A6 fantasticky fungující iDrive a ne upatlané displeje, stejně tak MBUX již silně ztrácí z hlediska intuitivního ovládání.
BMW ma bohuzel tragicke ovladani, ve vysokych rychlostech je to gumove auto. Xdrive je nejsmesnejsi pohon vsech kol, ktery je totalne nefunkcni. Quattro a Audi je pro mne nejvíc. Bawson byval dobry, ted me absolutne nic nerika.
Proc je Xdrive smesny? 😀 pokud mluvime o “plnohodnotnem” Xdrive, ktery je v rade 5, tak rozhodne neni horsi nez Quattro, naopak Audi se v posledni verzi Quattro priblizilo prave Xdrive 🤷♂️ A gumovost... nevim no, neprijde mi to tak, to je ale subjektivni. Auto vlastnim takze muzu posoudit.
10 let jsem mel BMW, nyni mam Audi a je to jizdne daleko lepsi auto - A6 nova 2019, 55 TFSI. Pohodlne a nesmirne kvalitni. BMW ma lepsi prevodovku, tim klady konci. Cloveka to zamrzi. Quattro je jistejsi na snehu a v extremnich situacich, xdrive je nepredvidatelny a celkove k nicemu. Narovinu jsem BMW pak kupoval posledni leta ze zvyku nez proto, ze by mne nejak zaujala. Sila znacky je v pripade BMW neuveritelna.
Já jsem vybíral z 5, cls a A6. Pětka suveréně nejlepší. A6 suveréně nejhorší.Úplně jsem žasnul jak to auto dojebališpatným sladěním motoru a převodovky.
Taková snůška blábolů, evidentní je, že ses nedostal k žádnému bmw posledních deseti let ani na dohled, natož, abys ho řídil.
Jsi evidentně spíš Audi positive a tak ti BMW přes všechny proklamace nemůže sedět, ale napsat o gumovosti nebo nepředvídatelnosti zní jako velmi úspěšná nalejvárna při koupi posledního vozu od prodejce.Ten kdo dokáže ocenit preferenci zadní nápravy a baví ho víc řídit bude vybírat mezi E a 5er. Tebou oceňované vlastnosti Audi nebudou zase sedět jiným, ale to co jsi naspal, jsou spíš bludy než nějaká fakta.;-)
V Buchlovských kopcích jsem měl možnost u A6 vidět podvozek, jak se nakláněla, pravda starší model, ale to se u BMW nestává :-)
Ultra Quattro v 55 TFSI, ze je lepší než xDrive? Máte vlastně přední pohon, kde se vadná náprava připojí, když si auto myslí, že je potřeba.... to se u xDrive neděje. Pokud byste měl klasické Quattro s Torsen diferenciálem, tak bych souhlasil...že je to lepší..., ale u ultra Quattro co v benzínových A6 to určitě neplatí.
Vase nazory jsou subjektivni, z toho co pisete Vam proste jen Audi vice “sedi”. Xdrive si zachovava charakter zadniho nahonu, s autem tak jde jezdit smykem, pro me duvod si ho koupit, pro Vas se chova nejiste a je celkove k nicemu, at uz to znamena cokoliv. S Xdrive jsem nikdy nemel jediny problem a nikdy se mi nestalo ze bych se kvuli Xdrive nekam nedostal. Pokud se nebudeme bavit o subjektivnich vecech, pak Audi tezko obhajite proti autu, ktere ma radovy sestivalec (s dovolenim, V6 je vzdy kompromis), bezkonkurencni infotainment a technologii. Nema cenu hazet tu spinu na jedno nebo druhe auto, obe auta jsou prvotridni, rici o jednom nebo druhem ze je spatne pouze znaci zaujatost.
To víš, možná zkus jiný než patlalem slátanou ojetou bouračku;-) Budu na tebe vzpomínat, až pojedu rychleji:-D
Skvěle provedený FL, odstranil zbytečně vysoké kryty předních lamp a zostřil vzhled obou konců:-)
Mně ta "5" poslední dobou připadá jakoby bez designového nápadu. Něco jako 911, pořád téměř stejná a přesto nová. Chtělo by to nějakou zásadnější designovou změnu v rámci zachování BMW charakteristických tvarů. Vím, je to těžké, ale chce to odvahu.
Mě to přijde docela fajn. Bez těch velkých ledvinek mi to pořád přijde zdařilejší a proporčně vváženější. Ostatně proto 540ix mám.
Me taky prijde moje auto fajn, takze to se shodneme :-)
To je ale tvůj/ náš pohled. Průměrný německý občan sedící na bavorském venkově si teď rve vlasy a říká, Mein Gott! Ti to zase celý překopali!
:-) :-)Mein Gott! Mein Gott! Nofy griiil, nofa sfetlaaa! Mamo, mamo, musime pro noofy autooo, ta naše uz je aušuuus.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.