BMW M8 se řítí s novými systémy. Je libo konfigurovat brzdy?

6 komentářů

Alois
9. května • 20:53

Tahle tlustá Berta může dostat motor jaký chce a sporťák z toho nikdy nebude.

TVL
9. května • 13:54

Konfigurátor brzd, hlavně aby taky za něco stály? Mkový brzdy nikdy nebyly etalonem výdrže. Paradoxně M2 Competition která je odrazovým můstkem do světa M je na tom co se brzd týče nejlépe.

Frankie
9. května • 13:46

Cože, na Ringu bez pořádnýho songu, to bude dlouhých dvacet kiláků, aby tam někdo neusnul.:-P

chacha
9. května • 13:43

Mě baví ten jejich virtuál kokpit. Běžný otáčkoměr okopčili od Peugeotu, závodní jako by z oka vypadnul tomu z Megane RS?! Softwarově mi z německé trojky přijde jednoznačně nejslabší. Potenciál možností zobrazení je využitý asi tak jako kdyby tlačítkový telefon osadili Oled displayem bez ohledu na to že by ukazoval jen krásný číslička a písmena.

Alex
9. května • 12:55

Včera jsem jí v Německu viděl i ve čyřdveřové variantě. Vypadala a frčelo jí to moc pěkně.

Lol
9. května • 12:43

Tak to je pěkná ko.otina, Stig při rychlých kolech vždy rád poslouchal audiosystém, tady bude mít po žížalkách? Jestli taky nebudeme muset nejdřív povinně vyplyvnout žvýkačku abychom se jí na track neudávili?!

Doporučujeme

Články odjinud