BMW na Mondial de L´ Automobile 2000

Stejně jako v předcházejících letech bude i letos patřit BMW Group k nejsilněji zastoupeným značkám na pařížském autosalonu
BMW na Mondial de L´ Automobile 2000
Stejně jako v předcházejících letech bude i letos patřit BMW Group k nejsilněji zastoupeným značkám na pařížském autosalonu.

„BMW – la performance ultime, moteur de notre développement“ – tak zní motto, pod kterým se BMW na mezinárodním pařížském autosalonu prezentuje.

Existuje hned několik pádných důvodů, které lákají k návštěvě expozice této slavné mnichovské automobilky. Prvním z nich je představení přepracované řady 5 s výraznými změnami designu i vnitřního vybavení. Pod Eiffelovu věží totiž prožívá svou světovou premiéru. Totéž platí pro celou rodinu šestiválcových motorů. s objemem 2.2, 2.5 a 3.0 s výkonem 125 kW, 141 kW a 170 kW. Nové motory najdou své uplatnění celkem v 21 variantách automobilů řady 3, 5 a Z3.

Mezi novinkami bude také BMW M3 (viz Bavorský „super“ atlet), které se mezinárodní veřejnosti představí těsně před tím, než si jej v říjnu převezmou první noví majitelé.

BMW připravuje na pařížský autosalon ještě jednu velmi zajímavou novinku. Je jí světová premiéra nového modelu značky MINI – vozu Mini Cooper.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků