BMW M550d xDrive: akcelerace z nuly na 250 km/h

24 komentářů

richie.rich
23. února • 21:03

U BMW zničili bombastický motor převodovkou :-O Oni tu firmu snad chtějí cíleně zničit. Proč proboha neudělali dvojku, trojku a další rychlosti trochu delší??? Proč každé přeřazení na dnešní poměry trvá tak dlouho a vůbec nevypadá hladce? Takhle to má 0-200 snad přes 20sec, to i osm let stará Audi RS6 za čtyřista tisíc tomu natrhne prdel kdykoliv. Sorry BMW, tohle je opravdu ostuda :-( A ja se tak těšil, až se s tím svezu. Navíc to vypadá, že moc hladce to teda neřadí. Odpustil bych, ale nemohu, je mi líto. P.S. jo a naučte se dělat interiery a infotaiment, zkuste udělat i allroada, není to špatný. Když tak můžete opisovat u Audi, ti už to umí. B-]

richie.rich
23. února • 21:13

Btw. doufám, že to nebude mít omezovač na 260tacho jako starší 635d a jí podobné. To byla fakt ostuda, to už i ten Allroad 3.0TDI tiptronic trochu poladěnej jel 275tachoB-] Fakt je mi to líto, snad to byl nějakej nedo.rdlej předsériovej skoroprototip, možná teď testujou nás, kolik vydržíme, když za to auto člověk dá dle ceníku 2.7mega (s výbavou), dobře, tak ještě max -15%. To raději roční,dvouletou A8/A8L 4.2TDI s ACC, nightvisionem z 3.7 na 1.8,2.4 se vším. Jenom je trochu hnusná, bohužel.

Radek
23. února • 8:12

BMW M5 2012 0-270kmh (0-200 za 12sec)
http://www.youtube.com/watch...

Jirkasnake
23. února • 1:50

Já diesely nemam rád ale to diesel NENÍ :-D

Maxima 3.0
22. února • 18:12

Přijde mi zbytečný to takhle to točit, když to má výkon v pásmu 4000-4400. Jasně, že to pak tolik nepojede...

kuko
22. února • 23:55

pan Maxima je asi vacsi odbornik ako zamestnanci BMW, ktori tu prevodovku nastavovali... ze :-)

Vana666
23. února • 7:16

kuko: a co tam chceš nastavovat když řadí manuálně ? Chyba je mezi sedadlem a volantem když to nesmyslně točí až do omezovače

Otes
22. února • 19:13

Tak po odřazení v omezovači padá do nejvyššího výkonu a jestli má plochou špičku, proč ne, TDSo taky jelo od 3 do 5 a záleží kolik má výkonu v otáčkách po přeřazení v 4,4tis, asi ve 3,5tis...

Otes
22. února • 19:14

A prasklé hlavy bych se nebál, není to předkomůrkáč:-D

Jirka
22. února • 13:01

Diesel do 5500? Proč ne, vyladěný to bude, aby tam ten výkon byl, ale bál bych se, že prasklá hlava bude velice častá závada.

richie.rich
23. února • 21:05

Návrat praských hlav z dob 524td/525tds??? To už prosím dnes ne, to už je silný kafeB-]

Vana666
22. února • 18:39

Z čeho soudíš že ten výkon je v 5500 ot ? Údaje výrobce říkají něco jiného

Vana666
22. února • 11:37

Jede to určitě pěkně ale nerozumím proč řadí až na omezovači, když maximum výkonu končí o tisíc otáček dřív. Nebo ten otáčkoměr neukazuje správně ?A druhá poznámka, autem nehýbe krouťák ale výkon. Ani obří porce newtonmetrů nepomůže když se nebude nic točit.

ExDrive
22. února • 17:18

Protoze to tam soupe v manualnim rezimu - mrkni pod otackomer, kde se zobrazuje zarazena rychlost, je tam pred cislici M

Vana666
22. února • 18:44

Já pochopil že řadí manuálně, ale netuším proč to drhne až do otáček kde už výkon hodně klesá. Dyť ani po přeřazení už nevyužije celé pásmo maxima výkonu. Kdyby řadil dřív, pohyboval by se víc v oblasti maxima a mělo by to jet ještě rychleji

Skyline
23. února • 9:01

Drhne to do otacek, protoze je jedno, jestli to jede nebo ne, ale majitele ropaku budou mit vlhke sny o tom, ze "uz je to skoro jako benzin", coz bude apelovat predevsim na majitele felicii.

Miki
22. února • 12:58

Blahoslaveni budiž chudí duchem.....Tady se člověk dozví věci!

Vana666
22. února • 18:58

Ani chudí duchem by se neměli bránit novým poznatkům. Klidně se zeptej pokud něčemu nerozumíš.

Peto
22. února • 11:12

Z 200 na 250 za 16 sekund nie je moc oslnivy vysledok. Nova M5 spravi za 7. Takze jednoznacne, kto chce zrychlenie a zvuk ide do M5 a kto nechce kazdych par metrov stat na pumpe a zaroven mat tiez peknu porciu vykonu, avsak nie tak extremnu tak ten berie diesel.

pepo
24. února • 10:30

mne sa zdalo ze motor zbytočne vytáčal .Možno že keby radil skôr spravil by to rýchlejsie.

M!
22. února • 10:46

Fakt působivé! To zatahuje jako kráva. Jestli jsem to správně odečetl tak z 0-200 to je za cca 17-18s?
Fakt pěkné, klobouk dolů. Je jedno že je to diesel, líbí se mi to. Odhlučněné to bude dobře, takže není problém. A pořád s rozumnou spotřebou takže člověk na nádrž alespoň někam dojede...

Skyline
22. února • 9:15

Jede traktor, je to zetor, jede do hor, orat brambor...Pri otevreni kapoty jsem malem spadl smichy ze zidle:-D Doba je fakt uchylna, pripomnelo mi to nedavny zazitek u kamarada, ktery v ramci ochutnavky vytahl whisky v pekne flasce a s potutelnym vyrazem mluvil o ziskanych oceneni, omezene produkci a lahodne chuti. Po otevreni se obyvak naplnil vuni fridexu a jiny kamarad, odbornik na zubni hygienu identifikoval Listerin. Chutove poharky dnes pachaji hromadnou sebevrazdu uz jen pri pouhe pritomnosti (zavrene) flasky v mistnosti a lze ocekavat, ze tento zazrak zustane v baru jeste po mnoho let (podobne jako v mem baru odpociva jiz dlouha leta Salmiakki a Terva Snapsi).Asi bych ale mel v ramci nove doby zmenit pristup a kazdy humus hrde dopit s vyrazem svetaka, pro ktereho neni zadna sra.ka dostatecne draha.

haselzde
22. února • 10:05

traktor to fakt je a hroznej a ta 8mi nebo kolika stupnova prevodovka tomu strasne kazi akceleraci 0-100, kdyz ten motor ma silu jak prase tam by se vyplatilo radit ob dva stupne

burty s krenem
22. února • 10:29

to ne

Doporučujeme

Články odjinud