BMW na Mondial de L´ Automobile 2000

Stejně jako v předcházejících letech bude i letos patřit BMW Group k nejsilněji zastoupeným značkám na pařížském autosalonu
BMW na Mondial de L´ Automobile 2000
Stejně jako v předcházejících letech bude i letos patřit BMW Group k nejsilněji zastoupeným značkám na pařížském autosalonu.

„BMW – la performance ultime, moteur de notre développement“ – tak zní motto, pod kterým se BMW na mezinárodním pařížském autosalonu prezentuje.

Existuje hned několik pádných důvodů, které lákají k návštěvě expozice této slavné mnichovské automobilky. Prvním z nich je představení přepracované řady 5 s výraznými změnami designu i vnitřního vybavení. Pod Eiffelovu věží totiž prožívá svou světovou premiéru. Totéž platí pro celou rodinu šestiválcových motorů. s objemem 2.2, 2.5 a 3.0 s výkonem 125 kW, 141 kW a 170 kW. Nové motory najdou své uplatnění celkem v 21 variantách automobilů řady 3, 5 a Z3.

Mezi novinkami bude také BMW M3 (viz Bavorský „super“ atlet), které se mezinárodní veřejnosti představí těsně před tím, než si jej v říjnu převezmou první noví majitelé.

BMW připravuje na pařížský autosalon ještě jednu velmi zajímavou novinku. Je jí světová premiéra nového modelu značky MINI – vozu Mini Cooper.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků