:-D yes a že bylo na čase!!
jenom škoda, že neni full mechanik.. ten akivni na M3 stoji ranec a hlavne myslim ze nevydrzi tolik co mechanika
no tenhle bude pro bezny provoz znacne lepsi, protoze bude prenasenim vykonu na vnejsi kola pomahat pri zataceni a tim zvysovat neutralitu auta. holt ne nastroj pro driftery, ale spise pro vyznavace ciste stopy. prvni auto, kde se to ma objevit, ma byt X6
přenášet výkon na vnější kolo které se točí rychleji než vnitřní samosvormý diferenciál snad neumí !? :-|
jenze tohle nebude klasicky samosvor - uvnitr to ma mit dve spojky a spoustu elektroniky. podle toho, co jsem pochopil, tak normalne to bude ven posilat vic vykonu a v krizi navic pribrzdovat vnitrni kolo.
Takže BMW opět okopírovalo nápad Hondy a jejich SH-AWD :-PNa Legendu tenhle system už jezdí 2 roky...
Jak to jako funguje ? jsem myslel, ze proste pri rozjezdu to da uzaverku aby to hrabalo obema najednou a bude ten rozjezd rychlejsi :) pak i na snehu by se to mohlo hodit :)
tady je o tom prozatim asi nejvicehttp://www.zf.com/content/en/import/zf_konzern/startseite/aktuelles/presse/press_details.jsp?type=P&dbID=226713
Je to pekelne slozite :-D . Bohuzel na Netu to (asi) neni, videl jsem to v jednom magazinu. Ale co je fakt, jsjou tam 2 spojky, plno kolecek a k tomu elektronika ...
http://automoviles.aol.com/category/bmw/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.