Luxusní a výkonné BMW M6 se dočkalo další karosářské verze. Milujete BMW a rychlou jízdu se sluncem nad hlavou a větrem ve vlasech?
Cabiro u řady 6 není žádnou novinkou, ovšem spojení s vyladěným desetiválcem již ano. Stejně jako u civilnějších verzi i ostrý kabriolet narostl, proti coupé, do délky o 50 mm a nabral téměř 200 kilogramů na hmotnosti. Právě ta se podepsala na mírně zhoršené dynamice, která ovšem i nadále patří k tomu nejlepšímu, co lze mezi "civilními" supersporty najít. Otevřít střechu a vychutnat si kontakt s okolím vám pak nezabere více než 25 sekund, protože přesně takovou dobu trvá, než se střecha M6 cabrio složí.
Pod kapotou se nachází známá technika, kterou lze najít mj. i v ostrém sedanu BMW M5, nebo v řadě 6 ve verzi coupé. Srdcem vozu je tedy vybroušený pětilitrový desetiválec, který dává výkon 373 kW (507 k) a točivý moment 520 Nm. O přenos výkonu na zadní kola se stará sedmistupňová sekvenční převodovka SMG s jedenácti programy řazení. Lepší trakci a přenosu výkonu na asfalt pak pomáhá i zadní samosvorný diferenciál. Kabrio M6 pak zvládá sprint na stovku za 4,8 s, což je o 0,2 s více, než u coupé. První kilometr zvládne za 22,9 s. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h, ovšem po jeho odstranění nedělá cabriu problém uhánět rychlostí 300 km/h. O tom, že vůz je také třeba zastavit hovoří jasně brzdná dráha. BMW M6 cabrio zabrzdí z dvoustovky na slušných 140 metrech.
BMW M6 cabrio