BMW nabídne samosvorný diferenciál pro všechny modely

Německá automobilka BMW již finišuje s vývojem nového aktivního samosvorného diferenciálu, který nebude poprvé určen jen pro ostré eM modely, ale i pro ty ostatní. Bavorský výrobce tak po létech přemlouvání opět přijde s prvkem, který si dopřeje nejeden řidič i u méně výkonných modelů.

Nový diferenciál bude řízen elektronicky. Dvě řídící jednotky budou hlídat prokluz jednotlivých kol a dle potřeby se tak bude přenášet výkon na kolo s lepší trakci. Nepůjde tak o čistě mechanický diferenciál s předem danou maximální svorností, což má být přínosnější pro běžné každodenní používání.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků