Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

30 komentářů

polo
8. srpna • 10:57

Ach jo. Co se to jenom s bavorákama stalo?

emkejx
7. srpna • 21:05

este aby to nemcov netahalo s kvalitou k Tesle. 8cka a na novom aute interier vrzga a panel tlacidiel sa hybe jak na 20 rocnom korejcovi.

JK
6. srpna • 20:24

7 let starý koncept Gran Lusso od Pininfariny by tohohle kočkopsa strčil do kapsy jak nic. Je smutný, že "ital" umí nakreslit víc BMW, než samotné BMW.

Max
7. srpna • 7:22

Tohle je přesné. 8 je ošklivá a to bude jeden z důvodů proč se prodává tak mizerně

Pedro
6. srpna • 12:51

Z BMW se stala znacka pro pitomce a lidi bez nazoru. Posledni modely od BMW jsou naprosto k placi. Nova trojka az na motory a prevodovku jezdi doslova priserne, s xdrive je to jednim slovem katastrofa. Tak nepresne rizeni s gumovou odezvou nedela ani Renault. Zklamani. Tahle osmicka to je dalsi pruser. Kupte si Audi nebo Mercedes, vsechno umi lepe. 11 let dozadu bych nic podobneho nenapsal. Doba se zmenila.

bob
6. srpna • 14:03

Audi nebrat

RR
6. srpna • 14:31

Třeba RS6 proč ne?

Neurotic
6. srpna • 13:37

Kdybych si musel vybrat z těch 3 tak vezmu Infiniti. U BMW bych potřeboval blicí pytlík cestou k autu, u MB po nasednutí a než Audi tak je lepší vzít 2 Seaty:-D Pokud vynecháme nějaký V6 tak je ta technika totiž úplně stejná...

kari
6. srpna • 14:59

Které že to audi má společnou techniku se Seatem, nepočítám-li A1, A3, Q2 a Q3?

Neurotic
6. srpna • 15:09

Chceš tvrdit, že koncern vyvinul pro Audi nějaké speciální motory, aby nebyly stejné jako v ostatních autech? Takže 2L TDI v A6 je úplně jiný než ten v Seatu?:-D Ted ještě tu o KarkulceB-]

Skeptik
6. srpna • 15:42

Je jedno, zda se jedná o sdílenou techniku nebo ne. Důležitý je výsledek. Audi má motory důstojné své cenovce. Že se obecně všude šetří, to je jiná věc. Vzpomínám na jeden článek zhruba 15 let zpět. Tam popislovali koncernový motor TDI 103kw? a jeho rozdílné provedení pro Škodu, VW a Audi. Dnes už takové informace nejsou raději k dispozici. Podotýkám, že v katalogu se ten motor tvářil jako ten totožný. Rozdíl byl pro všechny tři vozy v použitých materiálech vybraných součástek, přidanému vyvažování vibrací a ještě něco. Koncern má pro každou svou automobilku z určité části individuální řešení. Myslet si, že jde o stejné vozy s jinak vylisovanými plechy, to fakt ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Medved
6. srpna • 20:18

Taky bych to Viděl tak nějak stejně. Měl jsem možnost vyzkoušet 7’DSG se suchým spojkami v a3 a je to rozdíl Proti Octavii

WRC Fabia R2 TwinCharger
6. srpna • 10:56

Po docteni clanku se usmivam a premyslim o tom, jak ze jsem stastny tam kde jsem..B-]

Twan
6. srpna • 9:59

Sebrali osmičce duši....a přidali dveře...:-/

bob
6. srpna • 9:36

Za ty prachy jednoznačně MB-AMG GT.... Vypadá to božsky a ani nemusíte volat manželce, že jedete domů. Jenom moc nefandím tomu "interiéru poskládanému z tabletů"... Nepřijde mi to jako ideální směr pro luxusní vozy...

RR
6. srpna • 14:33

No zrovna MB aspoň u 2019 ma dost problémy s kvalitou, prave treba u amg-gt, gle apod.

Ralf
6. srpna • 9:09

Neskutečně nepohodlná sedadla, skvělé zpracování, děsivá směrová stabilita, rozporuplný design, vynikající motor a převodovka, nulový pocit z podvozku. Toť má zkušenost cca. 14 dní zpět.

stealth01
6. srpna • 9:29

Syntetická jízda, nulová vazba od volantu, špičkové naladění podvozku i díky elektronice. Skvělé zpracování, silný a úsporný motor s nevýrazným zvukem V8, technologie, výborný HUD.https://youtu.be/8so8IrEkLQg...

Jyrka Syrka
6. srpna • 21:56

To račte být vy osobně v tom videu ?
31 litrů/100 km to má být úsporný motor ? jako fakt ?
Jinak nedokáži posoudit. BMW jsem řídil naposledy v roce 1982.

stealth01
7. srpna • 11:36

Jinak u testu RS6 bylo mezi 33-37l, u testu LC500 jsme měli 33l a podobně. To číslo je jen číslo, musí se vztahovat k podmínkám.
850i dokáže být extrémně úsporná, 10 vidím zcela reálně.

stealth01
7. srpna • 11:27

Jj, samozřejmě na Instagramu Akcelerace je toho každý den spoustu. Včera nás smetl malém nějaký malý Renault, když jsme testovali Lamborghini Huracán Performante. Kdyby se tak, nedejboze, stalo, zase by to bylo na majitele Lamborghini, protože Renaulty jsou přece hodné a milé a nikoho nazabíjí. Video je na Instramu ve stories.

Tomáš
6. srpna • 21:28

Koukám žes u svých videí na YouTube deaktivoval komentáře. To ti tam psalo opravdu tolik p.i.t.o.m.c.ů ?

stealth01
7. srpna • 11:34

Spočítal jsem komentáře, které se týkaly testovaného auta a průměr je někde kolem deseti procent. Další se týkají, oblečení, ze moc dřepím, ze se mi blýská pleš, ze jezdím moc rychle, ze jezdím moc pomalu, ze jsem dlouho v rychlém pruhu, ze držím při měření hluku za jízdy telefon a další nesmysly, bez jakéhokoliv efektu.
Je tam mnoho a mnoho komentářů s pochvalou za mou práci, což mě vždycky tesilo a byla to jakási lahodna odměna, ale nepotřebuji to tak nutně jak se zdá.
Někdo jinde napsal, ze jsem deaktivoval komentáře proto, ze jsem neunesl kritiku. To je asi největší nesmysl. Ja kritiku snesu a dokonce v osobním životě vyžaduju. Kritika mě posouvá dopředu a nutí mě k většímu zamyšlení nad sebou samým. Dovádí mě k větší sebereflexi a rozvoji.
ALE pisatel toto příspěvku zjevně nepochopil rozdíl mezi kritikou a ubohostí, mezi dobře míněnou radou a programovou nenávistí ke komukoliv úspěšnému a šťastnému. Deaktivace komentářů je zároveň deaktivací trollů, životních frustrátů a ubožáků.

WRC Fabia R2 TwinCharger
7. srpna • 15:04

..me se to libilo. Skoukl jsem to cele a prislo mi to jako kvalitni prace..spusta detailu! Jen v tom pokracuj!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
7. srpna • 16:17

Určitě budu. 18.8. Ferrari 458 Speciale
1.9. Lamborghini Huracán Performante

Jan
6. srpna • 22:02

hlas lidu, hlas boží ..

kuk
6. srpna • 10:42

sračka..

WP
6. srpna • 10:41

Bohužel se syntetickou jízdou vyznačuje unisono celá D3 a z hlediska řízení je na tom aktuálně MB lépe než BMW. Zrovna u +5m dlouhého auta je to asi ok, ale chybí to.
Podvozek je výtečný...

jano
6. srpna • 8:49

Tolka znáška sorostosti tu už dávno nebola napísaná.

Je to tak
6. srpna • 8:55

Už podle nevýhody, že je o milion dražší než pětka, je poznat, že článek bude výživný. Tak co chceš od Kadery, že.

Doporučujeme

Články odjinud