BMW neuhlídalo facelift řady 5. Na obří ledvinky nedojde, novinky čekejte i uvnitř

Ginter  |  29. 04. 2020 09:25

Mně ta "5" poslední dobou připadá jakoby bez designového nápadu. Něco jako 911, pořád téměř stejná a přesto nová. Chtělo by to nějakou zásadnější designovou změnu v rámci zachování BMW charakteristických tvarů. Vím, je to těžké, ale chce to odvahu.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  29. 04. 2020 09:40

To je ale tvůj/ náš pohled. Průměrný německý občan sedící na bavorském venkově si teď rve vlasy a říká, Mein Gott! Ti to zase celý překopali!

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  01. 05. 2020 18:53


Mein Gott! Mein Gott! Nofy griiil, nofa sfetlaaa! Mamo, mamo, musime pro noofy autooo, ta naše uz je aušuuus.

Odpovědět  |   | 
MM  |  29. 04. 2020 10:38

Mě to přijde docela fajn. Bez těch velkých ledvinek mi to pořád přijde zdařilejší a proporčně vváženější. Ostatně proto 540ix mám.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  01. 05. 2020 18:54

Me taky prijde moje auto fajn, takze to se shodneme

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 04. 2020 11:13

Skvěle provedený FL, odstranil zbytečně vysoké kryty předních lamp a zostřil vzhled obou konců

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  29. 04. 2020 12:43

Pětka je ikona, která bohužel ztrácí štávu svou přílišnou masovostí ... z kdyby exkluzivního auta je poměrně běžná masovka nestojící zase moc peněz např. oproti Audi nebo MB, které si drží cenu lépe. Ty motory a převodovka jsou nadále skvostné, ale interiér působí jak z devadesátek. Přesto jde o skvělé auto.

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 04. 2020 13:24

Takže uvadající prodeje A6 udělaly z 5er masovku? Ona 5er byla vždy jedním z pilířů BMW, tudíž byla svým způsobem masovou vždy.
Interiér jak z devadesátek má na rozdíl od A6 fantasticky fungující iDrive a ne upatlané displeje, stejně tak MBUX již silně ztrácí z hlediska intuitivního ovládání.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  29. 04. 2020 16:57

BMW ma bohuzel tragicke ovladani, ve vysokych rychlostech je to gumove auto. Xdrive je nejsmesnejsi pohon vsech kol, ktery je totalne nefunkcni. Quattro a Audi je pro mne nejvíc. Bawson byval dobry, ted me absolutne nic nerika.

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 04. 2020 17:30

To víš, možná zkus jiný než patlalem slátanou ojetou bouračku Budu na tebe vzpomínat, až pojedu rychleji

Odpovědět  |   | 
Ozzi  |  29. 04. 2020 17:36

Proc je Xdrive smesny? 😀 pokud mluvime o “plnohodnotnem” Xdrive, ktery je v rade 5, tak rozhodne neni horsi nez Quattro, naopak Audi se v posledni verzi Quattro priblizilo prave Xdrive 🤷‍♂️ A gumovost... nevim no, neprijde mi to tak, to je ale subjektivni. Auto vlastnim takze muzu posoudit.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  29. 04. 2020 21:07

10 let jsem mel BMW, nyni mam Audi a je to jizdne daleko lepsi auto - A6 nova 2019, 55 TFSI. Pohodlne a nesmirne kvalitni. BMW ma lepsi prevodovku, tim klady konci. Cloveka to zamrzi. Quattro je jistejsi na snehu a v extremnich situacich, xdrive je nepredvidatelny a celkove k nicemu. Narovinu jsem BMW pak kupoval posledni leta ze zvyku nez proto, ze by mne nejak zaujala. Sila znacky je v pripade BMW neuveritelna.

Odpovědět  |   | 
Ozzi  |  29. 04. 2020 22:31

Vase nazory jsou subjektivni, z toho co pisete Vam proste jen Audi vice “sedi”. Xdrive si zachovava charakter zadniho nahonu, s autem tak jde jezdit smykem, pro me duvod si ho koupit, pro Vas se chova nejiste a je celkove k nicemu, at uz to znamena cokoliv. S Xdrive jsem nikdy nemel jediny problem a nikdy se mi nestalo ze bych se kvuli Xdrive nekam nedostal. Pokud se nebudeme bavit o subjektivnich vecech, pak Audi tezko obhajite proti autu, ktere ma radovy sestivalec (s dovolenim, V6 je vzdy kompromis), bezkonkurencni infotainment a technologii. Nema cenu hazet tu spinu na jedno nebo druhe auto, obe auta jsou prvotridni, rici o jednom nebo druhem ze je spatne pouze znaci zaujatost.

Odpovědět  |   | 
V8M  |  30. 04. 2020 04:48

Ultra Quattro v 55 TFSI, ze je lepší než xDrive? Máte vlastně přední pohon, kde se vadná náprava připojí, když si auto myslí, že je potřeba.... to se u xDrive neděje. Pokud byste měl klasické Quattro s Torsen diferenciálem, tak bych souhlasil...že je to lepší..., ale u ultra Quattro co v benzínových A6 to určitě neplatí.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 04. 2020 07:32

Jsi evidentně spíš Audi positive a tak ti BMW přes všechny proklamace nemůže sedět, ale napsat o gumovosti nebo nepředvídatelnosti zní jako velmi úspěšná nalejvárna při koupi posledního vozu od prodejce.
Ten kdo dokáže ocenit preferenci zadní nápravy a baví ho víc řídit bude vybírat mezi E a 5er. Tebou oceňované vlastnosti Audi nebudou zase sedět jiným, ale to co jsi naspal, jsou spíš bludy než nějaká fakta.

Odpovědět  |   | 
Hubert  |  10. 05. 2020 10:46

V Buchlovských kopcích jsem měl možnost u A6 vidět podvozek, jak se nakláněla, pravda starší model, ale to se u BMW nestává

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  30. 04. 2020 07:53

Taková snůška blábolů, evidentní je, že ses nedostal k žádnému bmw posledních deseti let ani na dohled, natož, abys ho řídil.

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 04. 2020 12:14

Já jsem vybíral z 5, cls a A6. Pětka suveréně nejlepší. A6 suveréně nejhorší.Úplně jsem žasnul jak to auto dojebališpatným sladěním motoru a převodovky.

Odpovědět  |   | 
MM  |  29. 04. 2020 14:57

To píšeš o bazarových vozech, nebo o čem?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 04. 2020 14:43

Za mě nic moc - vypadá jak 3er. Interiér má A6 lepší, ale u BMW je víc po staru a to mi vyhovuje víc. Mít love tak beru novou 550ix a nechám si ji navždy.

Odpovědět  |   | 
Max  |  29. 04. 2020 21:07

Nenechas, ten motor se sype

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 04. 2020 12:15

Pokud vím tak poslední roky už ne.

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  29. 04. 2020 15:05

Ledvinky sice nezvětšili, ovšem pořád trčí nad rovinu horní hrany světel, takže efekt prasečího rypáku tam stále zůstáva a stejně tak přední kapota je příliš vysoká, nafouklá a baculatá. Ale je jasné, že primární trhem je pro ně dnes Čína, takže čekat něco podle evropského vkusu je zcela iluzorní.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 04. 2020 15:15

Tak vysoká, nafouklá a baculatá kapota je nejspíš kvůli ochraně chodců...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  29. 04. 2020 15:40

Vždy, když slyším/čtu podobný "argument", tak se musím smát. Kolik chodců ročně reálně končí na kapotách osobních automobilů? Úplně slyším tu odpověď zdegenerovaného úředníka - nevím, ale i kdyby to mělo zachránit jeden jediný lidský život, tak se to vyplatí.

PS: OTTO: Nebrat osobně, myslím to v obecné rovině.

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  29. 04. 2020 17:31

Ne, řada soupeřů to umí lépe. A navíc samotná kapota dnes není žádný problém, místo kde auta ztrácí body v NCAP za přílišnou tvrdost jsou A sloupky.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 04. 2020 18:17

Kapota není problém právě kvůli tomu vyvýšení a tvaru.

Odpovědět  |   | 
V8M  |  30. 04. 2020 04:45

Doufám, že ta poslední verze co v M550iX už ne..... Myslím verzi s 530 PS...Zatím 6000 km a ok.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  30. 04. 2020 12:20

Přesně tu jsem měl na mysli. Závidím

Odpovědět  |   | 
Hubert  |  10. 05. 2020 10:44

přeji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A