BMW Motorrad Navigator III: navigace pro motorku

Automobilka BMW začne od dubna 2006 nabízet třetí generaci navigace Motorrad Navigator. Externí změny uživatel postřehne jen stěží, hlavní rozdíly jsou ve vyspělosti použité techniky. Novinka bude představena na jarní výstavě v Dortmundu.
BMW Motorrad Navigator III: navigace pro motorku

První změnou proti Motorrad Navigator II Plus je u nové generace umístnění výkonného satelitního přijímače, který lépe přijímá data ve zhoršených podmínkách, jako je např. hustý les, vysoké budovy, rokle atd. Nový rychlejší procesor zvládá i trojrozměrné zobrazení mapy a pozici motocyklu. Upravený display TFT (Thin Film Transistor) má 454 x 240 bodů, zlepšenou čitelnost a kontrast.

Navigace je plně kompatibilní se stolními počítači, kde si můžete v klidu doma naplánovat cestu, a systém spolupracuje s novými mapami MapSource City Navigator Europe NT Version 8. Řidič má možnost pracovat s navigací pomocí bezdrátového Bluetooth komunikátoru, který je zabudován v helmě BMW Systemhelm 5. Navigace a helma spolupracuji i jako GSM a jezdec může vytáčet čísla pomocí dotykového displaye.

Motorrad Navigator III má ochranné pouzdro, které je odolné proti vodě či palivu. Má celkové rozměry 14,3 x 8,0 x 5,0 cm (s pouzdrem: 17,3 x 8,0 x 5,5 cm) a je odolné teplotám od -15 C až do +70 C. Tiskové oddělení sdělilo, že nový systém bude veřejnosti představen na chystané výstavě v Dortmundu.


Obrázky současné navigace BMW Motorrad Navigator II Plus

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků