BMW našlo další využití elektromobilů. Hipsteři z něj budou na větvi

Moderní elektromobily dnes na jedno nabití ujedou přes 200 kilometrů. Ne vždy je ale takový dojezd potřeba, proto BMW našlo pro „přebytečnou“ energii zajímavé využití.

Jistě jste si všimli, že se v posledních letech ve větších městech rozmohly farmářské trhy a různé food festivaly. Realita je obvykle taková, že se prodíváte davem lidí s jídlem v ruce a přecházíte od stánku ke stánku, dokud si nenaplníte břich k prasknutí. I tak lze trávit sobotu.

BMW i3 žilo už v roce 1991. Koncept E1 měl tehdy dojezd 200 km

BMW i3 žilo už v roce 1991. Koncept E1 měl tehdy dojezd 200 km

Zkuste se ale na celou věc podívat z pohledu prodejců, často vousatých třicátníku schopných vykouzlit neuvěřitelné věci. Musejí si zarezervovat místo, postavit stánek, ale hlavně získat přístup k elektrické energii, což se dá řešit různě. A elektrocentrály nebývají zrovna nejelegantnější a nejtišší řešení.

Policie v Los Angeles má problém. Flotilu BMW i3 využívala jinak, než měla

Policie v Los Angeles má problém. Flotilu BMW i3 využívala jinak, než měla

V době rozvoje elektromobilů se dá ale problém s energií docela slušně řešit. Ne vždycky totiž s vozem, který na jedno nabití ujede třeba 200 kilometrů, potřebujete takovou vzdálenost urazit, přičemž uloženou energii lze využít i jinak. Ostatně, podívejte se, s čím přišlo BMW.

BMW i3 nastupuje do flotily české záchranné služby. Kde všude budou sloužit?

BMW i3 nastupuje do flotily české záchranné služby. Kde všude budou sloužit?

To si vzalo příklad právě z farmářských a podobných trhů. Elektrické BMW i3 ve videu neslouží pouze jako tichý dopravní prostředek, ale také jako zdroj elektrické energie pro napájení spotřebičů. Pravda, s jedním autem se takový business patrně nedá dělat na takové úrovni, abyste si vydělali nejenom sami na sebe, ale hlavně na BMW i3, které u nás začíná na ceně 1.019.200 Kč. Myšlenka je ale jasná.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků