BMW M550d xDrive: akcelerace z nuly na 250 km/h

BMW M550d xDrive: akcelerace z nuly na 250 km/h

Naftové „emko“ možná nebude všem příznivcům automobilky BMW příliš pochuti, ale doba a hlavně trh si takový vůz prostě žádá. Šestiválcový diesel nabídne 381 k v rozmezí od 4000 do 4400 ot./min a především 740 Nm od 2000 do 3000 ot./min. Omezovač zasahuje na 5400 ot./min.

BMW M550d a X5/X6 M50d: tři turbíny skutečností

BMW M550d a X5/X6 M50d: tři turbíny skutečností

Parametry motoru stačí k akceleraci z nuly na stokilometrovou rychlost za 4,7 s, přičemž spotřeba by neměla v kombinovaném cyklu přesáhnout sedmilitrovou hranici. Co obří porce newtonmetrů s autem dělá, to nejlépe vystihuje přiložené video. Prodej na německém trhu odstartuje v květnu.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků