BMW MR 600 GT: je libo pistáciovou?

Jen pro otrlé je určena stavba MR 600 GT s agresivně zeleným lakováním od CLP. Podívejte se na obrazvou definici slova „úlet”.

Pokud chce fanoušek tuningu potrápit parametry svého vkusu, zajde zpravidla na nějaký lokální sraz, pořádaný na místním sportovním letišti. Tam mu spolehlivě zvedne hladinu adrenalinu v krvi pohled na některé produkty stodolových umělců, jež se často vyznačují především výraznou barvou a svérázným kytováním víka zavazadlového prostoru. Movitější borci dokonce opatří svůj vehikl vzhůru výklopnými bočními dveřmi, jež obyčejný samohyb přiblíží exkluzivitě Lamborghini. Všechny tyto prvky jsou vlastní také novému projektu oficiální ladičské společnosti CLP Automotive.

Německá firma CLP Automotive není většině z nás zatím příliš známa, a jak se zdá, model MR 600 GT, vycházející ze sériové „šestkové“ řady BMW, jí v očích běžných vyznavačů sportovních aut nikterak pozitivní reklamu neudělá. Na první pohled si všimneme specifického bodykitu nabízeného za cenu 5 990 Eur a sestávajícího z předního nárazníku ve stylu M3 s velkými otvory pro vstup vzduchu k chladičům, nástavců podběhů propojených na obou stranách prahovými obklady a nového nárazníku vzadu. Mohutný nástavec víka zavazadelníku lze pořídit samostatně za dalších 399 Eur, ačkoli by se tak mohlo zdát, padák v jeho útrobách nenajdeme.

Na 8 960 Eur si CLP Automotive cení sady dvaadvacetipalcových trojdílných litých ráfků s nástavci límců z nerezové oceli. Vpředu mají šířku 9,5 a vzadu 11,5 palce a obouvají pneumatiky o rozměru 225/30 R22 a 285/25 R22. U CLP si troufli i na ladění motoru, nový program řídicí jednotky stojí 1 290 eur a zvýší výkon provedení 645i až na 379 koní (283 kW) a točivý moment na 490 Nm. A když už budete v tom, připlaťte si rovnou také 1 599 eur za nové tlumiče výfuku ústící do dvou párů nerezových koncovek oválného průřezu.

Všechny výše popsané modifikace jsou údajně aplikovatelné na všechny typy modelové řady BMW 6 v obou karosářských verzích. Těžko ale říci, proč s nimi společnost CLP Automotive přichází bezmála v předvečer premiéry následnického modelu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW MR 600 GT
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků