BMW mělo rekordní říjen, stouply i prodeje Audi a Mercedesu-Benz

BMW mělo rekordní říjen, stouply i prodeje Audi a Mercedesu-Benz

Zájem o německé vozy je ve světě velký, automobilky referují o úspěšných, dokonce i rekordních prodejích. Největší výrobce luxusních aut na světě, automobilka BMW, oznámila za říjen meziroční nárůst prodeje aut o osm procent, který znamená rekordní výsledek 139 276 vozů.

Říjnové meziroční nárůsty ohlásili i hlavní němečtí konkurenti BMW – Daimler a Audi. Vedení BMW si od současného vývoje slibuje rekordní rok, podobně i Audi.
 
„Poptávka po našich vozidlech zůstává po celém světě silná,“ uvedl šéf prodeje BMW Ian Robertson. „Jsme na dobré cestě prodat v celém roce přes 1,6 milionu vozů a dosáhnout nového rekordu,“ dodal.

Společnost Audi, která je luxusní divizí největší evropské automobilky Volkswagen, v pondělí oznámila, že její prodej v říjnu stoupl o téměř 24 procent na 108 500 vozů. V celém letošním roce plánuje zvýšit prodej na rekordních 1,3 milionu aut.

Daimler již minulý týden uvedl, že v říjnu zvýšil prodej značek Mercedes-Benz, Smart, AMG a Maybach o tři procenta na 111 683 vozů. V celém roce počítá s prodejem 1,35 milionu vozů.

Zdroj: E15.cz

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků