Zážitok? Určite. Keď chcem zážitok, beriem helmu, požičiam si Radical a idem na okruh.
Jabka a hrušky.
Móc bych ho chtěl. Proč v reklamě na auta musí hrát ta hloupá hudba! Výfuk vydává daleko libozvučnější tóny!
Pěkné auto z profilu, ale ten předek a zadek je špatně. Černé zamřížované okno místo přední masky a překombinovaný zadek to auto sráží dolů.
Zadek paradoxně vypadá lepé než u základni verze kde je zadní difuzor vytažený až do půlky nárazníku, takže vypadá víc tuningově než u M8.
Parádní stroje. Krása.
Pěkný a asi to pojede jako urvaný ale třída velkých, těžkých a přitom nepraktických GT není můj šálek kávy.B-]
Včera jsem měl na celý den 850i xDrive. Super GT, jedno z nejlepších. Problem je, ze te techniky je tam tolik, ze třeba ostřejší jízda po okreskách je už taková lehce syntetická. Myslím, ze M8 bude tuto vlastnost (jak psal WP vlastnost - ne nedostatek) řešit.
GT jsou velká, pro svůj účel přiměřeně praktická a náležitě vážící auta...to není chyba, ale definice;-)
Však to nezpochybňuji ale jako daily car by mi M5 nebo chystané Grand Coupé posloužily lépe a jako auto čistě na zábavu jsou lepší volby s méně kompromisy. Pěkná stylovka ale kterou bych neocenil.
Jako daily car biz kompromisů je lepší cílit ještě o stupeň níž. Dynamika M550i bude v reálném provozu horší o méně, než snížený jízdní komfort M5;-)
Bych by kdyby... ne ne ne... pro nekoho muze byt daily (nebo fun) car RR, pro jineho Smart, pro dalsiho Charger a vsichni mohou byt nad miru spokojeni ;-)
Jednoduše Krasavec. Srdce nejednoho fandy aut se rozbuší po představě takové auto vlastnit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.