BMW M7: rychlý luxus z Mnichova je realitou (spy photos)

32 komentářů

Neiff
29. května • 21:33

Neni nahodou BMW760i silnejsi nez 750i?

Frenk
29. května • 21:39

Ano je 760i ma 544 koni.!!!!

Neiff
29. května • 21:49

Tak pak nechapu proc tu pisou ze je 750i nejsilnejsi verze!!!

Paegas
30. května • 1:12

760i zatím není oficiálně uvedená v prodeji..

ettore
30. května • 14:24

http://www.7-forum.com/news/Der-neue-BMW-760i-Der-neue-BMW-760Li-2768.html

Frenk
29. května • 14:34

Proč zhovadilost?? a co je Pak Ausi S8 nebo MB S65 AMG?? :)

Paegas
30. května • 1:11

Audi S-line a MB AMG se nedá ovšem s BMW M srovnat.. BMW M neznamená jen logo na volantu, ale opravdu špičkové sportovní vyladění, což u 7 jistě půjde, je to ovšem trochu barbarské :-(

pepi730
29. května • 13:31

Baviť sa v M7 prípade o hliníkovej kapote je tak trochu mimo misu, pretože každá 7er ju má už teraz... ako aj strechu, dvere, predné blatníky.

pavel
29. května • 13:23

Nedavno tu byl clanek o mercedesu s63AMG a nekdo psal,proc bmw nezaradi do M programu i 7cku,tak ted ji tam mate,ono asi ani nejde o vykon,ale o to,ze s63amg i s8 má primeho konkurenta v podobe bmw m7,je to jen a pouze otazka marketingu a reklamy....ale dal bych si rict.A o sport tady nejde vubec,ikdyz bmw 7 je jedna z nejlepe ovladanych luxusnich limuzin.Mam osobni zkusenost s 63amg,nynejsi generace a bmw 750i,minule generace a pocit s riźeni je urcite lepsi na strane bavoraku,ale zase maserati quattroporte je taky neco jineho.ridil jsem quoattroporte ve 400 konove verzi a i kdyz je v primce pomalejsi nez treba to amg,tak ten pocit s jizdy je fakt bozi a ukazuje se,ze vykon neni vse a precizne vyladeny 8valec,na kterem se podileli kolegove z Maranella,je fakt navykovy.Takze to je vse a omlouvam se za komentar trochu mimo tema....

Petronius
29. května • 13:09

Tomáši, něchci se tě dotknout, ale nejvýkonnější verze 7er je 760i s dvanáctiválcem a výkonem 400kW. Jestli to náhodou nebude tento vůz ... uniká mi totiž smysl, proč tam rvát podobně výkonný motor ... M7 je ale zhovadilost těžká:D ... osobně bych raděj tu V12 ... která je sice mastodont ale zrychlení jako Porche.

Fénix56
29. května • 13:29

Zhovadilost? Ale notak. Náhodou se s tím pak musí dobře jezdit. Rozumím tomu, že pro většinu lidí je ideál 4,2m a 66 kw v ropě. Vezme si to ale takhle. Někdo dlouhé roky jezdí s 750i, zvykne si na ní a přijme ji za standart. Je to fajn auto, má ho rád, ale považuje ho za běžné. Je příjemné na třetinu plynu nenuceně zrychlovat 120-140 -160 -180 jak by nic. Je celkem tichá, relativně pohodlná, a vcelku bezpečná. Jenže s jídlem roste chuť a jsou okamžiky kdy 750i nestačí. Chce to kick-down, zvednout koutek, šlápnout ji a vykouzlit z 60 na 220 ještě v připojovacím pruhu, forsáž co ti vykouzlí úsměv na tváři. Dýchat a pálit, já myšlence M7 rozumím! Byť z důvodu financí a konstrukční jednoduchosti se spokojuji s kompromisem v podobě sériové V8. Navíc Mercedes má taky 63 +65 amg, tak bmw musí mít M7. V12 to je jiná filozofie, majitelé vědí. ...Akorát bych řekl, že AR udělala z němčiny špatný překlad (nebo odkud je zdroj). Hliníková kapota je pro lepší poměr hmotností PN:ZN (tu má bmw příkladnou) a ne pro snížení těžiště! Rollska Phantom má taky přední blatníky plastové, zbytek hliník, ale víko kufru ocel. Na těžiště by byla hliníková (popř. karbonová) střecha ;-)

janys
31. května • 18:29

Krásně napsáno :) Taky mám sériovou V8, ale patřím mezi ty blázny, co s ní jezdí každý den do práce :) 14 litrů na 100 po městě... to se ještě dá. Co ale nikdo nevěří - když s tímhle autem jedu po dálnici, aniž bych nějak výrazně provokoval Simíra v krutopřísňácké R32, tak se dojezd na plnou nádrž dostává na 800 km, při spotřebě cca 10 na 100. btw - dobrý postřeh s tím plynovým pedálem.Jinak s jídlem samozřejmě roste chuť. Už si taky začínám říkat, že bych klidně akceptoval i silnější motor :-D

hehe
29. května • 18:54

Chlape, nemám k tomu co dodat ;-)

Petronius
29. května • 13:43

Zhovadilost proto, že M7 = komfort nejde k sobě. Jaký bude duch auta pokud zůstane stejně těžké a stejně utlumené jako klasická verze? A bude mít výkon motoru shodný s V12? A nedal byhc ruku do ohně za to, že ta twinturbo V8 bude mít výbušnější charakter.Jinak s tebou ve všem souhlasím, ale otázka zní, do jaké míry bude M7 lepší než 760... uvidíme. Já třeba nedám dopustit na e38 750i V12:)...

Fénix56
29. května • 17:18

Komfort a sport nejsou protichůdné požadavky. Ostřejší auta nemusí být ultimativní strohé sporťáky. Navíc se s nimi pořát super ostře jezdit nemusí, jde jen o to že to umí. Výkon motoru je papírový údaj, podstatný je samotný motor. V12 je kravaťák, M7 je drahá kožená bunda. Můžou mít stejné koně, zrychlení atd, proč by ne a přesto to smysl mít bude a můžou vedle sebe existovat. Ale M7 bude mít bojovnější zvuk, jiné naladění, jinak nastavený automat, třeba tvrdší podvozek a detajly na přístojovce či masce. Říct co je lepší podle mě nejde, každé má svoje a je pouze na tobě co je tvému vkusu bližší. ....stejně my to budem mít zase až časem jako ojetinu a do té doby budou rozdíly dostatečně odzkoušené :-D

KK
30. května • 9:55

No já nevím nevím, mě přijde M7 dost zbytečná. Především proto, že bude žrát i trávu kolem cesty a nevím, jestli tato vlastnost je u takovéto limuzíny žádoucí. Už M3 neoplývá nějakou úsporností a majitelé si po čase stěžují snad jen na neúměrnou spotřebu. M7 by měla být limuzína pro každodenní použití a majitel si určitě nepředstavuje, že ho u benzínek v okruhu dvou set kilometrů budou znát jménem.
Ale jinak, pokud je na trhu místo - ať se vyplní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
30. května • 12:22

Spotreba je u sportovniho auta irelevantni ... je jasne, ze na denni jezdeni po meste za 18l to asi neni, ale kdyz mate 2mega na auto, tak je fakt par tisic za benzin mesicne ukradenych.

earl
30. května • 16:43

O pár tisíc predsa nejde (aj keď pár to nebude). Ale dojazd 300km rozhodne nepoteší.

Petr
31. května • 13:29

Dojezd 300km? i s 760i mas na plnou 500-600 na dalnici 700-800 .. tak jako kazde jine auto.

KK
30. května • 17:22

Tak tak, dojezd bude hlavní problém a ten druhý je v tom, že takhle velká limuzína nikdy pořádně sportovní nebude. Je to už moc velký. :-/Ale znovu opakuji, zákazníky si nesporně najde.

Fénix56
31. května • 18:10

Tak když sám říkáš že si zákazníky nesporně najde, tak v čem je problém? Auta se dělají takové, jaké je zákazníci chtějí. Kdybych na to měl, tak si M7 objednám klidně ještě dnes B-] A jestli najedu 30tkm za 9L nafty nebo 10tkm za 16L benzínu už máš fuk, to auto je po radost. ...Sportovní, kde chceš na cestě tak ultimativně sportovat žeby M7 nestačilo? Stačí a bohatě a ještě v tichosti, pohodlí a bezpečí. Sport je i o skytém potenciálu, ne soutěž kdo má větší hustokřídlo. A Ferrari atd je daleko míň praktické než toto, ale to za zhovadilost nepovažujete že:-P M7 je prostě dobrý projekt basta fidli ;-)

Donald
1. června • 13:53

Je hezké řikat si, že máš sportovní auto (M7). Pak ale nedoporučuji opouštět hlavní tahy, aby tvé přesvědčení o sportovním autě nedoznalo trhliny v podobě třeba Clia Sport.
Zákazníky si sice najde, ale kdyby na trhu nebylo, tak se nic nestane (vzhledem k postavení automobilky a image). Kdyby nebyla M3, to by byl prů*er.

Petronius
29. května • 13:44

Omluva za hrubky

Řepík
29. května • 13:16

a proč není ta 760i v oficiálním ceníku BMW, resp. já ji tam nidde nevidím...

El Carlos
29. května • 19:56

Taky sem si řikal, že jsem přeci někde viděl nápis 760i a tady se píše o nejsilnější 750i. No na ofic. stránkách sem nenašel, ale neblbnu, existuje to: http://news.auto.cz/nove-modely/bmw-400-760i-s-novym-motorem-6-0-v12-kw-750-nm-a-osmistupnovou-prevodovkou.html

Petronius
29. května • 13:39

Inu milý Watsone, to proto, že je to novinka:) ....jinak je to V12 bi turbo ... kvuli uprave kroutaku do sirsiho spektra otacek ... coz doklada 750Nm v 1500-5000RPM, coz je oproti S600 naprosto nedostižná hodnota. MB ma kroutak vetsi, ale zrhuba v rozmezi 1200 otacek. No a klasicke zrychleni 4.6s na 100 ... spise zajimave bude pruzne mezi 80-180Km/h. M7 pokud ma být dobré, tak výrazně odlehčit, nechat znít motor, vyhazet zbytečnosti jinak to nebude nic jiného, než rychlejší 750i. Fajnšmekr stejně sáhne po V12 ... na blbnutí je zde M3.

Řepík
29. května • 14:23

v tom případě děkuji za informaci... ;-)

robert+
29. května • 12:15

myslim ze to tazisko nechcu ani tak snizovat (to by odlahcili strechu) ako skor ho udrzat v strede.. ten motor je asi trosku tezsi tak to musia nejak kompenzovat.

konopas
31. května • 9:33

jak myslite ze se to asi dela BMW zlechcuje materialy na aute a dava slabsi nadupany motor ale AUDI nic neodlechcuje a musi tam dat poradny motor aby to jelo, jako ja to znam protože známy dělá automechanika ten to zná, a tedy kdo mysli te ze bude rychlejsi audi nebo BMW tezsi nebo lechci s motorem nez audi urcite BMW.

Donald
1. června • 13:45

:-D:-D

Jenyk
29. května • 10:10

Těžisko je myslím slovensky? Potom tenhle přípěvek prosím smažte.

CJ
29. května • 10:45

Ťažisko...
Inač M uz teraz budu mat v nazve hadam aj detske kociare...

Doporučujeme

Články odjinud