BMW nabízí v Česku nové služby: Service + Repair Inclusive

BMW rozšiřuje svou nabídku o nové servisní produkty - Service Inclusive a Service + Repair Inclusive. Jedná se o programy předplacené servisní údržby pro automobily BMW a MINI. Zákazník tak získává jistotu pevných servisních nákladů ke svému automobilu BMW nebo MINI.

Service Inclusive zahrnuje:

  • výměnu oleje motoru včetně olejového filtru
  • servis/výměnu vzduchových filtrů, mikrofiltrů, zapalovacích svíček a brzdové kapaliny
  • přední a zadní brzdové destičky
  • přední a zadní kotouče brzd
  • spojku (opotřebení)
  • výměnu lišt stěračů čelního skla jako součást pravidelné údržby
  • prohlídku vozu a standardní servisní služby uvedené v servisní knížce BMW

Druhou a obsáhlejší variantu předplaceného servisu představuje BMW Service+Repair Inclusive, který je nad rámec běžných servisních kontrol dále rozšířený o veškeré opravy v případě poruchy vozidla způsobené běžným opotřebením.

Zájemci o obě novinky mohou volit z několika variant. Produkty Service Inclusive a Service + Repair Inclusive se pro automobily značky BMW nabízejí buď na 5 let, nebo do ujetí maximálně 100 tisíc kilometrů, na 5 let či do ujetí maximálně 120 tisíc kilometrů, nebo na 6 let anebo do ujetí až 150 tisíc kilometrů.

Například pro BMW řady 5 stojí Service Inclusive od 42 020 korun a Service+Repair Inclusive přijde na 107 350 korun.

Předplacený servis nabízejí dealeři vozů BMW a MINI ke všem modelům obou značek. Service Inclusive má mezinárodní platnost, což znamená, že auto zahrnuté do tohoto programu bezplatně opraví kterýkoliv v programu zúčastněný autorizovaný servis BMW v celé Evropě.

Výhodou servisních produktů Service Inclusive i Service + Repair Inclusive je jejich automatický převod při prodeji vozu na nového majitele.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků