BMW má diesel 3,0 l se čtyřmi turby. Musí mít omezený výkon

30 komentářů

fF
3. května • 13:16

Šup s tim do jedničky. V manuálu a se starou dobrou lamelovou špérou..
(A po 40k km to poslat do šmelcu..)

Petr
3. května • 10:51

Překoňovaný automobil a spousta problémů s motorem a elektronikou,že to ani v servise BMW nedají dohromady,a když,tak vymění půl auta za hromadu peněz...Asi nová doba...vem dva miliony kup BMW a po pěti letech ,nebo po skončení záruky to rychle prodej za 1/3 cenu,nebo to nech zrovna zešrotovat a vem zase dva miliony.... :-( takhle jsme to asi nechtěli,že?!
Jestli se nedá na auto po skončení záruky spolehnout,tak ho ani první majitel neprodá za slušné peníze...a nikdo si takové auto z druhé ruky ("s bohatou výbavou a úsporným a super silným diselem") nebude chtít koupit...máme v rodině asi třinácté BMW asi od roku 1969 a je to čím dál tím větší problém...Nevím jak jsou na tom třeba u Mercedesu,ale přemýšlím,že je asi čas změnit značku...Bohužel... :-(

HJgqd76&17*/12ejbh
3. května • 12:43

BMW servis je bezbreha beznadej. Jiste, ze Vam vymeni pul auta, lec ne proto, ze to nedokazi opravit hned napoprve, ale aby Vas dostatecne podojili.Koneckoncu, BMW ta auta konstruuje a vyrabi, takze o nich vi zcela vse. A pokud o nejakem systemu vite naprosto vse, dokazete ho opravit. Zda maji BMW servisy dostatecne kvalifikovany personal a potrebne vybaveni, je vec druha.On je totiz v takovem BMW servisu manager, ktery mechanikovi naridi, aby vymenil to a ono. S cim konkretne zakaznik auto do servisu privezl, mechanik zrejme ani netusi. Mechanik tam dostava plat za to, ze dela, co mu manager rekne. Zda je problem na voze odstraneny, je veci managera.Jedina pomoc je jezdit do overeneho nezavisleho servisu. Tam vetsinou na managery (= vyzirky) neni misto a o problemech s autem mluvite primo s mechanikem, ktery na Vasem aute pracuje.

Barok
4. května • 20:57

Jsem mechanik v servisu BMW už pár let ( nebudu psát kde, aby to neznelo jako reklama), ale vzivotě jsem se nesetkal stím, že by mě nebo kolegovy nějaky ,,Manager,, říkal co mám vyměnit. Za to si zodpovídá mechanik sám a má i nemalé problémy, když se netrefí (což při dnešní složitosti aut se v malém množství případu stane) a když se to stane, tak to dopadne tak, že díl vyndá a zákazníka toto nepostihne. Uroven servisů je rozdílna a chyby se dějí, i já jich pár udělal a vzdycky se to vyřešilo ke spokojenosti zákazníka. Nebudu hanit i nezavislé opravce, sám znám pár opravdovéjch ,,machrů,, co tomu fakt rozuměj a sám bych si tam auto dal, kdyby mi upadly ruce, kteří sem tam i něco opraví (ne mění)!! ALE za to nesmíte hanit autorizovaný servis! ten se vtomto případě MUSÍ řidit předepsanými postupy výrobce!!! který prostě MĚNÍ a tak to prostě je. Ve většine případů se však setkáváme s naprostou fušeřinou a nezřídka se stává, kdy musíme řešit problemy po pseudopravářích.

JGHdc&^1
5. května • 13:43

Ja mam BMW take par let. BMW servisy zatim nikdy nebyly schopny auto opravit. Jen dokola vymenovat nesmysly, pricemz problem nikdy nevyresili. Ve svem okoli mam kvanta dalsich lidi se stejnou zkusenosti.Podivuhodne je, ze mechanik od BMW po praci doma v grazi problem najit dokazal. Lec v BMW servisu ne a ne ... Kdo veri, ze je to jen nahoda, musi byt neskutecne naivni.

Barok
4. května • 21:02

A jinak na ty čtyři turba se ,,moc těšíme,, už ty tři byly fakt zabava a tohle asi bude masakr. Jo a zkuste přijet s 5ti letým 50d k nezávislému opravci at vyndá svody, 99% vas pošle do BMW :D:-P

Mičurin
3. května • 14:04

Servisy BMW jsou smutný příběh. Mám kámoše co si koupil ojeté BMW a kvůli přístupu servisu u běžné údržby se ho rád zbavil. Neumím si představit řešit s nima něco složitějšího.

Lojza
4. května • 23:34

no nevim.Souhlasil bych bych s mechanikem bmw nize. Nemel jsem zadny problem v origos servisu bmw narozdil od folcvagenu, kde jsem byl rad, ze jsem se passata radeji zbavil.

Petr Holeš (hubert22)
3. května • 10:02

Pánové, nafta je out, kupte si benzíny a pak se nemusíte trápit s těmito žvásty.

Antiautomat
3. května • 7:44

....mala nepresnost v nadpise, motor bude mat nastaveny krutiaci moment a nie vykon.
Je to kvoli prevodovke ZF8HP75. Cize sa neudeje nic ine, len sa motor viac natlaci, aby sa vyuzila rezerva, ktoru prevodovka ponuka, za pouzitia existujucej zabehnutej vyrobnej technologie. No a samozrejme marketing to nezabudne vyhlasit za nieco zbrusu nove a nevidane a na zadny dekel sa nalepi vacsie islo aby mal zakaznik dojem, ze ziskava viac. Inymi slovami, namiesto poctiveho osemvalca dostanete to, co je (a konecne priznali farbu) ''dokonce i levnější na výrobu''. Maju aj dobre spocitane, ze k tomu predaju rozsirenu zaruku (stale sa im to oplati), no a po jej skonceni to bude samozrejme neopravitelne, inak som zvedavy, ako to bude vyzerat v troch ackach, ci vobec na to niekoho dostanu. Na vrch toho vsetkeho, ako zakaznikovi predstavit ten hlavny dovod na kupu a to, ze je to lacnejsie na vyrobu. To uz marketing na jednej a zakaznik na druhej strane totalne osprosteli....? Esteze je tu Audi, A8 s tou zeleznicnou motorizaciou, to by som si /aj ked nie moj typ auta/, nechal pokojne vnutit, nebolo by ma treba ani velmi prehovarat ;-)

Roman1
3. května • 5:40

To je parodie. To mě připomíná jedno heslo o zboží z Vietnamských tržnic - čím víc turb, tím víc BMW.

Neurotic
2. května • 22:11

Inzerát v roce 2020: Daruji BMW 530d a 100 tisíc na opravy zn. už mě nebaví trávit celé dny v servise

Zelí
2. května • 22:29

Kdyby tam měli aspoň dobrou kávu.

XYZ
2. května • 20:45

Snižuje se počet válců, zvyšuje se počet turb - za chvilku to bude jednom turbo na válec.

jirka
2. května • 19:22

Pane redaktore to neni 133.3 kone na litr. Neco vam uniklo turbo se prepocitava dvema zpusoby bud turbo půl litru atmosfery to by pak vyslo petilitr motor kde je litrovy vykon 80 koni.
Nebo prepocet nasobek jedno turbo 1.37 tzn pak bychom dosli k desetilitrovemu motoru to pocitat nebudem Budeme brat prvni prepocet pul litr atmo na turbo.K cemu oturbeny motor a kde je nejaka zivnotnost. fuj. Jen si to lidi kupte az na jednou odejdou vsechna turba vstriky a pdf pripravte si statisice na opravu.

