BMW MR 600 GT: je libo pistáciovou?

Jen pro otrlé je určena stavba MR 600 GT s agresivně zeleným lakováním od CLP. Podívejte se na obrazvou definici slova „úlet”.

Pokud chce fanoušek tuningu potrápit parametry svého vkusu, zajde zpravidla na nějaký lokální sraz, pořádaný na místním sportovním letišti. Tam mu spolehlivě zvedne hladinu adrenalinu v krvi pohled na některé produkty stodolových umělců, jež se často vyznačují především výraznou barvou a svérázným kytováním víka zavazadlového prostoru. Movitější borci dokonce opatří svůj vehikl vzhůru výklopnými bočními dveřmi, jež obyčejný samohyb přiblíží exkluzivitě Lamborghini. Všechny tyto prvky jsou vlastní také novému projektu oficiální ladičské společnosti CLP Automotive.

Německá firma CLP Automotive není většině z nás zatím příliš známa, a jak se zdá, model MR 600 GT, vycházející ze sériové „šestkové“ řady BMW, jí v očích běžných vyznavačů sportovních aut nikterak pozitivní reklamu neudělá. Na první pohled si všimneme specifického bodykitu nabízeného za cenu 5 990 Eur a sestávajícího z předního nárazníku ve stylu M3 s velkými otvory pro vstup vzduchu k chladičům, nástavců podběhů propojených na obou stranách prahovými obklady a nového nárazníku vzadu. Mohutný nástavec víka zavazadelníku lze pořídit samostatně za dalších 399 Eur, ačkoli by se tak mohlo zdát, padák v jeho útrobách nenajdeme.

Na 8 960 Eur si CLP Automotive cení sady dvaadvacetipalcových trojdílných litých ráfků s nástavci límců z nerezové oceli. Vpředu mají šířku 9,5 a vzadu 11,5 palce a obouvají pneumatiky o rozměru 225/30 R22 a 285/25 R22. U CLP si troufli i na ladění motoru, nový program řídicí jednotky stojí 1 290 eur a zvýší výkon provedení 645i až na 379 koní (283 kW) a točivý moment na 490 Nm. A když už budete v tom, připlaťte si rovnou také 1 599 eur za nové tlumiče výfuku ústící do dvou párů nerezových koncovek oválného průřezu.

Všechny výše popsané modifikace jsou údajně aplikovatelné na všechny typy modelové řady BMW 6 v obou karosářských verzích. Těžko ale říci, proč s nimi společnost CLP Automotive přichází bezmála v předvečer premiéry následnického modelu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW MR 600 GT

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků