BMW Motorrad slaví 100 let edicí Iconic 100. Vznikne 4x100 kusů

Všechny čtyři modely patří do konstrukční řady R 1200, poháněné dvouválcovým boxerem. Společným znakem je kontrastně prošívané sedlo s vyraženým logem Iconic 100.
R 1200 GS Iconic sází na bílý lak s červeno-modrými dekoracemi. Má červené sedlo s černým prošíváním a standardně se dodává s rychlořazením a vyplétanými koly, což je jinak u BMW Motorrad výbava na přání.

Motocyklová část skupiny BMW slaví 100 let od založení společnosti Bayerische Motoren Werke limitovanou sérií čtyř svých modelů. Od každého vznikne 100 kusů ve speciálním provedení Iconic 100. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW R 1200 GS Iconic a R 1200 GS Adventure Iconic

Všechny čtyři modely Iconic patří do konstrukční řady R 1200, poháněné dvouválcovým boxerem o objemu 1,2 l: sportovně-cestovní R 1200 RS, cestovní R 1200 RT a samozřejmě i nejprodávanější model značky, legendární cestovní enduro R 1200 GS včetně expediční varianty R 1200 GS Adventure.

Video | Premiéry | BMW | Motocykly | Fascinace

BMW R nineT Scrambler je retro srdcovka v terénním stylu

Společným znakem všech modelů Iconic je kontrastně prošívané sedlo s vyraženým logem Iconic 100. „Gé-esa“ mají sedlo červené s černými švy, u dalších dvou modelů je to naopak. V případě endur zvolili designéři barevné provedení „Martini“, inspirované dakarskými motocykly z 80. let. R 1200 RS má černo-stříbrný lak s barevnými linkami, zatímco R 1200 RT se pyšní speciálním odstínem červené. Inspirací byl lak „Lava Rot“ modelu R 100 RT ze 70. let.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
R 1200 RS Iconic a R 1200 RT Iconic

A teď ta špatná zpráva: jedná se o aktivitu britského zastoupení, takže všechny modely edice Iconic budou k dostání pouze na tamním trhu. To by ale sběratele a odhodlané fanoušky odradit nemuselo. Dovézt motocykl z Británie není o nic složitější než z jiné země Evropské unie a levostranný provoz nepředstavuje na rozdíl od aut závažnější problém. Stačí vyřešit přední světlomet.

Motocykly | Fascinace

Harley-Davidson Low Rider S a CVO Pro Street Breakout: temné a silné

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků