Ano, je to tak, výkonnému kupé, resp. kabriu BMW M6 řekněme „Auf Wiedersehen”. V Mnichově totiž právě oznámili, že výroba řady M6 byla zastavena. Od premiéry v roce 2005 sjelo z výrobních linek 14 152 těchto kupé a 5 065 kabrioletů, jenž se začaly vyrábět později.
S koncem výroby M6 E63 můžeme zamávat i dalšímu kousku dřívější slávy divize M. S povinnou sekvenční převodovkou SMG a snad až přemírou elektroniky sice už ani M6 nenabízela to pravé pro náročné řidiče, pořád ji však nechyběly některé z ryzích atributů mnichovských sporťáků.
Stávající generace si do výslužby odveze mj. i vynikající desetiválec s objemem pěti litrů, který byl schopen točit neuvěřitelných 8 250 ot./min. Pod kapoty na výkon zaměřených modelů značky BMW se desetiválcové srdce v dohledné době nepodívá, v Mnichově totiž v budoucnu sázejí na přeplňované osmiválce, které budou vlastní i již připravovaným „em šestkám” nové generace.
Další legenda tedy odchází do penze, vzpomínejme na ni v dobrém
BMW M6 v podobě kupé (E63) i kabrioletu (E64)