BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

sargis  |  02. 09. 2013 09:33

Paradny test, niet co dodat...

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  02. 09. 2013 11:13

To ano a slova v konci prvního odstavce beru tak, jak jsou napsána, "toho nejlepšího, co jsme v letošním roce řídili".
Protože to nejlepší v této kategorii jste neřídili, to byste místo Zuffenhausenu a Mnichova museli do Stuttgartu a Ingolstadtu.

Odpovědět  |   | 
a12345678  |  02. 09. 2013 11:41

... jest Tvé subjektivní hodnocení (předpokládám že jsi řídil všechny 4 vozy ...)

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  02. 09. 2013 11:57

ano, všech 5

Odpovědět  |   | 
J  |  02. 09. 2013 20:13

jazdou sa to spoznat neda

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  02. 09. 2013 20:20

Čo sa jazdou spoznat nedá? Že RS6 a E63AMG jesou lepší? Dá a lehko

Odpovědět  |   | 
J  |  02. 09. 2013 20:44

No on neuvadza ako hodnoti najlepsie. Spytaj sa jeho.

Odpovědět  |   | 
J  |  02. 09. 2013 20:53

A7 vyzara super zozadu, CLS zboku,

Pre mna je z nich najlepsia Tesla
Celkovy tvar, koncepcia, cena, technika, jednoduchost, ticho
http://style.hnonline.sk/auto/c1-60473770-zabudnit... ...

Odpovědět  |   | 
J  |  02. 09. 2013 20:56

A vykon, jednoznacna spicka v zrychleni, plus ta najspickovejsia bezpecnost pasivna aj aktivna pri predbiehani.

V podstate neni o com.

A imidz elektroauta ako ceresnicka na zaver.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  02. 09. 2013 21:03

nojo, no...a dá se s tím dojet z Prahy do Budapešti a zpátky?

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2013 13:41

Ja z Prahy do Budapesti nedojizdim.

Ale Praha Bratislava da aj s velkou rezervou.

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2013 13:45

Na dovolenku a velmi daleky vylet sa da park krat do roka daco pozicat z pozciovne.
Vude to mat aj vacsi kufor ako bezne auta a tak.
Teraz maju vo vela pozicovniach Fiaty Scuda. Super na dovolenku a nie vo Fabii co Octavii si to vytrpiet. Kolma strecha a skla nesvieti tak na cloveka. velky batozinovy priestor na konzervy - Octavi sa nechyta a tak.

Kazdy sme iny. Ja by som takto.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 09. 2013 14:42

jasně.. mám doma Teslu a pojedu na dovolenou do Chorvatska F. Scudo s kufrem konzerv.... bože můj to je logika

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2013 15:41

Přesné. To mi připadá jako fakt hardcore...

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2013 19:47

Nemusi byt len do Chorvatska ale aj do Madarska.
A co sa tyka konzerv a Octavie to som sa chcel priblizit ceskej mentalite.

Ale teraz zase nechapem preco by nemohol ist vlastnik Tesly na dovolenku Scudom, ked aj s konzervami. Ja by som zrobil tak.

Tesla neni nejak draha.
Kto ma napriklad normalne BMW preco by nesiel Scudom. Ved na to BMW ci Octavku musel nejako nasetrit ci okradnut surodence ci spoluobcanov, a musi aj dalej bo servis drahy je, takze tie konzervy su tam namieste, nie?

Trosku komplexnejsie uvazovat.

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2013 19:53

Inak niektori zakaznici su fakt ludia na urovni, slusni a ohladuplni. Keby neviem neuverim.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  04. 09. 2013 11:08

ÚB

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
J  |  05. 09. 2013 18:29

Ale hej sú.

Odpovědět  |   | 
dan  |  03. 09. 2013 03:30

A7? To tam nepatří. S8 a RS6 jo.

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2013 13:46

Pozri dole youtube videa a to druhe s bmw na konci.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2013 16:10

A co tam jako mám vidět? Carbuyer je dost impotentní pořad, chválící plusminus cokoliv a chybí alespoň elementární srovnání s alternativními kusy.
Co jsem ale hledal a nenašel - srovnání M5/M6 versus RS6, z něhož by RS6 nevyšla jako vítěz. Nedá někdo link s opačným výsledkem?

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2013 19:57

To su dost silne slova. Pritom nie si vecny.

A7 tam podla nich patri aj podla mna a ty nepises preco by nemala.
Napriklad je lacnejsia a vravia este za aj ...

Napriklad v crash teste... To je tiez srovnani a celkom podstatne, dalej neobstala preto lebo je pritazka a tak..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2013 22:00

Nemá srovnatelnou výkonovou variantu. S7 je proti RS6/M5/M6/63AMG/Turbo S přeci jen slabý odvar. Ten článek byl o supervýkonných 4/5dveřích. S7 přes všechny své kvality mezi ně nepatří.

Odpovědět  |   | 
J  |  04. 09. 2013 08:49

m6 gran cupe
Panamera
CLS
a
A7

k sebe pasuju karoseriou a v nizsich vybavach aj vykonom

Odpovědět  |   | 
Dan  |  04. 09. 2013 11:07

Panebože odkud ten J- brouk pytlík přistál? Objevuje se tu různý diskutující low-end ale tohle je fakt síla. Všude byl, všechno ví, všemu rozumí a plácá jednu kravinu za druhou, každou pokud možno osmnáctkrát zopakuje. No ještě že - jak doufám - až dospěje osmnácti let, bude volit na východ od ČR. Protože našich blbů máme taky dost.

Odpovědět  |   | 
J  |  05. 09. 2013 18:31

Ty si psychopat.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
bafunak  |  19. 09. 2013 13:39

Je to tak. Nemá to ještě v hlavě srovnané.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
bafunak  |  14. 06. 2015 03:05

Jen pro upřesnění. Zuffenhausen je jedna ze čtvrtí Stuttgartu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 09. 2013 11:20

BMW je více méně kopií panamery. Liší se pouze naroubovanou tlamou dnešních bmw. U vdolečků v konstrukci ani nemuseli moc přemýšlet. Takový standardní asijský postup.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  02. 09. 2013 11:27

Z čeho tak usuzuješ?

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  19. 09. 2013 13:37

To by mne opravdu nenapadlo.
Zrovna jsem chtěl poznamenat, že BMW je o mnoho pohlednější, neboť má tvar auta, zatímco Panamera je taková divná bobule, různě nevhodně přífouklá 911. A jak je 911 pěkná, tak je Panamera, takto jí inspirovaní, podivná.

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  02. 09. 2013 14:04

Všechno super, ale nějak jsem se z toho testu vůbec nic nedozvěděl, třeba jestli ty auta opravdu fungují, tak jak fungovat mají - tedy jako GT? Jak, jestli a vůbec se sedí i vzadu? A tak dále, prostě jakýkoliv praktický poznatek..

Odpovědět  |   | 
WW  |  02. 09. 2013 15:32

Mám 192cm a považujem sa za dosť flexibilného, ale v ani jednom z týchto áut si sám za seba pohodlne nesadnem. Snáď ešte Panamera Executive, pokiaľ sa väčšina z tých 15cm dostala za predné sedadlá.
Ale napr. v takom novom CLSku som si nenašiel pohodlnú pozíciu ani za volantom kvôli tlačidlu START-STOP, ktoré ma tlačilo do kolena tak, že som nebol schopný pohodlne stláčať plynový pedál...
Tieto autá majú oproti kupé dvojo dverí naviac, ale za nimi je miesta asi rovnako ako v tých kupé.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  19. 09. 2013 13:43

Mám taky 192 a smířil jsem se s tím, že v 80% aut si za sebe pohodlně nesednu. Leda v prodloužených verzích (mám 750L a tam v pohodě). Takže u tohoto druhu aut bych jim to ani moc nevyčítal.

Odpovědět  |   | 
Ševča  |  02. 09. 2013 16:30

V Panameře je vzadu místa kotel. Mám 189cm a no problém. BMW nemohu posoudit.

Odpovědět  |   | 
Ševča  |  02. 09. 2013 16:33

Panamera jako GT určitě. Nedávno se doma mihla Panamera Diesel a vzhledem k dnešním cenám PHM mi to na delší cesty přijde jako rozumější volba. Ostrava - Znojmo necelé 2h a spotřeba 6,8l...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  02. 09. 2013 20:16

BMW grand coupé vzadu taky místo OK. problém je jinde -. v nepochopitelných duševních pochodech v München. Nejenže to má stejně ajdyjotská řešení jako ostatní BMW, o čeež už bylo napsáno až moc, ale například právě grand coupé má upřené některé prvky výbavy, běžné dnes i u střední třídy. Jeden příklad za všechny (a zdaleka není sám): u 5 i 7 lze objednat elektrické otevírání víka kufru, u Grand coupé za 3 mega NIKOLIV. Konstruktéři a schvalovatelé asi dorazili ožralí z Oktoberfestu a rozhodli: servovíko nebude a Schluss. A není. Nejen to....

Odpovědět  |   | 
vojta  |  03. 09. 2013 00:10

Tak super test , ale do te osklivky Panamery by me nedostali Gran Coupe je doslova bozi pozehnani. Proste nadherne auto. Zatimco Panamera je takova oskliva a tlusta ctyrictka tak Gran Coupe je dvacitecka s trochu prifouknutym hrudnikem ale tak to mame radi ne chlapi? BMW 6 Gran Coupe jasna volba!

Odpovědět  |   | 
dan  |  03. 09. 2013 03:26

ta puberta je ale potvora..

Odpovědět  |   | 
J  |  05. 09. 2013 18:32

Ty si psychopat.

Odpovědět  |   | 
R1S0  |  06. 09. 2013 20:12

este ze mame kazdy ine preferencie a mozme si virtualne vybrat,ze....

to,ako to auto vyzera v niekoho spatnom zrkadle je mi fuk.
to,ako to auto posobi na okolie,pubertiakov a zlatokopky je mi fuk.
to,ako to auto jazdi,ako sa o mna stara v beznej premavke mi fuk nie je.
to,ci sa musim s autom v beznej premavke natahovat mi fuk nie je.

cize virtualne beriem panameru,a na vsetko ostatne okruh a nejaky lahky,surovy(ziadne esp,ziadne abs atd) okruhovy special....

cirkusove bmw ti kludne prenecham

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  19. 09. 2013 13:50

Taky mi to tak přijde.
Připadá mi, že Panamera je úlitba pro snobské zbohatlíky, kteří se potřebují prezentovat tím, že mají Porsche, ale do 911 se nevejdou nebo jim nevyhovuje. Tak se radši budou krčit do Panamery, neboť sedma nebo s-klasa by jim nepřišly tak frajerský.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  25. 12. 2013 13:03

M6 božský nástroj :) měl jsem tu čest a musím říct jen 3 slova, které to auto vystihují: nebe, peklo, ráj

Odpovědět  |   | 
Duchec  |  10. 06. 2014 17:40

Ty jooo u Bmw je převodovka v modu D..... se poseru, se stím naučte prvně jezdit, než to testujete.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo