BMW nekončí u X4. Těšit se můžeme také na X2 Sport

BMW nekončí u X4. Těšit se můžeme také na X2 Sport

BMW ještě dále rozšíří řadu X. Z dřívějších zpráv vyplývá, že se bude navyšovat počet modelů směrem k ještě většímu autu, než jakým je současná X5, dočkáme se ale na druhou stranu také menších modelů, než jakým je aktuálně nejmenší X4. V budoucnu přijde X2 a dokonce také X2 Sport.

BMW X7 potvrzeno, uveze sedm cestujících a přijede v roce 2016

BMW X7 potvrzeno, uveze sedm cestujících a přijede v roce 2016

O modelu X2 se ví už delší dobu, protože automobilka si oficiálně zamluvila tohle označení už v roce 2012 (spolu třeba s M1, M2, M7 nebo M10). Aktuální (i když neoficiální) informace ovšem říkají, že BMW zaregistrovalo také označení X2 Sport. Ano, tušíte správně, velmi pravděpodobně půjde o třídveřovou verzi odvozenou od X2.

Se zmenšováním BMW X6 není konec. Po nové X4 dorazí také X2

Se zmenšováním BMW X6 není konec. Po nové X4 dorazí také X2

Všeobecně se očekává, že se pětidveřové BMW X2 představí zhruba za tři roky. Pod kapotou údajně budou tříválcové a čtyřválcové motory. Dočkat bychom se mohli taktéž plug-in hybridního provedení a vrcholné verze disponující výkonem 300 koní.

Zdroj: BMWblog

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků