BMW neuhlídalo facelift řady 5. Na obří ledvinky nedojde, novinky čekejte i uvnitř

30 komentářů

Marvin
29. dubna • 15:05

Ledvinky sice nezvětšili, ovšem pořád trčí nad rovinu horní hrany světel, takže efekt prasečího rypáku tam stále zůstáva a stejně tak přední kapota je příliš vysoká, nafouklá a baculatá. Ale je jasné, že primární trhem je pro ně dnes Čína, takže čekat něco podle evropského vkusu je zcela iluzorní.

V8M
30. dubna • 4:45

Doufám, že ta poslední verze co v M550iX už ne....B-]. Myslím verzi s 530 PS...Zatím 6000 km a ok. :-D

Michal
30. dubna • 12:20

Přesně tu jsem měl na mysli. ZávidímB-]

Hubert
10. května • 10:44

přeji:-)

OTTO
29. dubna • 15:15

Tak vysoká, nafouklá a baculatá kapota je nejspíš kvůli ochraně chodců...

Marvin
29. dubna • 17:31

Ne, řada soupeřů to umí lépe. A navíc samotná kapota dnes není žádný problém, místo kde auta ztrácí body v NCAP za přílišnou tvrdost jsou A sloupky.

Allamarein
29. dubna • 18:17

Kapota není problém právě kvůli tomu vyvýšení a tvaru.

Shimi
29. dubna • 15:40

Vždy, když slyším/čtu podobný "argument", tak se musím smát. Kolik chodců ročně reálně končí na kapotách osobních automobilů? Úplně slyším tu odpověď zdegenerovaného úředníka - nevím, ale i kdyby to mělo zachránit jeden jediný lidský život, tak se to vyplatí.PS: OTTO: Nebrat osobně, myslím to v obecné rovině.

Michal
29. dubna • 14:43

Za mě nic moc - vypadá jak 3er. Interiér má A6 lepší, ale u BMW je víc po staru a to mi vyhovuje víc. Mít love tak beru novou 550ix a nechám si ji navždy.

Max
29. dubna • 21:07

Nenechas, ten motor se sype

MM
30. dubna • 12:15

Pokud vím tak poslední roky už ne.

Ralf
29. dubna • 12:43

Pětka je ikona, která bohužel ztrácí štávu svou přílišnou masovostí ... z kdyby exkluzivního auta je poměrně běžná masovka nestojící zase moc peněz např. oproti Audi nebo MB, které si drží cenu lépe. Ty motory a převodovka jsou nadále skvostné, ale interiér působí jak z devadesátek. Přesto jde o skvělé auto.

MM
29. dubna • 14:57

To píšeš o bazarových vozech, nebo o čem?

WP
29. dubna • 13:24

Takže uvadající prodeje A6 udělaly z 5er masovku? Ona 5er byla vždy jedním z pilířů BMW, tudíž byla svým způsobem masovou vždy.
Interiér jak z devadesátek má na rozdíl od A6 fantasticky fungující iDrive a ne upatlané displeje, stejně tak MBUX již silně ztrácí z hlediska intuitivního ovládání.

Adam
29. dubna • 16:57

BMW ma bohuzel tragicke ovladani, ve vysokych rychlostech je to gumove auto. Xdrive je nejsmesnejsi pohon vsech kol, ktery je totalne nefunkcni. Quattro a Audi je pro mne nejvíc. Bawson byval dobry, ted me absolutne nic nerika.

Ozzi
29. dubna • 17:36

Proc je Xdrive smesny? 😀 pokud mluvime o “plnohodnotnem” Xdrive, ktery je v rade 5, tak rozhodne neni horsi nez Quattro, naopak Audi se v posledni verzi Quattro priblizilo prave Xdrive 🤷‍♂️ A gumovost... nevim no, neprijde mi to tak, to je ale subjektivni. Auto vlastnim takze muzu posoudit.

