BMW M550d: podívejte se, jak funguje trojité přeplňování

BMW M550d: podívejte se, jak funguje trojité přeplňování

O třikrát přeplňovaném řadovém šestiválci z dílny BMW toho bylo napsáno už více než dost. Ve zkratce pouze zopakujme, že přijde pro začátek do řady 5, X5 a X6. Maximální výkon činí 381 k při 4000 ot./min a točivý moment vrcholí v rozmezí od 2000 do 3000 ot./min hodnotou 740 Nm.

BMW M550d a X5/X6 M50d: tři turbíny skutečností

BMW M550d a X5/X6 M50d: tři turbíny skutečností

Na přiloženém videu si můžeme prohlédnout animaci, jak systém trojitého přeplňování funguje a kdy se které turbodmychadlo zapojuje. Během dubna vstoupí nový motor do prodeje. Sedan začíná na sumě lehce přes dva miliony Kč, X5 M50d bude k mání za 2,07 mil. Kč a X6 M50d za 2,2 mil. Kč. 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 88 příspěvků