BMW nabízí v Anglii šest nových barev pro i8 za příplatek 200 tisíc korun

Asi budete souhlasit, že hybridní BMW i8 zrovna nepatří mezi automobily, které by nedokázaly upoutat pozornost. Jistě se ale našli tací, kteří si ze čtyř nabízených barev nedokázali vybrat. Teď mají alespoň angličtí zákazníci o problém méně, protože tamní zastoupení BMW rozšířilo nabídku barev o řadu Individual se šesti novými odstíny laku.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Jmenovitě jde o jedovatě zelenou Java, žlutou Speed, oranžovou Solar, fialovou Twilight s perleťovým efektem a matné laky Frozen ve stříbrném, nebo černém odstínu. Lepší obrázek si bezesporu uděláte z přiložených fotek, měli byste ale vědět, že příplatek za jeden z odstínů činí v přepočtu bezmála 200 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Šest nových odstínů z řady Individual přijde majitele na bezmála 200 tisíc korun

Pro budoucího majitele BMW i8 to ale nejspíš nebude příliš velkou překážkou, základní cena vozu činí 3 564 600 Kč. Za to dostane hybridní kupé s tříválcovou patnáctistovkou o výkonu 170 kW (231 koní) pohánějící zadní kola, která spolupracuje s elektromotorem na přední nápravě o výkonu 96 kW (131 koní). Díky tomu zabere sprint z 0 na 100 km/h pouhých 4,4 sekundy, maximální rychlost činí 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků