Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

jano  |  06. 08. 2020 08:49

Tolka znáška sorostosti tu už dávno nebola napísaná.

Odpovědět  |   | 
Je to tak  |  06. 08. 2020 08:55

Už podle nevýhody, že je o milion dražší než pětka, je poznat, že článek bude výživný. Tak co chceš od Kadery, že.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  06. 08. 2020 09:09

Neskutečně nepohodlná sedadla, skvělé zpracování, děsivá směrová stabilita, rozporuplný design, vynikající motor a převodovka, nulový pocit z podvozku. Toť má zkušenost cca. 14 dní zpět.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 08. 2020 09:29

Syntetická jízda, nulová vazba od volantu, špičkové naladění podvozku i díky elektronice. Skvělé zpracování, silný a úsporný motor s nevýrazným zvukem V8, technologie, výborný HUD.

https://youtu.be/8so8IrEkLQg...

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 08. 2020 10:41

Bohužel se syntetickou jízdou vyznačuje unisono celá D3 a z hlediska řízení je na tom aktuálně MB lépe než BMW. Zrovna u +5m dlouhého auta je to asi ok, ale chybí to.
Podvozek je výtečný...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 08. 2020 10:42

sračka..

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  06. 08. 2020 21:28

Koukám žes u svých videí na YouTube deaktivoval komentáře. To ti tam psalo opravdu tolik p.i.t.o.m.c.ů ?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  06. 08. 2020 22:02

hlas lidu, hlas boží ..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2020 11:34

Spočítal jsem komentáře, které se týkaly testovaného auta a průměr je někde kolem deseti procent. Další se týkají, oblečení, ze moc dřepím, ze se mi blýská pleš, ze jezdím moc rychle, ze jezdím moc pomalu, ze jsem dlouho v rychlém pruhu, ze držím při měření hluku za jízdy telefon a další nesmysly, bez jakéhokoliv efektu.
Je tam mnoho a mnoho komentářů s pochvalou za mou práci, což mě vždycky tesilo a byla to jakási lahodna odměna, ale nepotřebuji to tak nutně jak se zdá.
Někdo jinde napsal, ze jsem deaktivoval komentáře proto, ze jsem neunesl kritiku. To je asi největší nesmysl. Ja kritiku snesu a dokonce v osobním životě vyžaduju. Kritika mě posouvá dopředu a nutí mě k většímu zamyšlení nad sebou samým. Dovádí mě k větší sebereflexi a rozvoji.
ALE pisatel toto příspěvku zjevně nepochopil rozdíl mezi kritikou a ubohostí, mezi dobře míněnou radou a programovou nenávistí ke komukoliv úspěšnému a šťastnému.

Deaktivace komentářů je zároveň deaktivací trollů, životních frustrátů a ubožáků.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  07. 08. 2020 15:04

..me se to libilo. Skoukl jsem to cele a prislo mi to jako kvalitni prace..spusta detailu! Jen v tom pokracuj!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2020 16:17

Určitě budu.

18.8. Ferrari 458 Speciale
1.9. Lamborghini Huracán Performante

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  06. 08. 2020 21:56

To račte být vy osobně v tom videu ?
31 litrů/100 km to má být úsporný motor ? jako fakt ?
Jinak nedokáži posoudit. BMW jsem řídil naposledy v roce 1982.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2020 11:27

Jj, samozřejmě na Instagramu Akcelerace je toho každý den spoustu. Včera nás smetl malém nějaký malý Renault, když jsme testovali Lamborghini Huracán Performante. Kdyby se tak, nedejboze, stalo, zase by to bylo na majitele Lamborghini, protože Renaulty jsou přece hodné a milé a nikoho nazabíjí. Video je na Instramu ve stories.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2020 11:36

Jinak u testu RS6 bylo mezi 33-37l, u testu LC500 jsme měli 33l a podobně. To číslo je jen číslo, musí se vztahovat k podmínkám.
850i dokáže být extrémně úsporná, 10 vidím zcela reálně.

Odpovědět  |   | 
bob  |  06. 08. 2020 09:36

Za ty prachy jednoznačně MB-AMG GT.... Vypadá to božsky a ani nemusíte volat manželce, že jedete domů. Jenom moc nefandím tomu "interiéru poskládanému z tabletů"... Nepřijde mi to jako ideální směr pro luxusní vozy...

Odpovědět  |   | 
RR  |  06. 08. 2020 14:33

No zrovna MB aspoň u 2019 ma dost problémy s kvalitou, prave treba u amg-gt, gle apod.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 08. 2020 09:59

Sebrali osmičce duši....a přidali dveře...

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  06. 08. 2020 10:56

Po docteni clanku se usmivam a premyslim o tom, jak ze jsem stastny tam kde jsem..

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  06. 08. 2020 12:51

Z BMW se stala znacka pro pitomce a lidi bez nazoru. Posledni modely od BMW jsou naprosto k placi. Nova trojka az na motory a prevodovku jezdi doslova priserne, s xdrive je to jednim slovem katastrofa. Tak nepresne rizeni s gumovou odezvou nedela ani Renault. Zklamani. Tahle osmicka to je dalsi pruser. Kupte si Audi nebo Mercedes, vsechno umi lepe. 11 let dozadu bych nic podobneho nenapsal. Doba se zmenila.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  06. 08. 2020 13:37

Kdybych si musel vybrat z těch 3 tak vezmu Infiniti. U BMW bych potřeboval blicí pytlík cestou k autu, u MB po nasednutí a než Audi tak je lepší vzít 2 Seaty Pokud vynecháme nějaký V6 tak je ta technika totiž úplně stejná...

Odpovědět  |   | 
kari  |  06. 08. 2020 14:59

Které že to audi má společnou techniku se Seatem, nepočítám-li A1, A3, Q2 a Q3?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  06. 08. 2020 15:09

Chceš tvrdit, že koncern vyvinul pro Audi nějaké speciální motory, aby nebyly stejné jako v ostatních autech? Takže 2L TDI v A6 je úplně jiný než ten v Seatu? Ted ještě tu o Karkulce

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  06. 08. 2020 15:42

Je jedno, zda se jedná o sdílenou techniku nebo ne. Důležitý je výsledek. Audi má motory důstojné své cenovce. Že se obecně všude šetří, to je jiná věc. Vzpomínám na jeden článek zhruba 15 let zpět. Tam popislovali koncernový motor TDI 103kw? a jeho rozdílné provedení pro Škodu, VW a Audi. Dnes už takové informace nejsou raději k dispozici. Podotýkám, že v katalogu se ten motor tvářil jako ten totožný. Rozdíl byl pro všechny tři vozy v použitých materiálech vybraných součástek, přidanému vyvažování vibrací a ještě něco. Koncern má pro každou svou automobilku z určité části individuální řešení. Myslet si, že jde o stejné vozy s jinak vylisovanými plechy, to fakt ne.

Odpovědět  |   | 
Medved  |  06. 08. 2020 20:18

Taky bych to Viděl tak nějak stejně. Měl jsem možnost vyzkoušet 7’DSG se suchým spojkami v a3 a je to rozdíl Proti Octavii

Odpovědět  |   | 
bob  |  06. 08. 2020 14:03

Audi nebrat

Odpovědět  |   | 
RR  |  06. 08. 2020 14:31

Třeba RS6 proč ne?

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 08. 2020 20:24

7 let starý koncept Gran Lusso od Pininfariny by tohohle kočkopsa strčil do kapsy jak nic. Je smutný, že "ital" umí nakreslit víc BMW, než samotné BMW.

Odpovědět  |   | 
Max  |  07. 08. 2020 07:22

Tohle je přesné. 8 je ošklivá a to bude jeden z důvodů proč se prodává tak mizerně

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  07. 08. 2020 21:05

este aby to nemcov netahalo s kvalitou k Tesle. 8cka a na novom aute interier vrzga a panel tlacidiel sa hybe jak na 20 rocnom korejcovi.

Odpovědět  |   | 
polo  |  08. 08. 2020 10:57

Ach jo. Co se to jenom s bavorákama stalo?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro