BMW M5 Touring: bestiální stěhovák (představení)

Bavorská automobilka BMW představila s faceliftem pětkové řady i nejnovější eMkovou verzi. Jedná se o výkonné kombi odvozené od pětkové řady. Očekávané superkombi BMW M5 Touring je tak konečně na světě.

Stejně jako sedan, nebo i BMW M6 dostal tento kombi pod kapotu desetiválec o objemu 5 litru, který dává výkon fantastických 373 kW (500 k) a točivý moment 520 Nm.

O přenos výkonu na zadní kola se i zde stará sekvenční převodovka SMG a za své tak vzaly veškeré spekulace o tom, že eMkové bavoráky dostanou i v Evropě manuál.

Na stovku pak tento kolos zrychlí za výborných 4,8 s a dosáhne elektronicky omezené maximálky 250 km/h. Po odstranění omezovače nebude problém atakovat rychlosti okolo 300 km/h a to vše při kombinované spotřebě 10,6 l na 100 km.

Naladění je u kombi stejné jako u sedanu a sportovní divize použila veškeré své znalosti k tomu, aby vypilovala jízdní vlastnosti na samotný vrchol. Upravený podvozek a body kit dopomohou k maximálním jízdním výkonům.

A navíc, proti ostatním verzím je toto eMko i velmi praktické. Až 1 650 litru zavazadlového prostoru už pojme dost věci, které můžete závodní rychlostí odvést kam se vám zlíbí. Dvojice úchytů Isofix, dělená zadní sedadla v poměru 60:40 a mnoho dalšího zajistí dobrý komfort pro celou rodinu.

Odpověď na Audi RS6 a Ečkové AMG Mercedesy je tak na světě. Puristé ale nadšeni nebudou, znáček M podle nich na kombík prostě nepatří...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M5 Touring
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků