BMW M550d xDrive: akcelerace z nuly na 250 km/h

Skyline  |  22. 02. 2012 09:15

Jede traktor, je to zetor, jede do hor, orat brambor...

Pri otevreni kapoty jsem malem spadl smichy ze zidle Doba je fakt uchylna, pripomnelo mi to nedavny zazitek u kamarada, ktery v ramci ochutnavky vytahl whisky v pekne flasce a s potutelnym vyrazem mluvil o ziskanych oceneni, omezene produkci a lahodne chuti. Po otevreni se obyvak naplnil vuni fridexu a jiny kamarad, odbornik na zubni hygienu identifikoval Listerin. Chutove poharky dnes pachaji hromadnou sebevrazdu uz jen pri pouhe pritomnosti (zavrene) flasky v mistnosti a lze ocekavat, ze tento zazrak zustane v baru jeste po mnoho let (podobne jako v mem baru odpociva jiz dlouha leta Salmiakki a Terva Snapsi).

Asi bych ale mel v ramci nove doby zmenit pristup a kazdy humus hrde dopit s vyrazem svetaka, pro ktereho neni zadna sra.ka dostatecne draha.

Odpovědět  |   | 
haselzde  |  22. 02. 2012 10:05

traktor to fakt je a hroznej a ta 8mi nebo kolika stupnova prevodovka tomu strasne kazi akceleraci 0-100, kdyz ten motor ma silu jak prase tam by se vyplatilo radit ob dva stupne

Odpovědět  |   | 
burty s krenem  |  22. 02. 2012 10:29

to ne

Odpovědět  |   | 
M!  |  22. 02. 2012 10:46

Fakt působivé! To zatahuje jako kráva. Jestli jsem to správně odečetl tak z 0-200 to je za cca 17-18s?
Fakt pěkné, klobouk dolů. Je jedno že je to diesel, líbí se mi to. Odhlučněné to bude dobře, takže není problém. A pořád s rozumnou spotřebou takže člověk na nádrž alespoň někam dojede...

Odpovědět  |   | 
Peto  |  22. 02. 2012 11:12

Z 200 na 250 za 16 sekund nie je moc oslnivy vysledok. Nova M5 spravi za 7. Takze jednoznacne, kto chce zrychlenie a zvuk ide do M5 a kto nechce kazdych par metrov stat na pumpe a zaroven mat tiez peknu porciu vykonu, avsak nie tak extremnu tak ten berie diesel.

Odpovědět  |   | 
pepo  |  24. 02. 2012 10:30

mne sa zdalo ze motor zbytočne vytáčal .Možno že keby radil skôr spravil by to rýchlejsie.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  22. 02. 2012 11:37

Jede to určitě pěkně ale nerozumím proč řadí až na omezovači, když maximum výkonu končí o tisíc otáček dřív. Nebo ten otáčkoměr neukazuje správně ?

A druhá poznámka, autem nehýbe krouťák ale výkon. Ani obří porce newtonmetrů nepomůže když se nebude nic točit.

Odpovědět  |   | 
Miki  |  22. 02. 2012 12:58

Blahoslaveni budiž chudí duchem.....Tady se člověk dozví věci!

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  22. 02. 2012 18:58

Ani chudí duchem by se neměli bránit novým poznatkům. Klidně se zeptej pokud něčemu nerozumíš.

Odpovědět  |   | 
ExDrive  |  22. 02. 2012 17:18

Protoze to tam soupe v manualnim rezimu - mrkni pod otackomer, kde se zobrazuje zarazena rychlost, je tam pred cislici M

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  22. 02. 2012 18:44

Já pochopil že řadí manuálně, ale netuším proč to drhne až do otáček kde už výkon hodně klesá. Dyť ani po přeřazení už nevyužije celé pásmo maxima výkonu. Kdyby řadil dřív, pohyboval by se víc v oblasti maxima a mělo by to jet ještě rychleji

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  23. 02. 2012 09:01

Drhne to do otacek, protoze je jedno, jestli to jede nebo ne, ale majitele ropaku budou mit vlhke sny o tom, ze "uz je to skoro jako benzin", coz bude apelovat predevsim na majitele felicii.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  22. 02. 2012 13:01

Diesel do 5500? Proč ne, vyladěný to bude, aby tam ten výkon byl, ale bál bych se, že prasklá hlava bude velice častá závada.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  22. 02. 2012 18:39

Z čeho soudíš že ten výkon je v 5500 ot ? Údaje výrobce říkají něco jiného

Odpovědět  |   | 
richie.rich  |  23. 02. 2012 21:05

Návrat praských hlav z dob 524td/525tds??? To už prosím dnes ne, to už je silný kafe

Odpovědět  |   | 
Maxima 3.0  |  22. 02. 2012 18:12

Přijde mi zbytečný to takhle to točit, když to má výkon v pásmu 4000-4400. Jasně, že to pak tolik nepojede...

Odpovědět  |   | 
Otes  |  22. 02. 2012 19:13

Tak po odřazení v omezovači padá do nejvyššího výkonu a jestli má plochou špičku, proč ne, TDSo taky jelo od 3 do 5 a záleží kolik má výkonu v otáčkách po přeřazení v 4,4tis, asi ve 3,5tis...

Odpovědět  |   | 
Otes  |  22. 02. 2012 19:14

A prasklé hlavy bych se nebál, není to předkomůrkáč

Odpovědět  |   | 
kuko  |  22. 02. 2012 23:55

pan Maxima je asi vacsi odbornik ako zamestnanci BMW, ktori tu prevodovku nastavovali... ze

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  23. 02. 2012 07:16

kuko: a co tam chceš nastavovat když řadí manuálně ? Chyba je mezi sedadlem a volantem když to nesmyslně točí až do omezovače

Odpovědět  |   | 
Jirkasnake  |  23. 02. 2012 01:50

Já diesely nemam rád ale to diesel NENÍ

Odpovědět  |   | 
Radek  |  23. 02. 2012 08:12

BMW M5 2012 0-270kmh (0-200 za 12sec)
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
richie.rich  |  23. 02. 2012 21:03

U BMW zničili bombastický motor převodovkou Oni tu firmu snad chtějí cíleně zničit. Proč proboha neudělali dvojku, trojku a další rychlosti trochu delší??? Proč každé přeřazení na dnešní poměry trvá tak dlouho a vůbec nevypadá hladce? Takhle to má 0-200 snad přes 20sec, to i osm let stará Audi RS6 za čtyřista tisíc tomu natrhne prdel kdykoliv. Sorry BMW, tohle je opravdu ostuda A ja se tak těšil, až se s tím svezu. Navíc to vypadá, že moc hladce to teda neřadí. Odpustil bych, ale nemohu, je mi líto. P.S. jo a naučte se dělat interiery a infotaiment, zkuste udělat i allroada, není to špatný. Když tak můžete opisovat u Audi, ti už to umí.

Odpovědět  |   | 
richie.rich  |  23. 02. 2012 21:13

Btw. doufám, že to nebude mít omezovač na 260tacho jako starší 635d a jí podobné. To byla fakt ostuda, to už i ten Allroad 3.0TDI tiptronic trochu poladěnej jel 275tacho Fakt je mi to líto, snad to byl nějakej nedo.rdlej předsériovej skoroprototip, možná teď testujou nás, kolik vydržíme, když za to auto člověk dá dle ceníku 2.7mega (s výbavou), dobře, tak ještě max -15%. To raději roční,dvouletou A8/A8L 4.2TDI s ACC, nightvisionem z 3.7 na 1.8,2.4 se vším. Jenom je trochu hnusná, bohužel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro