BMW Motorrad Navigator III: navigace pro motorku

Automobilka BMW začne od dubna 2006 nabízet třetí generaci navigace Motorrad Navigator. Externí změny uživatel postřehne jen stěží, hlavní rozdíly jsou ve vyspělosti použité techniky. Novinka bude představena na jarní výstavě v Dortmundu.
BMW Motorrad Navigator III: navigace pro motorku

První změnou proti Motorrad Navigator II Plus je u nové generace umístnění výkonného satelitního přijímače, který lépe přijímá data ve zhoršených podmínkách, jako je např. hustý les, vysoké budovy, rokle atd. Nový rychlejší procesor zvládá i trojrozměrné zobrazení mapy a pozici motocyklu. Upravený display TFT (Thin Film Transistor) má 454 x 240 bodů, zlepšenou čitelnost a kontrast.

Navigace je plně kompatibilní se stolními počítači, kde si můžete v klidu doma naplánovat cestu, a systém spolupracuje s novými mapami MapSource City Navigator Europe NT Version 8. Řidič má možnost pracovat s navigací pomocí bezdrátového Bluetooth komunikátoru, který je zabudován v helmě BMW Systemhelm 5. Navigace a helma spolupracuji i jako GSM a jezdec může vytáčet čísla pomocí dotykového displaye.

Motorrad Navigator III má ochranné pouzdro, které je odolné proti vodě či palivu. Má celkové rozměry 14,3 x 8,0 x 5,0 cm (s pouzdrem: 17,3 x 8,0 x 5,5 cm) a je odolné teplotám od -15 C až do +70 C. Tiskové oddělení sdělilo, že nový systém bude veřejnosti představen na chystané výstavě v Dortmundu.


Obrázky současné navigace BMW Motorrad Navigator II Plus

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků