někdo objevil Ameriku, já to mám u Lupa TDI 3L a plná spokojenost navíc v EKO rezimu, se sníží výkon. Kotouče OK. baterka 80AH původní od 2000. Posílený strarter žádný problém.
snad jen poznamku, mel sem cest videt nekolik brzdovych kotoucu lidi, co nemaj problem stat na krizovatce a pri kazdym stani porad na brzde, zejmena kdyz sou po vetsim brzdeni predtim zhavy kotouce.... z duvodu nerovnomernyho chlazeni se pak krasne kroutej... cili pokud bude podminka porad stat na brzdach, tak uvidime za jak dlouho mu bude drncet pri brzdeni volant...
Nejsou kotouce jako kotouce. Sam stojim na brzde, kdyz jsem predtim brzdil a nemam problem s kotouci. Mozna to bude tim, ze svou duveru davam osvedcenym znackam Brembo.
Ono stačí na těch brzdách nestát když člověk brzdí 160-0 , jinak to zas tak obrovské opotřebení nezpůsobuje. Každý auto s automatem by měnilo brzdy po měsíci, kdyby to bylo tak horké.
A co má systém stop&go společného se stáním na brzdě?
Má. Stojíš na brzdě - motor stop. Pustíš brzdu - motor gou. Takhle to Fritz naprogramoval. A není to blbej nápad. Ale chtělo by to LED místo žárovek vzadu. A večer chudák ten vzadu, co mu svítí brzdová světla mezi stop a gou do xichtu.
Me ani nic jineho nezbyva nez stat na brzde. Jinak se auto rozjizdi. Holt automat, a ze bych mel nejaky problemy s kotouci nemuzu rict.
Nezkusils po zastaveni hejbnout pádlem z D na N? Ještě to popojíždí? Už by nemělo.
Ale k těm kotoučům, pokud někdo jezdí po městě tak, že se mu zkroutí kotouče když pak chvilku stojí na místě se sešlápnutou brzdou, pak se asi není úplně normální. Chápu že někdo rozžhaví kotouče do červena když mu na dálnici vjede před čumák génius v kamionu a on sám nejel zas až tak přesně 130, ale ve městě???????
Jestls chlape nekdy v automatu? Pac bys vedel, pri kratsich stani, je rozhodne lepsi jen stat na brzde, navic na neutral v malokterym stani auto nepopojizdi...Pri prerazeni z D na N je to docela prace rpo prevodovku, nevypada ze by to mela prevodovka rada...
A proč by to neměla mít ráda, není to nic víc než vyřazení spojky planetového soukolí jedničky, v tomhle případě navíc bez zátěže. Takových řazení - a pod zátěží - zažije převodovka za svůj život kvanta, na to je stavěná. Jasně, že nevyřadím na dvě sekundy. Pokud ale přijedu na světla jako první a vím že budu stát minimálně minutu, minutu a půl, nevidím důvod, proč tlačit sílu přes měnič až na brzdu. V takových případech vždy vyřadím.
Hele, dam Ti jednoduchou radu: bez a kup si auto s automatem... a pak otevri manual, kapitolu venujici se zachazeni s automatem. Jsem si jist, ze jedna z prvnich vet bude, ze je lepsi stat na brzde a nevyrazovat na N. V manualu od BMW 5 to tedy takto je.
Malem bych zapomnel dodat, automobilky urcite vedi proc tam tu vetu davaji. Takze radsi bude verit jim, nez nejakymu frantovi z horni dolni co ma pristup na net
No mně by zajímalo co moje baterka na to, když motor nepofičí, ale systémy jo. když takhle budu hoďku nebo i déle popojíždět a pořád vlastně stát na brzdě, tak sice ušetřím palivo, ale co moje baterka? abych vůbec potom rozjel.
Toho se nemusite bat - slusne vozy BMW maji baterie dve, jednu pouze na startovani a druhou na vsechno ostatni.
ke všemu tenhle systém stop 'n' go nespolupracuje se startérem, je tam snad nějaký setrvačník nebo něco na podobný způsob, co ihned roztočí motor bez nároku na energii.
setrvačník se ale nebude točit do nekonečna ne? to by bylo perpetum mobile, to znamená že něco to musí roztočit tak jako tak.A pak i dvě baterky se mohou vybít .)
No za půldruhé minuty stání na červenou se určitě nevybije ani jedna. Ale při spotřebě šestiválce ma volnoběh 1,3l/h se za těch 90 sekund ušetří řádově něco přes 32 ml paliva a nevznikne tomu odpovídající množství CO2. Tedy na 30 stání na světlech je to litr. Výsledek je jasný - smysl to rozhodně má.
No ja myslim, ze inzenyri v BMW vedi co delaji, takze bych tyhle veci neresil. Oni jiste tytzo situace uvazuji a system si s tim urcite poradi, neni tezke zjistovat neustale stav baterie a v pripade nizkeho stavu zamezit neustalemu vypinani/startovani...
Ubohý motor....
ty ses ubohej trotle...
to jsou neskutečný blbostičky
neřek bych že jde tam kam jsi naznačil kámo. podle mě je to rozumná věc a mohli byj i zavést všichni. když projíždím na kole kolonou a všichni si tma smrdí na jednom místě není to fajn
já jenom nevim, jestli je pro motor tohle častý startování dobré...
Startér i altík na to budou dimenzované, o to bych se nebál...
Ziadny starter ani alternator tam nebude. Namiesto toho tam bude pri zotrvacniku motora uzky kompaktny elektromotor, ktory bude sluzit na spustanie motora a po nabehnuti na dobijanie baterie. Vykon by mal mat cca 4kW.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.