BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

45 komentářů

Duchec
10. června • 17:40

Ty jooo u Bmw je převodovka v modu D..... se poseru, se stím naučte prvně jezdit, než to testujete.

vojta
3. září • 0:10

Tak super test , ale do te osklivky Panamery by me nedostali:-D Gran Coupe je doslova bozi pozehnani. Proste nadherne auto. Zatimco Panamera je takova oskliva a tlusta ctyrictka tak Gran Coupe je dvacitecka s trochu prifouknutym hrudnikem;-) ale tak to mame radi ne chlapi? BMW 6 Gran Coupe jasna volba!

Jirka
25. prosince • 13:03

M6 božský nástroj :) měl jsem tu čest a musím říct jen 3 slova, které to auto vystihují: nebe, peklo, ráj

bafunak
19. září • 13:50

Taky mi to tak přijde.
Připadá mi, že Panamera je úlitba pro snobské zbohatlíky, kteří se potřebují prezentovat tím, že mají Porsche, ale do 911 se nevejdou nebo jim nevyhovuje. Tak se radši budou krčit do Panamery, neboť sedma nebo s-klasa by jim nepřišly tak frajerský.

R1S0
6. září • 20:12

este ze mame kazdy ine preferencie a mozme si virtualne vybrat,ze....to,ako to auto vyzera v niekoho spatnom zrkadle je mi fuk.
to,ako to auto posobi na okolie,pubertiakov a zlatokopky je mi fuk.
to,ako to auto jazdi,ako sa o mna stara v beznej premavke mi fuk nie je.
to,ci sa musim s autom v beznej premavke natahovat mi fuk nie je.cize virtualne beriem panameru,a na vsetko ostatne okruh a nejaky lahky,surovy(ziadne esp,ziadne abs atd) okruhovy special....cirkusove bmw ti kludne prenecham ;-)

dan
3. září • 3:26

ta puberta je ale potvora..:-P

J
5. září • 18:32

Ty si psychopat. :-D

Mr.Semtex
2. září • 14:04

Všechno super, ale nějak jsem se z toho testu vůbec nic nedozvěděl, třeba jestli ty auta opravdu fungují, tak jak fungovat mají - tedy jako GT? Jak, jestli a vůbec se sedí i vzadu? A tak dále, prostě jakýkoliv praktický poznatek..

Ševča
2. září • 16:33

Panamera jako GT určitě. Nedávno se doma mihla Panamera Diesel a vzhledem k dnešním cenám PHM mi to na delší cesty přijde jako rozumější volba. Ostrava - Znojmo necelé 2h a spotřeba 6,8l...

jogurt
2. září • 20:16

BMW grand coupé vzadu taky místo OK. problém je jinde -. v nepochopitelných duševních pochodech v München. Nejenže to má stejně ajdyjotská řešení jako ostatní BMW, o čeež už bylo napsáno až moc, ale například právě grand coupé má upřené některé prvky výbavy, běžné dnes i u střední třídy. Jeden příklad za všechny (a zdaleka není sám): u 5 i 7 lze objednat elektrické otevírání víka kufru, u Grand coupé za 3 mega NIKOLIV. Konstruktéři a schvalovatelé asi dorazili ožralí z Oktoberfestu a rozhodli: servovíko nebude a Schluss. A není. Nejen to....

Ševča
2. září • 16:30

V Panameře je vzadu místa kotel. Mám 189cm a no problém. BMW nemohu posoudit.

WW
2. září • 15:32

Mám 192cm a považujem sa za dosť flexibilného, ale v ani jednom z týchto áut si sám za seba pohodlne nesadnem. Snáď ešte Panamera Executive, pokiaľ sa väčšina z tých 15cm dostala za predné sedadlá.
Ale napr. v takom novom CLSku som si nenašiel pohodlnú pozíciu ani za volantom kvôli tlačidlu START-STOP, ktoré ma tlačilo do kolena tak, že som nebol schopný pohodlne stláčať plynový pedál...
Tieto autá majú oproti kupé dvojo dverí naviac, ale za nimi je miesta asi rovnako ako v tých kupé.

bafunak
19. září • 13:43

Mám taky 192 a smířil jsem se s tím, že v 80% aut si za sebe pohodlně nesednu. Leda v prodloužených verzích (mám 750L a tam v pohodě). Takže u tohoto druhu aut bych jim to ani moc nevyčítal.

Zelí
2. září • 11:20

BMW je více méně kopií panamery. Liší se pouze naroubovanou tlamou dnešních bmw. U vdolečků v konstrukci ani nemuseli moc přemýšlet. Takový standardní asijský postup.

bafunak
19. září • 13:37

To by mne opravdu nenapadlo.
Zrovna jsem chtěl poznamenat, že BMW je o mnoho pohlednější, neboť má tvar auta, zatímco Panamera je taková divná bobule, různě nevhodně přífouklá 911. A jak je 911 pěkná, tak je Panamera, takto jí inspirovaní, podivná.

x12345678
2. září • 11:27

Z čeho tak usuzuješ?

sargis
2. září • 9:33

Paradny test, niet co dodat...

x12345678
2. září • 11:13

To ano a slova v konci prvního odstavce beru tak, jak jsou napsána, "toho nejlepšího, co jsme v letošním roce řídili".
Protože to nejlepší v této kategorii jste neřídili, to byste místo Zuffenhausenu a Mnichova museli do Stuttgartu a Ingolstadtu.

bafunak
14. června • 3:05

Jen pro upřesnění. Zuffenhausen je jedna ze čtvrtí Stuttgartu.

a12345678
2. září • 11:41

... jest Tvé subjektivní hodnocení (předpokládám že jsi řídil všechny 4 vozy ...)

x12345678
2. září • 11:57

ano, všech 5

J
2. září • 20:13

jazdou sa to spoznat neda :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
2. září • 20:20

Čo sa jazdou spoznat nedá? Že RS6 a E63AMG jesou lepší? Dá a lehko

J
2. září • 20:44

No on neuvadza ako hodnoti najlepsie. Spytaj sa jeho.

J
2. září • 20:53

A7 vyzara super zozadu, CLS zboku,Pre mna je z nich najlepsia Tesla
Celkovy tvar, koncepcia, cena, technika, jednoduchost, ticho
http://style.hnonline.sk/auto/c1-60473770-zabudnit... ...

dan
3. září • 3:30

A7? To tam nepatří. S8 a RS6 jo.

J
3. září • 13:46

Pozri dole youtube videa a to druhe s bmw na konci.

jogurt
3. září • 16:10

A co tam jako mám vidět? Carbuyer je dost impotentní pořad, chválící plusminus cokoliv a chybí alespoň elementární srovnání s alternativními kusy.
Co jsem ale hledal a nenašel - srovnání M5/M6 versus RS6, z něhož by RS6 nevyšla jako vítěz. Nedá někdo link s opačným výsledkem?

J
3. září • 19:57

To su dost silne slova. Pritom nie si vecny.A7 tam podla nich patri aj podla mna a ty nepises preco by nemala.
Napriklad je lacnejsia a vravia este za aj ...Napriklad v crash teste... To je tiez srovnani a celkom podstatne, dalej neobstala preto lebo je pritazka a tak..

jogurt
3. září • 22:00

Nemá srovnatelnou výkonovou variantu. S7 je proti RS6/M5/M6/63AMG/Turbo S přeci jen slabý odvar. Ten článek byl o supervýkonných 4/5dveřích. S7 přes všechny své kvality mezi ně nepatří.

J
4. září • 8:49

m6 gran cupe
Panamera
CLS
a
A7k sebe pasuju karoseriou a v nizsich vybavach aj vykonom

Dan
4. září • 11:07

Panebože odkud ten J- brouk pytlík přistál? Objevuje se tu různý diskutující low-end ale tohle je fakt síla. Všude byl, všechno ví, všemu rozumí a plácá jednu kravinu za druhou, každou pokud možno osmnáctkrát zopakuje. No ještě že - jak doufám - až dospěje osmnácti let, bude volit na východ od ČR. Protože našich blbů máme taky dost.

bafunak
19. září • 13:39

Je to tak. Nemá to ještě v hlavě srovnané.

J
5. září • 18:31

Ty si psychopat. :-))

J
2. září • 20:56

A vykon, jednoznacna spicka v zrychleni, plus ta najspickovejsia bezpecnost pasivna aj aktivna pri predbiehani.V podstate neni o com.A imidz elektroauta ako ceresnicka na zaver.

jogurt
2. září • 21:03

nojo, no...a dá se s tím dojet z Prahy do Budapešti a zpátky?

J
3. září • 13:41

Ja z Prahy do Budapesti nedojizdim.Ale Praha Bratislava da aj s velkou rezervou.

J
3. září • 13:45

Na dovolenku a velmi daleky vylet sa da park krat do roka daco pozicat z pozciovne.
Vude to mat aj vacsi kufor ako bezne auta a tak.
Teraz maju vo vela pozicovniach Fiaty Scuda. Super na dovolenku a nie vo Fabii co Octavii si to vytrpiet. Kolma strecha a skla nesvieti tak na cloveka. velky batozinovy priestor na konzervy - Octavi sa nechyta a tak.Kazdy sme iny. Ja by som takto.

Tom
3. září • 14:42

jasně.. mám doma Teslu a pojedu na dovolenou do Chorvatska F. Scudo s kufrem konzerv.... bože můj to je logika

J
3. září • 19:47

Nemusi byt len do Chorvatska ale aj do Madarska.
A co sa tyka konzerv a Octavie to som sa chcel priblizit ceskej mentalite. :-))Ale teraz zase nechapem preco by nemohol ist vlastnik Tesly na dovolenku Scudom, ked aj s konzervami. Ja by som zrobil tak.Tesla neni nejak draha.
Kto ma napriklad normalne BMW preco by nesiel Scudom. Ved na to BMW ci Octavku musel nejako nasetrit ci okradnut surodence ci spoluobcanov, a musi aj dalej bo servis drahy je, takze tie konzervy su tam namieste, nie?Trosku komplexnejsie uvazovat.

J
3. září • 19:53

Inak niektori zakaznici su fakt ludia na urovni, slusni a ohladuplni. Keby neviem neuverim.

Dan
4. září • 11:08

ÚB

J
5. září • 18:29

Ale hej sú.

jogurt
3. září • 15:41

Přesné. To mi připadá jako fakt hardcore...

Doporučujeme

Články odjinud