fikovnik
4. května • 10:30

Karel má pravdu, já teda taky nepatřím mezi potenciální kupce, ale tyhle auta si nekupujou lidi za "své", ale za "firemní" (i když je taky musej vydělat, že) peníze, na leasing nebo ještě lépe operativní s předem stanovenou konečnou cenou. Takže se udělá rozpočet a když na to jsou peníze, tak se koupí auto, splátky se dají celé do nákladů. Tady neplatí matematika nás spotřebitelů, nám náklady jen zatěžují peněženky, žádná optimalizace není možná. Takže ve výsledku pokud servis po dobu trvání smlouvy je v přijatelných mezích nákladově a časově (tzn. pokud to po dobu trvání leasingové smlouvy funguje a nepoškozuje image majitele, že např. pořád musí jezdit náhradním autem) tak jsou všichni spokojení. Výrobce opravdu nezajímá, co s autem udělá druhý, natož několikátý majitel... Základem a středobodem všeho je prodat NOVÉ auto, servis je vlastně jen nutné zlo pro pokrytí přechodné doby záruky a předepsaných prohlídek. Byznys na prvním místě, v tom si prodejce s kupujícím budou rozumět :-) zvláště u značky BMW, "kde zákazníci tvrdě pracují, aby si mohli dopřát něco víc" (volně převzato z reklamních sdělení na webu www.bmw.cz) No vlastně proč ne?

Míra
3. května • 13:36

133 koní na litr je pořád 133 koní na litr. Tady nejde o porovnávání s atmosférickými motory, ale právě o ten litrový výkon - a čím vyšší litrový výkon, tím větší namáhání součástí motoru a vliv na životnost a poruchovost.

tom
3. května • 12:07

Muzu se zeptat na zdroj? Nejak se mi takove obecne konstanty nezdaji. Jak se rozlisuje soft turbo?

Karel
2. května • 20:05

Nebuď labuť, tahle auta si nikdo nekupuje proto aby je vlastnil až odejdou vstřiky nebo turba, 3-4 roky co trvá leasing a vymalováno, kupec spokojený, automobilka také.

John
2. května • 16:25

Toto je komedia. Znizuje sa objem a pocet valcov a zvysuje sa pocet turb. Ten motor bude kazovy s tym som si viac nez isty..B-]:-D

Hlinda
2. května • 22:09

JJ 750d už není ten pětilitr. Ale jen 3.0 s x turby
320 taky už není 2.0litr.....
Za chvíli budou uvádět např. 330 ...... 3ková řada, 3 turba a 0 jako 1.0 litru objemu motoru.:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Clanek
4. května • 9:11

A co je 320d nebo 320i kdyz ne 2L? Neco si zjistit a min psat blaboly. ;-)

Mičurin
2. května • 16:58

Zavedou se výhodné servisní balíčky. S výměnou oleje jedno turbo zdarma.

host
2. května • 18:58

a ještě bych zavedl povinný interval pro výměnu oleje na 6tkm a pokud to uživatel nebude respektovat, tak omezit výkon, vypnutím alespoň tří turbínek - nebo by to rovnou mohlo nahlásit jejich závadu s tím, že na to se nevztahuje záruka pro nedodržení servisního intervalu ....

Zelí
2. května • 15:22

Motor už tam začíná být zbytečný. V příští verzi přidají ještě jedno turbo a motor z toho vyhodí. Ušetří za šestiválcový ingot.

sokar
2. května • 18:52

Dokud tam BMW nedá 6x turbo tak je to o ničem:-D

R
2. května • 16:15

Tak tak bude tam kompresor se čtyřmi turby...:-))

Mičurin
2. května • 14:56

Takže je lehčí a levnější než už tak dost problémová tříturbová tragédie. BMW klesá stále níže...No, 1,9SDI je fakt držák, ale ten má s takovýmihle motory společné opravdu jen palivo. Aspoň si lidi uvědomí, že diesely už dávno nejsou držáky. To už raději tříválec TSI, protože ten je levný.

hups
3. května • 1:11

áno BMW klesá stále níže... preto mali v minulom roku najviac predaných áut vo svojej histórií.

hasak
30. června • 23:02

uz dobiehaju v predajoch renault ? :-D

Doporučujeme

Články odjinud