BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

13 komentářů

Rišo
5. června • 16:03

Zážitok? Určite. Keď chcem zážitok, beriem helmu, požičiam si Radical a idem na okruh.

Albrecht
6. června • 11:34

Jabka a hrušky.

Fana
5. června • 15:35

Móc bych ho chtěl. Proč v reklamě na auta musí hrát ta hloupá hudba! Výfuk vydává daleko libozvučnější tóny!

Cikrt
5. června • 14:59

Pěkné auto z profilu, ale ten předek a zadek je špatně. Černé zamřížované okno místo přední masky a překombinovaný zadek to auto sráží dolů.

TVL
5. června • 15:51

Zadek paradoxně vypadá lepé než u základni verze kde je zadní difuzor vytažený až do půlky nárazníku, takže vypadá víc tuningově než u M8.

Assasin
5. června • 10:07

Parádní stroje. Krása.

Frankie
5. června • 9:08

Pěkný a asi to pojede jako urvaný ale třída velkých, těžkých a přitom nepraktických GT není můj šálek kávy.B-]

stealth01
6. června • 5:42

Včera jsem měl na celý den 850i xDrive. Super GT, jedno z nejlepších. Problem je, ze te techniky je tam tolik, ze třeba ostřejší jízda po okreskách je už taková lehce syntetická. Myslím, ze M8 bude tuto vlastnost (jak psal WP vlastnost - ne nedostatek) řešit.

WP
5. června • 11:31

GT jsou velká, pro svůj účel přiměřeně praktická a náležitě vážící auta...to není chyba, ale definice;-)

Frankie
5. června • 12:11

Však to nezpochybňuji ale jako daily car by mi M5 nebo chystané Grand Coupé posloužily lépe a jako auto čistě na zábavu jsou lepší volby s méně kompromisy. Pěkná stylovka ale kterou bych neocenil.

WP
5. června • 12:59

Jako daily car biz kompromisů je lepší cílit ještě o stupeň níž. Dynamika M550i bude v reálném provozu horší o méně, než snížený jízdní komfort M5;-)

bzzz
5. června • 12:51

Bych by kdyby... ne ne ne... pro nekoho muze byt daily (nebo fun) car RR, pro jineho Smart, pro dalsiho Charger a vsichni mohou byt nad miru spokojeni ;-)

Ginter
5. června • 9:00

Jednoduše Krasavec. Srdce nejednoho fandy aut se rozbuší po představě takové auto vlastnit.

Doporučujeme

Články odjinud