Co to tady placate o nejaky spotrebe? a o verzi N1? Tohle je naprosto bombovy auto, njlepsi co kdy BMW udelalo, ne ze by ty ostatni nebyly dost dobry.
no to je pekna hracicka kterou bych rád vozil zavazadlo-mě :-Dkaždopádně na tom že dosáhne relativně hravě přes 300km/h není zas až tak nic divnéhouž M5 e34 dovedla 280-290km/h a M5 e39 kolem 310km/h oboje v seriijinak neco ktematu je i na :http://news.auto.cz/aktuality/bmw-m5-touring-proc-by-kombiky-nemely-jezdit-300-km-h.htmltam o maximu píšou 322km/hspotřeba 10,6 je jaksi omyl za který lze jet asi na okresce 100km/h, je fakt že dnešní 550i dovede slušně jezdit za 12l/100km a dovede jet i za míň a to kolem 9l/100 ale spíš kolem 13-14l/100kmu M5 to bude bajvoko průměr kolem 17l svižně a 30 závodění...M5 e39 jezdila svižně kolem 16-17l, šetřílci za 14 a radovánky kolem 25l
Je mi naprosto jasny, ze za tenhle prispevek si najmete soukromeho detektiva, aby me vypatral a vy me mohli obesit, ale podle me kazde BMW (a nova 5ka obzvlast) vypada v kombiku naprosto odporne. Hlavne u te 5ky ten kombik umocnuje jeji nemoc, ze 17" kola vypadaji jak 14". Podle me 2 nejkrasnejsi auta od BMW jsou 850 a M6.
850!!! :-P:-P:-P:-PS tim nejde nez souhlasit.. i kdyz m6 uplne nemusim, 850 je proste trida sama o sobe..
Ty sa tu uz radsej neukazuj! 3-[;-)
No podle mého názoru to bude dráček :-) papající přes 20l/100 při klidné noze :-), ale to asi každý potenciální zákazník M verze bere v potaz :-) I když trochu bych byl z té sedmistupňové sekvenční převodovky SMG III - přiznám se, že předchozí generaci SMG jsem na chuť nepřišel vůbec (CUK CUK), ale to chce samozřejmě první vyzkoušet.
S tim SMG souhlasim, taky jsem mel tu cest vyzkouset SMG II a je to opravdu ucukany jako prase. Na divokou jizdu je to fakt zabava, ikdyz mi jeden zavodnik rikal, ze s normalnim manualem (od BMW) to uradi rychlejc. Jinak do bezneho provozu je to naprd. :-/
nádhera ;-) a dát dozadu označení 520i :-)) a jasně, že přepážku a udělat z toho N1 :-D
Tak konecne mi nekdo vyrabi auto, ktere se mi libi. ted uz to ma jediny problem a to penize a tak alespon vim na co se setri :D
Bude?:-)
Doufám že bude, ať si to tu kritizuje kdo chce. Týhle svoloči, která je teď u vlády, není rozumné platit cokoliv navíc. N1 by u tohohle auta mělo opravdu význam. Kromě odpočtu 19% DPH by umožnilo zahrnout také částku nad 1,5 mil. Kč do daňově uznatelných nákladů. Celkem tedy úspora kolem 650 000 Kč a to se vyplatí....:-)
jediná svoloč seš tu ty, když chceš podvádět abys ušetřil.
A v čemže vězí ten "podvod" o kterém mluvíš ? Kolega předtím zmínil jen možnost legálního odpočtu DPH, který jen tak mimochodem platí téměř v celé EU.
Ano, N1 je podvod jako sviň:-D
Nevšiml jsem si, že by tu někdo chtěl podvádět, blbečku.
Jen ta mříž teda děsně rachtá :-) u M5 to bude asi slučná kakafonie - zrovna minulý týden mne vezl na letiště kolega s novou 320D Touring - na kostkách to byla masírka (17 Runflat) :-) (Leda tedy mříž celou rozebrat a odhlučnit ... ale ... )
Ale leda si to odhlučnit sám :-) Protože v servisu BMW se ti s tím nikdo crcat nebude ;-) - znám to mám to už za sebou :-) (320DT na 17 Runflatech :-) )BTW Neprůhlednou část místo zadních oken jde vyměnit za skla s černou folií (alepson trochu je pak vidět ven). Jen bych tedy rozhodně doporučoval mříž nemontovat ven - kdyby došlo na lámání chleba, tak je z toho řádná pokuta a doplatek DPH za vůz.
Zní to hezky, ale o té spotřebě bych asi hodně pochyboval, 10 l mi u BMW s takovým motorem připadá jako sciece fiction. Nicméně kdo má na tohle autíčko, tak asi spotřebu stejně neřeší...
BMW má celkově optimistické spotřeby, stačí se podívat na kombinované u pětky jako takové: http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=10855
Pan Ondrasik tak to je fakt na smiech. Stovka za 4,8 a 300 max len za 10,6 litra. Tak to je sen. Pochopim to v PR materialoch, ale ze to napisete vy, ked ani s 220 konovym S-Maxom ste sa nedostali pod 10. Chapem ze to je oficialny udaj, ale ani automobilka netvrdi ze taka spotreba je pri 300 km/h. Viem ako to myslite ale niekto potom reklamuje novu M5 ze mu to na dialnici zerie 30 litrov namiesto 11...;-)
Údaje jsou oficiální a jiné nejsou k dispozici. Proto tam jsou uvedeny. Osobně si také myslím, že za 10 se s tím pojede leda z dlouhého kopce, ale nebudme si vymýšlet hodnoty jiné, než uvádí automobilka.Navíc nikdo neříká, že těch 10 l je při 300 km/h, ale v kombinovaném cyklu a pokud si najdete metodiku měření spotřeby v EU, pak pochopíte, že je to klidně možné.
To je jasne, mne islo skor o vetu: "Po odstranění omezovače nebude problém atakovat rychlosti okolo 300 km/h a to vše při kombinované spotřebě 10,6 l na 100 km." Vyznieva to ako ze i pri max. vyuzivani vykonu to jazdi krasne usporne. Inak na 7. stupni pri ustalenych povedzme 100 km/h sa tomu aj da verit.
Ale jo co by ne. Když se tam dá poslední rychlostní stupeň tuším že 7. nebo kolik jich to má, který bude dlouhý a pojede se 120 při 1800 otáčkách tak co by ne.
Ve většině případů je takováto spotřeba téměř realistická. Mám zkušennosti se staršími modely a můžu porovnat BMW 3 1.6 a BMW 7 5.9 kombinovaná spotřeba totožná ! Provozní otáčky jsou vzhledem k výkonu posunuté u řady 7 kapánek dolů, třeba volnoběh je 400 ot .:-)
volnobeh 400 ot? u jake verze?
O spotrebe 10,6 l uprimne pochybujem, realne to moze byt tak o 4 l viac... Volna jazda po dialnici v 400 PS rezime do 160 km/h si u M6 vzala okolo 14 litrov. Ked sa clovek nekroti a dava tomu, 30 l je na svete. Realne sa s tym clovek bude pohybovat okolo urovne 20 l na 100, ono to auto si asi nikto nekupi na to, aby pozeral na PP a setril. Ale tych 10,6 mi pride divnych.
ako hovoris, ked sa nekrotim mam na 7er (4.5l, 440hp, hamann) priemer 30l ... ale dokaze to ist aj za 12l/100km...
Jako sen....
Tak tak, nevím proč by neměl tento kombík vadit zaritým puristům značky "BMW M POWER", mě osobně vůbec nevadí, BMW je prostě schopno udělat špičkový model M i v kombi s poměrem rozložení váhy 49,5 x 50,5 (bombastické u tak rozměrného auta)...Jinak při testování s tímto BMW bez problémů dosahovali rychlostí kolem 320 km/h s plným autem - 5 lidí/1600 ks nákladu...jen tak pro zajímavost :-)
Tak třeba já jako největší zastánce BMW tohle prostě neschvaluju... Příde mi ulítlý dělat dělo z kombíka. Neberu ani kombíka v BMW, stejně tak jako Jaguar kombi v dízlu atd.. :) Natož pak sport verzi. Ale chápu, že si to někdo koupí a líbí se mu to. Nevadí mi to u Audi, nevadí mi AMG od MB kombi, ale na BMW M power v kombi jsem háklivý :D
2 KOby: na tebe cely BMW v čele s M divizí kašle.Naopak chby byla, že u E39-ky nebylo kombi....M5 E34 kombi je muj tajnej sen an idelani rodinný vůz.
Ale M-kombi tu bylo tuším jako první z ostrých a to v první polovině 90. let. Tak se jen vrátili ke kořenům.
Tak tak
Přesně tak
To sem se zasnil při pročítání informací na WCF ;-)
Pěkná blbost, co tady povídáš:-D:-D:-D
:-D jen tak pro zajímavost
Odkud máte ty informace o rychlostech při testování? Nějaký důvěryhodný zdroj? Těch 320 nedá ani sériová M5 nebo M6..
ZdravimTak pro me je M6 to nejlepsi co automobila BMW kdy vytvorila a nepretpokladam ze se dela "seriove" - jak Fabie. Myslim ze M6 politika je konkurovat sportovnim znackam ala: porsche, lamborghini a pod. Na youtube.com je dokonce test a porovnani tehle znacek. Proto jsem nazoru za kazda M6 dokaze jet 320 :-) a tady dukazhttp://www.youtube.com/watch?v=O5Sy5ZpAS48
Tak tyto měření jsou vždy zvláštní, dosavadní rekord M6 je 331, 78 km/h a to po úpravě Schnitzeru, který zvýšil výkon z 507 na 557 koní. Navíc na to potřeboval více jak 15 km.
Tezko potvrdim autenticitu, nemel jsem tu cest to vyzkoset :-/ tady jeste jedno videohttp://www.youtube.com/watch?v=A-i1KtL8XaQ
Já ty videa znám, jen k tomu přidávám druhou stranu, která hovoří o jiných rychlostech. Ono se stačí podívat na supersporty ala F430, jaký mají výkon a aerodynamiku a maximální rychlost. Pak jsou informace o M5/M6 a 320-340 poměrně úsměvné, obzvláště když na tyto rychlosti bývá u jiných vozů k zapotřebí výrazně větší výkon, než je 507 koní.
To sem se zasnil při pročítání informací na WCF
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.