Adam
29. dubna • 21:07

10 let jsem mel BMW, nyni mam Audi a je to jizdne daleko lepsi auto - A6 nova 2019, 55 TFSI. Pohodlne a nesmirne kvalitni. BMW ma lepsi prevodovku, tim klady konci. Cloveka to zamrzi. Quattro je jistejsi na snehu a v extremnich situacich, xdrive je nepredvidatelny a celkove k nicemu. Narovinu jsem BMW pak kupoval posledni leta ze zvyku nez proto, ze by mne nejak zaujala. Sila znacky je v pripade BMW neuveritelna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MM
30. dubna • 12:14

Já jsem vybíral z 5, cls a A6. Pětka suveréně nejlepší. A6 suveréně nejhorší.Úplně jsem žasnul jak to auto dojebališpatným sladěním motoru a převodovky.

Dinar
30. dubna • 7:53

Taková snůška blábolů, evidentní je, že ses nedostal k žádnému bmw posledních deseti let ani na dohled, natož, abys ho řídil.

WP
30. dubna • 7:32

Jsi evidentně spíš Audi positive a tak ti BMW přes všechny proklamace nemůže sedět, ale napsat o gumovosti nebo nepředvídatelnosti zní jako velmi úspěšná nalejvárna při koupi posledního vozu od prodejce.
Ten kdo dokáže ocenit preferenci zadní nápravy a baví ho víc řídit bude vybírat mezi E a 5er. Tebou oceňované vlastnosti Audi nebudou zase sedět jiným, ale to co jsi naspal, jsou spíš bludy než nějaká fakta.;-)

Hubert
10. května • 10:46

V Buchlovských kopcích jsem měl možnost u A6 vidět podvozek, jak se nakláněla, pravda starší model, ale to se u BMW nestává
:-)

V8M
30. dubna • 4:48

Ultra Quattro v 55 TFSI, ze je lepší než xDrive? Máte vlastně přední pohon, kde se vadná náprava připojí, když si auto myslí, že je potřeba.... to se u xDrive neděje. Pokud byste měl klasické Quattro s Torsen diferenciálem, tak bych souhlasil...že je to lepší..., ale u ultra Quattro co v benzínových A6 to určitě neplatí.

Ozzi
29. dubna • 22:31

Vase nazory jsou subjektivni, z toho co pisete Vam proste jen Audi vice “sedi”. Xdrive si zachovava charakter zadniho nahonu, s autem tak jde jezdit smykem, pro me duvod si ho koupit, pro Vas se chova nejiste a je celkove k nicemu, at uz to znamena cokoliv. S Xdrive jsem nikdy nemel jediny problem a nikdy se mi nestalo ze bych se kvuli Xdrive nekam nedostal. Pokud se nebudeme bavit o subjektivnich vecech, pak Audi tezko obhajite proti autu, ktere ma radovy sestivalec (s dovolenim, V6 je vzdy kompromis), bezkonkurencni infotainment a technologii. Nema cenu hazet tu spinu na jedno nebo druhe auto, obe auta jsou prvotridni, rici o jednom nebo druhem ze je spatne pouze znaci zaujatost.

WP
29. dubna • 17:30

To víš, možná zkus jiný než patlalem slátanou ojetou bouračku;-) Budu na tebe vzpomínat, až pojedu rychleji:-D

WP
29. dubna • 11:13

Skvěle provedený FL, odstranil zbytečně vysoké kryty předních lamp a zostřil vzhled obou konců:-)

Ginter
29. dubna • 9:25

Mně ta "5" poslední dobou připadá jakoby bez designového nápadu. Něco jako 911, pořád téměř stejná a přesto nová. Chtělo by to nějakou zásadnější designovou změnu v rámci zachování BMW charakteristických tvarů. Vím, je to těžké, ale chce to odvahu.

MM
29. dubna • 10:38

Mě to přijde docela fajn. Bez těch velkých ledvinek mi to pořád přijde zdařilejší a proporčně vváženější. Ostatně proto 540ix mám.

Freddka
1. května • 18:54

Me taky prijde moje auto fajn, takze to se shodneme :-)

Tias
29. dubna • 9:40

To je ale tvůj/ náš pohled. Průměrný německý občan sedící na bavorském venkově si teď rve vlasy a říká, Mein Gott! Ti to zase celý překopali!

Freddka
1. května • 18:53

:-) :-)
Mein Gott! Mein Gott! Nofy griiil, nofa sfetlaaa! Mamo, mamo, musime pro noofy autooo, ta naše uz je aušuuus.

Doporučujeme

Články odjinud