BMW MR 600 GT: je libo pistáciovou?

Jen pro otrlé je určena stavba MR 600 GT s agresivně zeleným lakováním od CLP. Podívejte se na obrazvou definici slova „úlet”.

Pokud chce fanoušek tuningu potrápit parametry svého vkusu, zajde zpravidla na nějaký lokální sraz, pořádaný na místním sportovním letišti. Tam mu spolehlivě zvedne hladinu adrenalinu v krvi pohled na některé produkty stodolových umělců, jež se často vyznačují především výraznou barvou a svérázným kytováním víka zavazadlového prostoru. Movitější borci dokonce opatří svůj vehikl vzhůru výklopnými bočními dveřmi, jež obyčejný samohyb přiblíží exkluzivitě Lamborghini. Všechny tyto prvky jsou vlastní také novému projektu oficiální ladičské společnosti CLP Automotive.

Německá firma CLP Automotive není většině z nás zatím příliš známa, a jak se zdá, model MR 600 GT, vycházející ze sériové „šestkové“ řady BMW, jí v očích běžných vyznavačů sportovních aut nikterak pozitivní reklamu neudělá. Na první pohled si všimneme specifického bodykitu nabízeného za cenu 5 990 Eur a sestávajícího z předního nárazníku ve stylu M3 s velkými otvory pro vstup vzduchu k chladičům, nástavců podběhů propojených na obou stranách prahovými obklady a nového nárazníku vzadu. Mohutný nástavec víka zavazadelníku lze pořídit samostatně za dalších 399 Eur, ačkoli by se tak mohlo zdát, padák v jeho útrobách nenajdeme.

Na 8 960 Eur si CLP Automotive cení sady dvaadvacetipalcových trojdílných litých ráfků s nástavci límců z nerezové oceli. Vpředu mají šířku 9,5 a vzadu 11,5 palce a obouvají pneumatiky o rozměru 225/30 R22 a 285/25 R22. U CLP si troufli i na ladění motoru, nový program řídicí jednotky stojí 1 290 eur a zvýší výkon provedení 645i až na 379 koní (283 kW) a točivý moment na 490 Nm. A když už budete v tom, připlaťte si rovnou také 1 599 eur za nové tlumiče výfuku ústící do dvou párů nerezových koncovek oválného průřezu.

Všechny výše popsané modifikace jsou údajně aplikovatelné na všechny typy modelové řady BMW 6 v obou karosářských verzích. Těžko ale říci, proč s nimi společnost CLP Automotive přichází bezmála v předvečer premiéry následnického modelu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW MR 600 GT
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků